IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Het Nederlands elftal Vorige pagina | Volgende pagina
paling
Usericon van paling
Posted 21-08-2003 19:08 by paling Wijzig reactieProfiel van palingQuote dit bericht

Het enige dat nog nichteriger is dan in een knalroze tutu huppelen over de straten van Los Angeles tijdens de tienjaarlijkse leernichten-queerparade is toegeven dat je naar veldhockey kijkt.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-08-2003 19:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 19:08 schreef paling het volgende:
Het enige dat nog nichteriger is dan in een knalroze tutu huppelen over de straten van Los Angeles tijdens de tienjaarlijkse leernichten-queerparade is toegeven dat je naar veldhockey kijkt.


Volgens mij wil je het gewoon niet graag toegeven maar stiekem heb je zelf in die tutu in Los Angeles rondgerend. Jij ging toch alle gayparades af?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


paling
Usericon van paling
Posted 21-08-2003 19:17 by paling Wijzig reactieProfiel van palingQuote dit bericht

Niet offtopic lullen teenager. Je hebt zojuist toegegeven dat je naar veldhockey kijkt; moet je ook kunnen incasseren dat men je dan uitscheldt.

Case closed.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-08-2003 19:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

wat ben jij een onwijze aap, of liever gezegd bonobo...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Aart
Usericon van Aart
Posted 10-09-2003 23:41 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

NEDERLAND IS WEER UITGESCHAKELD

Ik verwacht echt een vervolg op die reclame.

Ik heb toch mijn avond weer verspilt in de hoop dat ik weer eens een leuke wedstrijd van het Nederlands Elftal zou zien (t/m 2000 speelde het team nog best oké), maar nee hoor .

Dieptepunt van de avond was toch wel Edgar Davids, die na 13 minuten met 2x geel van het veld afgetrapt wordt. Voor de rest was de wedstrijd verder ook onaantrekkelijk, aangezien er weinig kansen gecreëerd werden.

Met een beetje geluk treffen we Duitsland of Engeland in de play-off's... dan hoeven we ons in ieder geval niet te schamen op het EK . Ik blijf er nog steeds bij dat er een grote schoonmaak gehouden moet worden.


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-09-2003 23:46 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vond het geen onaantrekkelijke wedstrijd... maar een kansloos gebeuren was het wel, vanwege die rode kaart + penalty. Tsjechië is een goede ploeg, tegen die lui kan je het vergeten met 10 man en 1-0 achter in de 13e minuut.

Maar er is best goed gespeeld en hard gewerkt. Erg knullig wel die rode kaart, die 2-0 was prachtig trouwens... verdiende overwinning van Tsjechië. Zo goed is Nederland niet hoor, ook niet na een 'grote schoonmaak'. Ik denk eerder dat men het Nederlands Elftal eens moet herwaarderen, zo'n groot voetballand zijn we niet meer.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-09-2003 23:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 23:41 schreef Aart het volgende:
NEDERLAND IS WEER UITGESCHAKELD

Ik verwacht echt een vervolg op die reclame.
.

haha echt humor om zo'n reclame in de rust uit te gaan zenden, dan heb je er al helemaal geen vertrouwen meer in.

Ik denk dat nederland eens de oude vertrouwde succesformule moet loslaten, deze werkt overduidelijk niet meer. ze moeten leren naar voren te spelen en niet continue balletje tik op de eigen helft, meer actie meer snelheid meer enthousiasme en meer durf. dat zou fijn zijn.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 10-09-2003 23:53 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

ben ik even blij dat ik niet gekeken heb


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Aart
Usericon van Aart
Posted 11-09-2003 0:25 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 23:46 schreef Dwaallicht het volgende:
Zo goed is Nederland niet hoor, ook niet na een 'grote schoonmaak'. Ik denk eerder dat men het Nederlands Elftal eens moet herwaarderen, zo'n groot voetballand zijn we niet meer.


Mocht dit team de play-offs daadwerkelijk niet halen (deze kans acht ik behoorlijk) dan zou ik het vreemd vinden als de 5de coach (Hiddink, Rijkaard, van Gaal en Advocaat voorheen) ook met dit team door zou gaan. Ik ben zeker voorstander om in ieder geval een aantal van deze arrogante lui er permanent uit te kicken: misschien heb je dan wel spelers die technisch veel minder sterk / ontwikkeld zijn, maar dan heb je wel spelers die beseffen dat ze voor het vaderland spelen en daarom extra gemotiveerd zijn (iets wat er nu duidelijk niet is).

We kunnen ook Rinus Michels vragen natuurlijk .


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-09-2003 8:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja, er is nu niet zo heel veel nieuw talent. Van der Vaart, Sneijder, Robben, van Persie, dat zijn allemaal aanvallers of aanvallende middenvelders, en daarvan hebben we al teveel goede.
Nigel de Jong kan misschien wat gaan betekenen maar die zit op een zijspoor. Bosvelt is oud, Stam wordt oud, de Boer is oud, Cocu is geen echte verdediger, en daarna worden het gasten als Reiziger of van Bronckhorst die niet écht goed zijn.

Dus die vernieuwing is geen tovermiddel waarmee Nederland weer op niveau zal terugkeren, denk ik. Ik vind het ook een beetje een LPF-opmerking 'de bezem eens goed er doorheen'. Dan blijft er niet veel meer over.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 11-09-2003 11:47 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 11 september 2003 0:25 schreef Aart het volgende:
Mocht dit team de play-offs daadwerkelijk niet halen (deze kans acht ik behoorlijk) dan zou ik het vreemd vinden als de 5de coach (Hiddink, Rijkaard, van Gaal en Advocaat voorheen) ook met dit team door zou gaan.

Nederland heeft een zeer grote kans om de playoffs te halen, namelijk het heeft 16 punten. Alleen Turkije heeft meer punten 18, de rest zit op 11 t/m `14 punten.
En ik ben het eens met de stelling dat we van Nederland te veel verwachten. "We zijn er in Portugal er gewoon weer bij hoor".
We hebben al eerder een periode gehad dat het elftal niet de eindronden haalde: EK 84 en het WK 82 en 86.
Ik heb nog steeds het idee dat sommigen vinden dat Nederland wereldkampioen moet worden om te laten zien dat we dat al in 74 dat al hadden moeten zijn.
Tóen hadden we een wereldelftal. Evenals in 78: toen haalden we ook de finale met kwalitatief mindere voetballers dan 74. Een nog grotere prestatie.
Nederland is een goede subtopper in goede doen maar het is niet altijd de instelling van de voetballers dat slecht is maar ook van het thuis'front'. Het is altijd al zo geweest: Wíj zijn Europees kampioen of Zíj gaan niet naar het EK.
We willen alleen maar geindentificeerd worden met een winnaar. Als het minder gaat dan is het zij die waardeloos zijn.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 11-09-2003 12:38 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 11 september 2003 8:43 schreef Dwaallicht het volgende:
Tja, er is nu niet zo heel veel nieuw talent. Van der Vaart, Sneijder, Robben, van Persie, dat zijn allemaal aanvallers of aanvallende middenvelders, en daarvan hebben we al teveel goede.
Nigel de Jong kan misschien wat gaan betekenen maar die zit op een zijspoor. Bosvelt is oud, Stam wordt oud, de Boer is oud, Cocu is geen echte verdediger, en daarna worden het gasten als Reiziger of van Bronckhorst die niet écht goed zijn.

Dus die vernieuwing is geen tovermiddel waarmee Nederland weer op niveau zal terugkeren, denk ik. Ik vind het ook een beetje een LPF-opmerking 'de bezem eens goed er doorheen'. Dan blijft er niet veel meer over.


Maar ik ben van mening dat je beter een team kunt beginnen met een heel stel mensen die misschien nog een stuk beter kunnen worden dan doorgaan met dezelfde ouwe lullen die steeds verder aftakelen.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-09-2003 15:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 12:38 schreef Rasputin het volgende:
Maar ik ben van mening dat je beter een team kunt beginnen met een heel stel mensen die misschien nog een stuk beter kunnen worden dan doorgaan met dezelfde ouwe lullen die steeds verder aftakelen.



Ja en nee. Alles buiten het voetbal op zich gelaten heb je gelijk. Maar het 100% 'from scratch' opbouwen van een selectie betekent dat je hoogstwaarschijnlijk participatie in de komende 3-4 int. toernooien op je buik kan schrijven. Dit heeft verstrekkende financieele gevolgen maar ook imago gevolgen waardoor bijvoorbeeld doorstroom van NL spelers naar topclubs bemoeilijkt wordt etc. etc.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 11-09-2003 18:43 by Aerpel Wijzig reactieProfiel van AerpelQuote dit bericht

De 2 gele kaarten van Davids vond ik erg zwaar gestraft en ik denk dat 8 van de 10 scheidsrechters de penaltie niet hadden gegeven want wat viel hij toch mooi .
En met 10 tegen 11 hebben ze het zo slecht nog niet gedaan .
Ze namen na de 2-1 tenminste nog wat risico helaas werd dit niet beloond.
Maar vergeet niet dat de Tjechen ook al tijden ongeslagen zijn en het is geen slecht team .
Maar de wedstrijd is verloren door de penaltie en de rode kaart van Davids in de 13e minuut .


Half zat is ook maar weg gegooid geld.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 23-09-2003 17:33 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

nederlands elftal zuigt


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 23-09-2003 18:32 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

het Nederlands elftal kicks balls!!


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 23-09-2003 18:34 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Goh, dat 't Nederlands elftal nog bestaat. Ik dacht dat die allang uit mekaar waren.


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-09-2003 18:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2003 18:34 schreef Iron Maiden het volgende:
Goh, dat 't Nederlands elftal nog bestaat. Ik dacht dat die allang uit mekaar waren.



anonymous
Usericon van anonymous
Posted 23-09-2003 18:39 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2003 17:33 schreef Brujeria het volgende:
nederlands elftal zuigt
Voetbal op zich zuigt!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-09-2003 18:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ja


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 23-09-2003 18:42 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2003 18:42 schreef Jenje het volgende:
ja


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 23-09-2003 19:24 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Neehee, voetbal zuigt niet...alleen die putdeksels van het nederlands elftal..


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-09-2003 19:25 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 september 2003 18:39 schreef anonymous het volgende:
Voetbal op zich zuigt!


Idd!!!


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 23-09-2003 19:25 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2003 19:24 schreef DMTR het volgende:
Neehee, voetbal zuigt niet...alleen die putdeksels van het nederlands elftal..
Nee, voetbal in zijn geheel, geloof me nou maar!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 23-09-2003 19:26 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

pardon? jij was toch de ajax-fan?

edit: overbodige quote

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 23-09-2003 19:27]



Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen