IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Het Nederlands elftal Vorige pagina | Volgende pagina
DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 21-08-2003 10:56 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Laten ze maar eens een compleet nieuw elftal opstellen met wat minder bekende jongens. Die zijn vast een heel stuk gemotiveerder dan dat stelle ouwe wijven dat er nu in speelt.


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 21-08-2003 10:57 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Inderdaad: Wat heb je nou aan bekende namen als ze niks presteren?


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 21-08-2003 11:00 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Als je bijvoorbeeld die broertjes van der Kerkhof hoort over hun tijd in het Nederlands elftal. Die hebben nog steeds van die pretoogjes als ze erover vertellen. Toen was het een absolute eer als je in Oranje mocht spelen. Nu is het bijna een moeite om weer op te moeten draven. Moet je weer op trainingskamp, bah


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 21-08-2003 14:39 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Het grote probleem is dat er een aantal spelers rondlopen die keer op keer falen en toch steeds weer nieuwe kansen krijgen...

Neem zo'n Michael "paardebek" Reiziger. Die gast is gewoon echt onnoemelijk KUT en dat mag meneer keer op keer weer laten zien. Waarom niet gewoon Paul Bosvelt op die plek... scoort altijd wel een 7.

Zelfde geld voor Clarens "ik overschat mezelf en niet zo'n klein beetje" Seedorf. Over het paard getilde pseudo-vedette. Opzouten met die arrogante kwal en Mark van Bommel op die plek. Misschien niet de meest verfijnde speler maar wel iemand met een ijzeren mentaliteit en niet te beroerd om af en toe even te schaven.


!!! THE SIGN IS ON !!!


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 21-08-2003 14:41 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 21 augustus 2003 14:39 schreef Hoolie99 het volgende:
Het grote probleem is dat er een aantal spelers rondlopen die keer op keer falen en toch steeds weer nieuwe kansen krijgen...

Neem zo'n Michael "paardebek" Reiziger. Die gast is gewoon echt onnoemelijk KUT en dat mag meneer keer op keer weer laten zien. Waarom niet gewoon Paul Bosvelt op die plek... scoort altijd wel een 7.

Zelfde geld voor Clarens "ik overschat mezelf en niet zo'n klein beetje" Seedorf. Over het paard getilde pseudo-vedette. Opzouten met die arrogante kwal en Mark van Bommel op die plek. Misschien niet de meest verfijnde speler maar wel iemand met een ijzeren mentaliteit en niet te beroerd om af en toe even te schaven.
nou, precies. Het lijkt alsof er meer waarde aan de naam gehecht wordt dan aan de daadwerkelijke kwaliteiten van zo iemand. Ik was al blij dat Arjen Robben toegevoegd was de vorige keer, maar nu helaas weer herstellende van een operatie. Gedonder ook altijd...

[Dit bericht is gewijzigd door DMTR op 21-08-2003 14:42]


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 21-08-2003 15:09 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Het verbaast me eigenlijk nog dat Advocaat Melchiot en Bogarde niet heeft opgeroepen. Ook al 2 van die over het paard getilde wannabee vedettes.


!!! THE SIGN IS ON !!!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-08-2003 15:23 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 21:12 schreef ghoulliette het volgende:
ze zijn nu anders wel aan het experimenteren met Raphael van der Vaart. Jawel 1 nieuwe speler. Wel van dat achterlijke Ajax natuurlijk.


Heej pas op!!! 'achterlijke' Ajax???
Hmm, naja... ben bang dat ik hier weinig bijstand zal krijgen als Ajax fan...
Ach whatever, maakt me ook nie uit...
Ben fan en blijf fan...


..."Hate can only create more hate"...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-08-2003 15:29 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Bestaan dit nog


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-08-2003 15:34 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 15:29 schreef zillah-morte het volgende:
Bestaan dit nog


hmmm... tegen mij? Achja 'k weet 't wel, voeltbalfan zijn wordt meestal als ontzettend niet 'true' bestempeld... Wordt ook vaak uitgelachen om mijn voetbal'gek' zijn...
Maar who cares?


..."Hate can only create more hate"...


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 21-08-2003 15:35 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 15:34 schreef Immortella het volgende:
hmmm... tegen mij? Achja 'k weet 't wel, voeltbalfan zijn wordt meestal als ontzettend niet 'true' bestempeld... Wordt ook vaak uitgelachen om mijn voetbal'gek' zijn...
Maar who cares?
Who the fuck cares about true? Laat ze maar lullen.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-08-2003 16:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 15:23 schreef Immortella het volgende:
Heej pas op!!! 'achterlijke' Ajax???
Hmm, naja... ben bang dat ik hier weinig bijstand zal krijgen als Ajax fan...
Ach whatever, maakt me ook nie uit...
Ben fan en blijf fan...


*klein stemmetje*

Ik ben ook voor Ajax.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-08-2003 16:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat een zooi wrakhout daar op die mat!

Waar was Wesley Sneijder?

Bondscoach kan er ook geen klap van alsie nu nog moet 'uitproberen'.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-08-2003 16:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 16:49 schreef Mutilator het volgende:
Wat een zooi wrakhout daar op die mat!

Waar was Wesley Sneijder?

Bondscoach kan er ook geen klap van alsie nu nog moet 'uitproberen'.


Ja, precies! Laat-ie Van der Vaart wel spelen, terwijl die tegen Grazer AK en Vitesse niets heeft gepresteerd. En Sneijder die nu al 2 doelpunten op zijn naam heeft staan, laat-ie lekker de hele wedstrijd op de bank zitten...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 21-08-2003 18:36 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 21 augustus 2003 15:23 schreef Immortella het volgende:
Heej pas op!!! 'achterlijke' Ajax???
Hmm, naja... ben bang dat ik hier weinig bijstand zal krijgen als Ajax fan...
Ach whatever, maakt me ook nie uit...
Ben fan en blijf fan...
AJAX!!!



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-08-2003 18:40 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 15:35 schreef anonymous het volgende:
Who the fuck cares about true? Laat ze maar lullen.


Precies!

quote:
*klein stemmetje*

Ik ben ook voor Ajax.


Goedzo!

quote:
AJAX!!!


Jeuj!!!!



..."Hate can only create more hate"...


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-08-2003 18:41 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 18:36 schreef Mies het volgende:
AJAX!!!


ZLATAN!!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-08-2003 18:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 15:34 schreef Immortella het volgende:
hmmm... tegen mij? Achja 'k weet 't wel, voeltbalfan zijn wordt meestal als ontzettend niet 'true' bestempeld... Wordt ook vaak uitgelachen om mijn voetbal'gek' zijn...
Maar who cares?


IDD who the fuck cares.

Maar je hebt toch wel een verkeerde voorkeur voor voetbal.....

...en alles wat je hoort
Het lied van Feyenoord...





[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 21-08-2003 18:45]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 21-08-2003 18:47 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

voetbal is toch wel zo ongelovelijk kut



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-08-2003 18:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Kijk dat noem ik nou een nuttige en voor iedereen interessante bijdrage!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 21-08-2003 18:52 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 18:47 schreef ZwaarMetaal het volgende:
voetbal is toch wel zo ongelovelijk kut


Alleen als er geen lekkere gasten in het team zitten, hehe...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-08-2003 18:53 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 18:45 schreef Chelman het volgende:
IDD who the fuck cares.

Maar je hebt toch wel een verkeerde voorkeur voor voetbal.....

...en alles wat je hoort
Het lied van Feyenoord...






Ajax is kampioen, Ajax blijft kampioen... Er is toch geen club die daar iets aan kan doen...
Ajax is favoriet, Ajax blijft favoriet... Een betere club, nee die kennen we niet!

Zooo... Genoeg?


..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-08-2003 19:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 18:53 schreef Immortella het volgende:
Ajax is kampioen,


Nee hoor, PSV is kampioen

Trouwens, de nieuwe seizoenskaart van Feyenoord is onwijs lelijk Hadden ze de grafisch ontwerper van vorig jaar niet aan kunnen houden?????

Niets is sterker dan dat ene woord...
Feyenoord...
....mijn Feyenoord


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-08-2003 19:03 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 19:00 schreef Chelman het volgende:
Nee hoor, PSV is kampioen



En Ajax 2e! Voor... Voor wie ook alweer? Naja, ieder z'n cluppie, laten we het daar maar op houden...


..."Hate can only create more hate"...


paling
Usericon van paling
Posted 21-08-2003 19:04 by paling Wijzig reactieProfiel van palingQuote dit bericht

Dom volksvermaak. Ik kijk liever naar ijshockey of K1-fights. Of schaken (geen fysieke sport weliswaar maar zeer boeiend om te spelen).


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-08-2003 19:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 19:04 schreef paling het volgende:
Dom volksvermaak. Ik kijk liever naar ijshockey of K1-fights. Of schaken (geen fysieke sport weliswaar maar zeer boeiend om te spelen).


K1 noem ik nou ook weer niet echt een 'intellectuele' sport.

En ijshockey alsook grashockey heerschen allebei.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen