IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Het Nederlands elftal Vorige pagina | Volgende pagina
Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-10-2015 22:06 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

... en Turkije staat voor. Dat helpt niet.



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-10-2015 22:26 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Ok, doei! Dat ze überhaupt dachten nog een kans te maken. Misplaatste arrogantie.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 10-10-2015 23:01 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Nederland is nog steeds niet uitgeschakeld. (helaas)


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-10-2015 23:40 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Ah. Jammer dat ze niet dik verloren hebben.


Boeiender


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-10-2015 9:18 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ach, kwestie van tijd. Er is echt geen schijn van kans dat deze modderschuit zich gaat kwalificeren. Misschien dat er nu eindelijk wat mensen bij de knvb wakker worden en deze totaal gedateerde ajakkes- en "Nederlandsevoetbalschool" lulkoek overboord kieperen. Van Gaal snapte het vorig jaar tenminste nog, maar Nederland leeft qua voetbal verder helemaal in de jaren '70, met Cruijff als valse profeet. Optiefen met weekdier Blind, optiefen met Van Oostveen, en optiefen met het gros van de Nederlandse sportmedia.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-10-2015 12:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Morgen toeteren!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 12-10-2015 12:55 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Hier in de straat werd er zaterdagavond nadat Turkije van Tsjechië had gewonnen al getoeterd alsof ze voor Nederland in de eindrangschikking geeïndigd waren. Ik houd mijn hart vast voor morgenavond. Gelukkig hoef ik woensdag niet vroeg op.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-10-2015 13:04 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2015 9:18 schreef Mark het volgende:
Ach, kwestie van tijd. Er is echt geen schijn van kans dat deze modderschuit zich gaat kwalificeren. Misschien dat er nu eindelijk wat mensen bij de knvb wakker worden en deze totaal gedateerde ajakkes- en "Nederlandsevoetbalschool" lulkoek overboord kieperen. Van Gaal snapte het vorig jaar tenminste nog, maar Nederland leeft qua voetbal verder helemaal in de jaren '70, met Cruijff als valse profeet. Optiefen met weekdier Blind, optiefen met Van Oostveen, en optiefen met het gros van de Nederlandse sportmedia.


Da's heel veel waarheid in één posting.



Daops
Usericon van Daops
Posted 12-10-2015 19:43 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-10-2015 20:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik zie het wel gebeuren eigenlijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 12-10-2015 22:04 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik ben sws beetje meer pro turkije omdat nederland normaal wel qualificeerd maar omdat ze spelen zoals ze spelen ben ik nog veel meer voor turkije vooral ze nu eindelijk een beetje goed aan het spelen zijn.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-10-2015 23:33 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Het Nederlands Elftal verdient natuurlijk ook geen eindtoernooi na deze reeks. Als supporter vind ik het desondanks zonde.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-10-2015 0:03 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Gelukkig heb ik Engeland nog. Go Walcott!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-10-2015 18:59 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zo, nog 1 avondje ergeren


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 13-10-2015 20:08 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

idd. We zitten er hier klaar voor. Godverredomme.




VIESPEUK!!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-10-2015 20:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Mooi toch, nu al spannend


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 13-10-2015 20:33 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Laptop naast de tv met een stream van Turkije - IJsland.




VIESPEUK!!!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-10-2015 20:49 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2015 18:59 schreef MetalJan het volgende:
Zo, nog 1 avondje ergeren


Alsof je je volgende zomer, tijdens, pak hem beet, Slovenië-Armenië niet gaat ergeren.

Ziet er weer helemaal piekfijn uit dat elftal, zo na een kwartiertje spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 13-10-2015 21:07]



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-10-2015 21:10 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Okay, wie had er geld ingezet op de 24e minuut?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-10-2015 21:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hahahaha


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-10-2015 21:12 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Vrij veel Chinezen denk ik. Of Bert van Oostveen.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 13-10-2015 21:12]



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-10-2015 21:14 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

0-2 is in de maak (plus rode kaart)

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 13-10-2015 21:15]


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-10-2015 21:15 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Wel fijn voor zo'n Tsjech, dat-ie in de 16 rustig een bal mag aannemen.



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-10-2015 21:21 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

..en hoppa!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-10-2015 21:22 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Als ze het er om zouden doen, zou het dan slechter kunnen? Misschien in de tweede helft eens proberen om op zwemvliezen te spelen? Of met blinddoeken om?



Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen