![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Nee. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:ja, natuurlijk.vast wel.daarom waren we eerst zo blij met huntelaar, heh? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Wat lul je? ![]() |
|
Vaag, geloof ik. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Zwaar overgewaardeerd? Wekelijks goed presteren in de twee zwaarste competities van de wereld (Engeland en Spanje) bijna wekelijks ook scoren en zo iemand vind jij overgewaardeerd? Apart. ![]() |
|
Sja, ik vraag me af of ie in een team als feyenoord ook zo goed zou presteren. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Als je in de sterkste competities speelt speel je dus ook tegen de beste verdedigers, daar al aan gedacht? ![]() |
|
quote:jawel. maar dan nog.... Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Net of van Nistelrooij als Robben zich vaak laat vallen voor een vrije trap of strafschop. Dat zeg je ook alleen maar omdat ze een PSV verleden hebben, sneu persoon. Bewijst maar weer eens dat Mental geen snars van voetbal snapt, maar wel van rellen rondom het voetbal gebeuren. ![]() |
|
quote:waarom wist ik nou al van tevoren dat er van jouw kant zo'n reaktie zou komen ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Van Nistelrooij is een van de beste spitsen die Nederland ooit voortgebracht heeft. Als je het daar niet mee eens ben, daag ik je uit om 10 Nederlandse spitsen te noemen die beter zijn/waren dan hij. (Uit je hoofd! Want als ik het ga opzoeken, weet ik vrijwel zeker dat ik er inderdaad wel een aantal kan vinden...) Verder is hij een van de beste spitsen van dit moment. Er zijn op dit moment maar een paar spitsen die zo veel doelpunten scoren in zulke zware competities. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Hou je zelf maar weer groot Dik Trom, maar iedereen haalt jouw slap gelul finaal en genadeloos onderuit. Jammer joh, ga maar weer stilletjes in een hoekje wenen met een ezelshoed op, toe maar. ![]() |
|
quote:kijk en meteen slap schelden he, ach man ik neem figuren als jij niet serieus.teletekstsupportertje. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Nog een teletekstsupporter die ik dus absoluut niet serieus neem. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Aha, je kunt dus geen verstand hebben van voetbal als je niet zo vaak in een stadion te vinden bent? ![]() |
|
quote: Kanker toch op man, het is een steekhoudend bericht van iemand die zich bezighoudt met voetbal. Of dat zich uit via teletekst of niet maakt geen flikker uit. Waarom reageer je niet inhoudelijk op z'n bericht? ![]() |
|
quote: +1 maar dat zei ik ook al min of meer. Ps. neem je mij serieus mental? ik ben in ieder geval geen teletekstsupporter hehehe. ![]() |
|
quote:mensen die voor feyenoord zijn hebben al helemaal geen verstand van voetbal. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ik had het ook niet over mezelf. Ik had het over Altx en over WhiteRider. ![]() |
|
quote:Uiteraard,dat soort mensen die niet eens in stadions komen hebben totaal geen recht van spreken. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Liever een 'teletekst-supportertje' die weet waar ie over praat dan een 'supporter' met een seizoenskaart die NIET weet waar ie over praat en liever offline en online loopt te rellen. ![]() |
|
quote:Ik rel nooit, knul. Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |