IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Het Nederlands elftal Vorige pagina | Volgende pagina
herrie
Usericon van herrie
Posted 13-09-2007 23:53 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

stelletje teringzakkenvullers...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-09-2007 13:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl




NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-09-2007 13:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2007 13:17 schreef Judge M. het volgende:
Ik wil Bergkamp terug: http://www.youtube.com/watch?v=mvGmuPub2UQ
Ja die gast was geniaal. Misschien wel mijn favoriete speler allertijden!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-09-2007 13:50 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

De mijne was Kees van Wonderen. Heb jarenlang zijn N.E.C.-shirt in mijn kamer aan de muur gehad.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-09-2007 13:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Kees van Wonderen je favoriete speler allertijden noemen is hetzelfde als halfgare, gerecyclede gehaktballen je favoriete voedsel noemen, lijkt mij.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-09-2007 14:06 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Als je als 14-jarig jochie een shirt krijgt van een speler die je bewondert, dan blijft dat wel beklijven. Kan me voorstellen dat dit voor de gemiddelde kijkbuis-supporter niet altijd even begrijpelijk is, maar voor mij maakt dat nou net even het verschil.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-09-2007 14:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2007 14:06 schreef Mark het volgende:
Als je als 14-jarig jochie een shirt krijgt van een speler die je bewondert, dan blijft dat wel beklijven. Kan me voorstellen dat dit voor de gemiddelde kijkbuis-supporter niet altijd even begrijpelijk is, maar voor mij maakt dat nou net even het verschil.
hehe ik begrijp het best hoor.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-09-2007 14:19 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Van Wonderen was zeker een goede speler (genoten van hem in zijn NAC-tijd) maar je moet het wel een beetje in zijn perspectief zien he Mark



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-09-2007 14:41 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat het bij lange na niet de beste of meest imposante speler is die ooit op de nederlandse velden heeft rondgelopen, maar er is een verschil tussen 'favoriete' speler en beste speler. Mijn 'favoriete' film is Apocalypse Now, maar ik weet dat er gemakkelijk een hele zwik films te noemen zijn die in mijn ogen cinematografisch (of om andere redenen) 'beter' zijn.

Dus mijn 'favoriete' speler is Van Wonderen, de in mijn ogen 'beste' speler die ik zelf nog heb kunnen bewonderen is Van Basten, de beste speler aller tijden zal me worst wezen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-11-2007 19:27 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Wat een aanfluiting, ik ga De Wereld Draait Door kijken. :')


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-11-2007 19:32 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Mooie dekkingsfout van Mathijssen ja



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-11-2007 19:40 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Om te janken werkelijk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-11-2007 20:02 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Goeie wedstrijd.


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 21-11-2007 20:05 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2007 20:02 schreef Lionheart het volgende:
Goeie wedstrijd.


van Wit-Rusland wel ja


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-11-2007 20:08 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Gelukkig heb ik het grootste deel niet gezien.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-11-2007 20:21 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Positief puntje na deze kutwedstrijd: als Duitsland vanavond wint, dan komt Nederland in pot 2 in plaats van pot 1 en dus hebben we een veel grotere kans om enkele zware landen te missen (pot 1 dan zijnde Oostenrijk, Zwitserland, Griekenland en Duitsland).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 21-11-2007 21:47 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Laten we reëel blijven en niet doen alsof Nederland hier had moeten winnen. Pot twee is gewoon veel gunstiger en in de topsport telt alleen het eindresultaat, dus deze nederlaag komt goed uit, hoe depri de spelers ook doen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-11-2007 22:55 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2007 21:47 schreef Blueprint het volgende:
Laten we reëel blijven en niet doen alsof Nederland hier had moeten winnen. Pot twee is gewoon veel gunstiger en in de topsport telt alleen het eindresultaat, dus deze nederlaag komt goed uit, hoe depri de spelers ook doen.


Jij denkt dat ze anders wel hadden gewonnen (als groepshoofd gunstiger was geweest)? Zullen we wel even reëel blijven?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-11-2007 0:20 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Goed, we zitten dus alsnog in pot 1, omdat Duitsland gelijkgespeeld heeft tegen Wales. Dus dat wordt ongetwijfeld een leuke groep des doods en eruit in de groepsronde


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-11-2007 0:48 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Nederland was zo gruwelijk slecht bezig, dat ik voor het eerst sinds vijf jaar een wedstrijd van het Nederlands elftal niet heb afgekeken.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-11-2007 8:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2007 0:20 schreef Mark het volgende:
Goed, we zitten dus alsnog in pot 1, omdat Duitsland gelijkgespeeld heeft tegen Wales. Dus dat wordt ongetwijfeld een leuke groep des doods en eruit in de groepsronde


Ik las het in de Spits ja...


WHAHAHA... Net goed voor ze!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-12-2007 19:59 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Van Basten weg na EK
04 december 2007

Marco van Basten stopt komende zomer na het EK als bondscoach van Oranje. Dat heeft hij dinsdag aan directeur Henk Kesler van de KNVB laten weten. Ook assistent John van 't Schip heeft kenbaar gemaakt dan te vertrekken. Van Basten en Van 't Schip zijn sinds de zomer van 2004 actief bij het Nederlands elftal. "Na vier jaar wordt het tijd voor een nieuwe omgeving", aldus Van Basten.

"Als EURO 2008 is afgelopen, hebben we vier jaar het Nederlandse elftal met veel plezier geleid'', zegt Van Basten op de website van de KNVB. "Na de eindronde van het WK 2006 zien we in het komende EK een nieuwe grote uitdaging."

"Na vier jaar wordt het tijd voor een nieuwe omgeving.Hoewel John en ik allebei absoluut geen idee hebben wat de toekomst ons brengt, vonden we het onze plicht om de KNVB, die voor ons een goede werkgever is, tijdig te informeren. Ook de KNVB heeft nu voldoende tijd om zich te oriënteren op een nieuwe bondscoach. Het is voor ons nog geen tijd om terug te blikken, want we willen ons eerst samen met de spelers richten op het toernooi van de komende zomer."

Henk Kesler betreurt de beslissing van Van Basten. "Ik vind het jammer, maar waardeer dat ze ons tijdig hebben geïnformeerd. We hebben nu de tijd om te gaan werken aan de opvolging. Marco en John hebben aangegeven dat zij zich de komende maanden volledig zullen richten op het komende EK.''




Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-12-2007 20:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Dat zal dan wel weer Loetje van Gaal worden, aangezien zijn contract in 2009 vervroegd kan worden ontbonden als de KNVB aanklopt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 07-12-2007 3:11 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Mooi, Van Basten eindelijk weg. Hopelijk wordt het een ervaren man en niet weer iemand die het trainersvak mag leren bij het Nederlands elftal. Nu moeten we alleen nog hopen dat Van Basten weer vriendjes wordt met Van Bommel en dat onze verdediging ineens wonderbaarlijk verbetert (doping is een optie), anders zijn we kansloos op het EK.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 07-12-2007 9:15 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2007 20:01 schreef Mark het volgende:
Dat zal dan wel weer Loetje van Gaal worden, aangezien zijn contract in 2009 vervroegd kan worden ontbonden als de KNVB aanklopt.

Ik verwacht anders de komst van Foppe.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen