IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Het Nederlands elftal Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-06-2007 23:00 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2007 22:34 schreef Judge M. het volgende:
Ach 2 jaar later werd Oranje Europees kampioen

Kijk Robin, DAT is nu echt iets wat je gemist hebt

Ja, dat is waar.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-06-2007 10:19 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Trouwens wel erg tof dat we eindelijk weer (voor het eerst sinds 1952 ) bij de Olympische Spelen zullen zijn met een voetbalteam.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-06-2007 10:53 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 juni 2007 23:00 schreef WhiteRider het volgende:
Ja, dat is waar.
De Europa Cup 1 van PSV was trouwens ook erg mooi

Hans van Breukelen



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 15-06-2007 22:12 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Eerlijk gezegd hoop ik dat Foppe in 2008 de eerste keus krijgt. Ik sla de Olympische Spelen toch een stuk hoger aan dan het EK en ik denk ook dat we meer kans hebben om te winnen. Maar zo zal het wel niet gaan...


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 17-08-2007 13:30 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Voetbal: Huntelaar ontbreekt bij Oranje

Gepost door Erwin (Remote) - Bron: KNVB
Gepubliceerd: vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:48

Marco van Basten heeft vanmiddag de definitieve selectie van het Nederlands elftal bekend gemaakt. Ruud van Nistelrooy en Robin van Persie keren terug na een lange periode. Opvallende afwezige is Klaas-Jan Huntelaar, die voor het eerst sinds ruim een jaar ontbreekt. Het keurkorps van Marco van Basten speelt aanstaande woensdag in het Stade de Genève tegen Zwitserland en de aftrap is om 20:30.

Niet alleen Klaas-Jan Huntelaar is niet opgenomen in de definitieve selectie. Ook Romeo Castelen, Tim de Cler, Ryan Donk, Orlando Engelaar, Nigel de Jong, Danny Koevermans, Denny Landzaat, André Ooijer, Andwelé Slory, Arjen Robben, Henk Timmer en Boy Waterman hoeven zich niet te melden in Noordwijk. Zij waren wel opgenomen in de voorlopige selectie.

De definitieve selectie:

Doel: Edwin van der Sar, Maarten Stekelenburg.

Verdediging: Khalid Boulahrouz, Wilfred Bouma, Urby Emanuelson, John Heitinga, Kew Jaliens, Joris Mathijsen, Mario Melchiot.

Middenveld: Ibrahim Afellay, Giovanni van Bronckhorst, Clarence Seedorf, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart, Demy de Zeeuw.

Aanval: Ryan Babel, Dirk Kuyt, Ruud van Nistelrooy, Robin van Persie , Jan Vennegoor of Hesselink.

-----------------

Geen Donk en Landzaat!



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-08-2007 13:33 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

en geen Robben en De Cler maar wel Jaliens



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-08-2007 13:35 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Fuck, wat een grote namen op het middenveld en in de aanval.

Seedorf, van Nistelrooij, etc.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-08-2007 13:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Prima selectie zo als je het mij vraagt.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-08-2007 13:38 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 13:36 schreef NecRobert het volgende:
Prima selectie zo als je het mij vraagt.

Zeker.

We hebben fantastische aanvallers en middenvelders, die op het allerhoogste niveau spelen. Dat hij die jarenlang aan de kant liet staan is onbegrijpelijk. In deze selectie kan ik me beter vinden!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-08-2007 13:39 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Lekker belangrijk allemaal. Dit is toch alleen maar de selectie voor een oefenduel tegen Zwitserland die maar 1 spits (N'Kufo) hebben geselecteerd?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-08-2007 13:40 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 13:39 schreef Mark Z het volgende:
Lekker belangrijk allemaal. Dit is toch alleen maar de selectie voor een oefenduel tegen Zwitserland die maar 1 spits (N'Kufo) hebben geselecteerd?

Het is niet voor niets een oefenduel. Als het allemaal goed draait roep hij echt niet ineens Stuntelaar er weer bij.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-08-2007 13:48 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Blijft jammer dat Japie Stam geen interlands meer speelt. Anders was de verdediging ook nog eens top geweest..


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-08-2007 13:49 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Inderdaad, de verdediging mag van mij wel een stuk beter. Op van de Sar na allemaal geen sterren.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-08-2007 14:23 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 13:48 schreef NecRobert het volgende:
Blijft jammer dat Japie Stam geen interlands meer speelt. Anders was de verdediging ook nog eens top geweest..

Hm, bijzonder. Ik vind Stam juist erg opgebrand overgekomen. Organiseren heeft-ie nooit echt goed gekund, maar hij is nu ook veel snelheid kwijtgeraakt. Verder denkt-ie dat-ie nog kan voetballen waardoor hij veel balverlies lijdt. Nee, dat zie ik niet zitten, Stam in het Nederlands Elftal.

Voor bewijs zie de afgelopen wedstrijd van Ajax tegen Slavia Praag.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-08-2007 14:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Stam is ook geen geweldige voetballer, dat klopt, nooit geweest zelfs. Alleen hij brengt wel een enorme brok ervaring + uitstraling met zich mee, iets wat in de huidige achterhoede een beetje ontbreekt imo.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 17-08-2007 14:58 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 14:27 schreef NecRobert het volgende:
Stam is ook geen geweldige voetballer, dat klopt, nooit geweest zelfs. Alleen hij brengt wel een enorme brok ervaring + uitstraling met zich mee, iets wat in de huidige achterhoede een beetje ontbreekt imo.


+ 1.

Ik ben benieuwd naar de wisselwerking tussen Van Nistelrooy, Van Persie en Seedorf.



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-08-2007 18:18 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ik vind dat Nederland met twee spitsen moet gaan spelen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-08-2007 18:37 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 13:40 schreef WhiteRider het volgende:
Het is niet voor niets een oefenduel. Als het allemaal goed draait roep hij echt niet ineens Stuntelaar er weer bij.
Christus, en waarom nu weer Stuntelaar ? de man is een van de beste spitsen van Nederland,zo niet de beste..Heeft PSV een spits van deze klasse? dacht het niet.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-08-2007 18:40 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Nou echt geweldig hoor. Die gast hebben we absoluut niet nodig met V Nistelrooy, Makaay en Kuijt.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 17-08-2007 18:40]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-08-2007 18:40 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik kan er ook niks aan doen dat utrecht,ahum...wie was er ook weer spits bij utrecht ?


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-08-2007 18:42 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 17 augustus 2007 18:40 schreef mental het volgende:
Ik kan er ook niks aan doen dat utrecht,ahum...wie was er ook weer spits bij utrecht ?


Wie heeft het daar nou weer over

Huntelaar fanboy.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 17-08-2007 18:43]


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-08-2007 18:43 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

dat gekat op ajax wat nergens op slaat moet maar eens afgelopen zijn.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-08-2007 18:43 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Tering ik koop echt een ajax shirt voor je verjaardag en daar laat ik dan heel groot JOOD achterop drukken.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-08-2007 18:44 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hehe,en er nog op ingaan ook.


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-08-2007 18:51 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2007 18:37 schreef mental het volgende:
Christus, en waarom nu weer Stuntelaar ? de man is een van de beste spitsen van Nederland,zo niet de beste..Heeft PSV een spits van deze klasse? dacht het niet.


Wat heeft PSV er nou mee te maken? Helemaal niets, ga ergens anders rellen.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen