IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Het Nederlands elftal Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-08-2007 19:15 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Inderdaad, want het gaat over Nederlandse spitsen, niet over clubspitsen. Van Nistelrooij hoeft maar in het gezicht van Huntelaar te hoesten of hij verdampt.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-08-2007 22:46 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 18:51 schreef Lionheart het volgende:
Wat heeft PSV er nou mee te maken? Helemaal niets, ga ergens anders rellen.
Nee.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-08-2007 22:47 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 19:15 schreef WhiteRider het volgende:
Inderdaad, want het gaat over Nederlandse spitsen, niet over clubspitsen. Van Nistelrooij hoeft maar in het gezicht van Huntelaar te hoesten of hij verdampt.
ja, natuurlijk.vast wel.daarom waren we eerst zo blij met huntelaar, heh?


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-08-2007 23:31 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 22:47 schreef mental het volgende:
ja, natuurlijk.vast wel.daarom waren we eerst zo blij met huntelaar, heh?

Wat lul je?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-08-2007 23:38 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Vaag, geloof ik. ik wilde dus zeggen dat ik van Nistelrooij maar een zwaar overgewaardeerde voetballer vind met hinderlijke Robben trekjes.Zo.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-08-2007 23:40 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 17 augustus 2007 23:38 schreef mental het volgende:
Vaag, geloof ik. ik wilde dus zeggen dat ik van Nistelrooij maar een zwaar overgewaardeerde voetballer vind met hinderlijke Robben trekjes.Zo.


Zwaar overgewaardeerd?

Wekelijks goed presteren in de twee zwaarste competities van de wereld (Engeland en Spanje) bijna wekelijks ook scoren en zo iemand vind jij overgewaardeerd?

Apart.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-08-2007 23:40 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Sja, ik vraag me af of ie in een team als feyenoord ook zo goed zou presteren.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-08-2007 23:42 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 17 augustus 2007 23:40 schreef mental het volgende:
Sja, ik vraag me af of ie in een team als feyenoord ook zo goed zou presteren.


Als je in de sterkste competities speelt speel je dus ook tegen de beste verdedigers, daar al aan gedacht?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-08-2007 23:43 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 23:42 schreef Burzum het volgende:
Als je in de sterkste competities speelt speel je dus ook tegen de beste verdedigers, daar al aan gedacht?
jawel. maar dan nog....


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-08-2007 23:47 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-08-2007 12:27 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 17 August 2007 23:38 schreef mental het volgende:
Vaag, geloof ik. ik wilde dus zeggen dat ik van Nistelrooij maar een zwaar overgewaardeerde voetballer vind met hinderlijke Robben trekjes.Zo.


Net of van Nistelrooij als Robben zich vaak laat vallen voor een vrije trap of strafschop. Dat zeg je ook alleen maar omdat ze een PSV verleden hebben, sneu persoon.

Bewijst maar weer eens dat Mental geen snars van voetbal snapt, maar wel van rellen rondom het voetbal gebeuren.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-08-2007 13:52 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 18 August 2007 12:27 schreef Lionheart het volgende:
Net of van Nistelrooij als Robben zich vaak laat vallen voor een vrije trap of strafschop. Dat zeg je ook alleen maar omdat ze een PSV verleden hebben, sneu persoon.

Bewijst maar weer eens dat Mental geen snars van voetbal snapt, maar wel van rellen rondom het voetbal gebeuren.


waarom wist ik nou al van tevoren dat er van jouw kant zo'n reaktie zou komen ? je bent zelf enkel uit om te zeiken, lambal.


Fuck the world and fuck you


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-08-2007 13:52 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Van Nistelrooij is een van de beste spitsen die Nederland ooit voortgebracht heeft. Als je het daar niet mee eens ben, daag ik je uit om 10 Nederlandse spitsen te noemen die beter zijn/waren dan hij. (Uit je hoofd! Want als ik het ga opzoeken, weet ik vrijwel zeker dat ik er inderdaad wel een aantal kan vinden...)

Verder is hij een van de beste spitsen van dit moment. Er zijn op dit moment maar een paar spitsen die zo veel doelpunten scoren in zulke zware competities.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-08-2007 14:06 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 18 August 2007 13:52 schreef mental het volgende:
waarom wist ik nou al van tevoren dat er van jouw kant zo'n reaktie zou komen ? je bent zelf enkel uit om te zeiken, lambal.


Hou je zelf maar weer groot Dik Trom, maar iedereen haalt jouw slap gelul finaal en genadeloos onderuit.

Jammer joh, ga maar weer stilletjes in een hoekje wenen met een ezelshoed op, toe maar.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-08-2007 14:13 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 18 August 2007 14:06 schreef Lionheart het volgende:
Hou je zelf maar weer groot Dik Trom, maar iedereen haalt jouw slap gelul finaal en genadeloos onderuit.

Jammer joh, ga maar weer stilletjes in een hoekje wenen met een ezelshoed op, toe maar.
kijk en meteen slap schelden he, ach man ik neem figuren als jij niet serieus.teletekstsupportertje.


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-08-2007 14:14 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 18 August 2007 13:52 schreef altx het volgende:
Van Nistelrooij is een van de beste spitsen die Nederland ooit voortgebracht heeft. Als je het daar niet mee eens ben, daag ik je uit om 10 Nederlandse spitsen te noemen die beter zijn/waren dan hij. (Uit je hoofd! Want als ik het ga opzoeken, weet ik vrijwel zeker dat ik er inderdaad wel een aantal kan vinden...)

Verder is hij een van de beste spitsen van dit moment. Er zijn op dit moment maar een paar spitsen die zo veel doelpunten scoren in zulke zware competities.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-08-2007 14:16 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Nog een teletekstsupporter die ik dus absoluut niet serieus neem.


Fuck the world and fuck you


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-08-2007 14:17 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 18 August 2007 14:16 schreef mental het volgende:
Nog een teletekstsupporter die ik dus absoluut niet serieus neem.


Aha, je kunt dus geen verstand hebben van voetbal als je niet zo vaak in een stadion te vinden bent?



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-08-2007 14:18 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 18 August 2007 14:16 schreef mental het volgende:
Nog een teletekstsupporter die ik dus absoluut niet serieus neem.

Kanker toch op man, het is een steekhoudend bericht van iemand die zich bezighoudt met voetbal. Of dat zich uit via teletekst of niet maakt geen flikker uit. Waarom reageer je niet inhoudelijk op z'n bericht?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-08-2007 14:19 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 18 August 2007 13:52 schreef altx het volgende:
Verder is hij een van de beste spitsen van dit moment. Er zijn op dit moment maar een paar spitsen die zo veel doelpunten scoren in zulke zware competities.


+1 maar dat zei ik ook al min of meer.

Ps. neem je mij serieus mental? ik ben in ieder geval geen teletekstsupporter hehehe.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-08-2007 14:19 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 18 August 2007 14:17 schreef Tenderstrike het volgende:
Aha, je kunt dus geen verstand hebben van voetbal als je niet zo vaak in een stadion te vinden bent?
mensen die voor feyenoord zijn hebben al helemaal geen verstand van voetbal.


Fuck the world and fuck you


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-08-2007 14:20 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 18 August 2007 14:19 schreef mental het volgende:
mensen die voor feyenoord zijn hebben al helemaal geen verstand van voetbal.


Ik had het ook niet over mezelf. Ik had het over Altx en over WhiteRider.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-08-2007 14:20 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 18 August 2007 14:19 schreef Burzum het volgende:
+1 maar dat zei ik ook al min of meer.

Ps. neem je mij serieus mental? ik ben in ieder geval geen teletekstsupporter hehehe.
Uiteraard,dat soort mensen die niet eens in stadions komen hebben totaal geen recht van spreken.


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-08-2007 14:20 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 18 August 2007 14:13 schreef mental het volgende:
kijk en meteen slap schelden he, ach man ik neem figuren als jij niet serieus.teletekstsupportertje.


Liever een 'teletekst-supportertje' die weet waar ie over praat dan een 'supporter' met een seizoenskaart die NIET weet waar ie over praat en liever offline en online loopt te rellen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-08-2007 14:21 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 18 August 2007 14:20 schreef Lionheart het volgende:
Liever een 'teletekst-supportertje' die weet waar ie over praat dan een 'supporter' met een seizoenskaart die NIET weet waar ie over praat en liever offline en online loopt te rellen.
Ik rel nooit, knul.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen