IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Het Nederlands elftal Vorige pagina | Volgende pagina
Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 03-09-2015 20:04 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Straks ga ik me 'gewoon' weer 2x 3 kwartier grandioos ergeren. Hoort erbij, toch?



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 03-09-2015 20:38 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Psies!

Proost!

Hup Eerland!






[Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 03-09-2015 20:51]


VIESPEUK!!!


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 03-09-2015 21:21 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Dat ergeren gaat me prima af...




VIESPEUK!!!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 03-09-2015 21:30 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2015 21:21 schreef De Vieze Man het volgende:
Dat ergeren gaat me prima af...





Je bent me net voor...



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 03-09-2015 21:38 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Niet kijken is het makkelijkst.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 03-09-2015 21:45 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Het is net het journaal, je wil het niet zien, maar toch kijken.

Biertje erbij.




VIESPEUK!!!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 03-09-2015 21:51 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2015 21:38 schreef Natural Disaster het volgende:
Niet kijken is het makkelijkst.


Ik houd niet van makkelijk. Tenzij het over vrouwen gaat. Dan houd ik daar heel erg van. Heel even.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 03-09-2015 22:11 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Sjongejonge...


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 03-09-2015 22:25 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2015 22:11 schreef MetalJan het volgende:
Sjongejonge...



Dat raise ik met een tjeemigdepeemig.



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 03-09-2015 22:33 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Ik kán dat alleen maar overtreffen met mozes kriebel.




VIESPEUK!!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-09-2015 22:41 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Had gewoon Tete en Riedewald in de basis gezet. Die hadden het onmogelijk slechter kunnen doen.

Vantevoren hele discussies (vooral vanuit het Feyenoord kamp) dat het onterecht was dat die twee opgeroepen waren. (Vergeten mensen voor het gemak even dat Ajax 6 wedstrijden op rij de nul gehouden heeft.)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 03-09-2015 22:45 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2015 22:41 schreef altx het volgende:
(Vergeten mensen voor het gemak even dat Ajax 6 wedstrijden op rij de nul gehouden heeft.)


Dat was ook niet tegen het kaliber IJsland. Oh, wacht...



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 03-09-2015 22:48 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

We hebben nog een 'alles of niets' wedstrijd


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-09-2015 22:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2015 22:45 schreef Negatieveling het volgende:
Dat was ook niet tegen het kaliber IJsland. Oh, wacht...


Inderdaad, oh wacht...

Kom op zeg, Sigthorsson... Ik was blij dat die eindelijk opgerot was. Doet zijn best, maar uiteindelijk is hij 1 van de slechtste spitsen die er momenteel rondloopt.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 03-09-2015 22:54 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Samenvatting voor de niet-kijkers: gênante vertoning, nul punten.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-09-2015 22:58 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Gelukkig hebben we altijd Letland nog.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-09-2015 23:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2015 22:54 schreef Negatieveling het volgende:
Samenvatting voor de niet-kijkers: gênante vertoning, nul punten.


Wordt een beetje vervelend dat voetballers elke keer het vooroordeel moeten bevestigen dat het maar een stelletje domme klootviolen zijn.

32e minuut... Vlak onder de ogen van de grensrechter... Iemand een mep in zijn gezicht geven.

Terwijl je tot dat moment goed mee komt en er nog steeds zicht op een gelijkspel of een kleine overwinning was. Rode kaart en vervolgens penalty tegen later (verschillende momenten) was daar weinig meer van over. (En de blessure van Robben hielp ook niet echt mee.)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 03-09-2015 23:04 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2015 23:01 schreef altx het volgende:
32e minuut... Vlak onder de ogen van de grensrechter... Iemand een mep in zijn gezicht geven.



Meer dan terechte rode kaart natuurlijk. Martins Indi dingt hard mee naar de trofee voor 'domste actie van 2015' en ik neem aan dat hij zijn Oranje-outfit in heeft moeten leveren.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 03-09-2015 23:05]



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 04-09-2015 16:59 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

hij speelde goed tot die domme actie ook nog eens.
Van de wiel mag thuis blijven in parijs.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-09-2015 20:05 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Lijkt er dus op dat we een prachtzomer tegemoet zien!


Boeiender


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 06-09-2015 15:49 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2015 23:04 schreef Negatieveling het volgende:
Meer dan terechte rode kaart natuurlijk. Martins Indi dingt hard mee naar de trofee voor 'domste actie van 2015' en ik neem aan dat hij zijn Oranje-outfit in heeft moeten leveren.


Ik hoop dat het Nederlands elftal eindelijk verlost is van die aap. Nooit gesnapt waarom hij keer op keer een basisplaats krijgt. Elke wedstrijd maakt hij een domme (verdedigende), al dan niet cruciale, fout. Houdoe en totaal niet bedankt. En nou oprotten.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 06-09-2015 15:51 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2015 15:49 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ik hoop dat het Nederlands elftal eindelijk verlost is van die aap. Nooit gesnapt waarom hij keer op keer een basisplaats krijgt. Elke wedstrijd maakt hij een domme (verdedigende), al dan niet cruciale, fout. Houdoe en totaal niet bedankt. En nou oprotten.


Precies, dat. Vanavond is-ie er in ieder geval niet bij. Dat scheelt.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-09-2015 15:52 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Racist.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 06-09-2015 17:14 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

van der wiel wel... begrijp dat niet zo goed hier even.



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 06-09-2015 18:04 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Dat begrijpt zo goed als niemand, lijkt me.




VIESPEUK!!!


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen