|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
waarom niet dan? metal is ook maar een uiterlijk kenmerk net zoals hiphop en gabber. waarom niet de taboe doorbreken die je 'vrienden' je op leggen. Je moeder. |
|
Nee ik niet denk ik. Ik vind het veel te leuk om die dingen met iemand te kunnen delen. En je kan er ook gezeik om krijgen.. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Pas maar op Karni, een top40 vriendinnetje mag vast niet van de BMM. Ik heb vroeger wel eens een top40 vriendin gehad, en ik miste toch iets met betrekking tot de beleving van muziek en de subcultuur. Mijn wijffie is meer metal dan ik en het gaat super, kunnen vaak lekker lullen en kibbelen over muziek en samen lekker concerten bezoeken, cd-marktjs afstruinen, heerlijk! |
|
quote: dat heb ik gelukkig ook. maar aan de andere kant willen we ook allebei niks met metalheads te maken hebben quote: als mensen nou eens zouden opletten waren deze achterlijke opmerkingen niet nodig geweest [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 30-09-2003 15:50] Je moeder. |
|
hu·mor·loos (bn.) 1 waarin humor ontbreekt, zonder humor No meat is sweater |
|
doet ff de groeten aan zillah.... van ijskip............ olleyes en ze had gelijk de smoochy film was cool SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Tuurlijk moet dat kunnen. Er zijn meer dingen in het leven dan muziek alleen (hoewel het waarschijnlijk wel leidt tot ergernissen als partnerlief de radio weer eens hard aan heeft staan) Life doesn't get much better than this! |
|
We hebben ellendelange topics gehad over dit soort onderwerpen, draait alleen maar uit op slowchatten, deze gaat zo dicht. |
|
quote:Oh? Geef eens voorbeel dan?? |
|
Er zijn te weinig metal-meiden, dus je hebt niet vele keus. Daarbij, k heb een metal-meid gehad, en dat werkte ook niet => muzieksmaak boeit niks. |
|
Ik weet het niet.. Muziek maakt zo'n groot deel uit van mijn leven (wat klinkt dat dramatisch zeg..) dat een partner met een behoorlijk afwijkende muzieksmaak voor mij niet zou werken.. Ik vind het relaxt om bijv. lekkere lompe deathmetal te luisteren, dat vind ik ontspannend. Als mijn vriendin daar niet naar zou kunnen luisteren zou ik me al.. euhm.. minder prettig voelen o.i.d. om over andere verschillen maar niet te spreken, hoe gaat het met uitgaan? Bezopen headbangen bij een deathgrind band of in fancy pants homosexueel bewegen op trance beats? |
|
quote: Gaaf, een profetische mod! |
|
dus jouw nachtje uit gaan bestaat uit lomp zuipen en dan beetje hoofdschudden op een band die je niet kent lol nou ja veel plezier SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Onder andere ja.. En NIET uit homofiel bewegen op irritant housebeatjes.. En het is wel zo leuk samen met mijn vriendin uit te kunnen gaan.. |
|
quote: uhmz, mannetje, evenals jenje zit ik hier langer dan jij en kan me niet herinneren dat dat ooit verkeerd is gegaan in een topic en muzieksmaak kan alleen in de weg staan als je echt gedreven in je muziek bent, dat werkt verschillen op. ben zelf gelukkig niet echt gedreven in muziek, wel in bepaalde gedachten maar dat kan iedereen hebben, muziek is dus slechts een onderdeel. waarom vinden zoveel vrouwen voetbal kut en mannen niet? waarom ligt dat getal niet redelijk gelijk aan het aantal vrijgezellen, om maar kort door de bocht te gaan? zelfde als met metal Je moeder. |
|
quote: zoekt en gij zult vinden en idd, het ligt niet alleen aan de muzieksmaak. maar het maakt het wel allemaal een stuk makkelijker Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Mja, maar het moet geen metal zijn. Als het wicht maar niet per sé het hele week-end in een discotheek wil staan kaatsen (kleine kans dat ik ze leer kennen dan )is het al goed. Je kan ook op stap gaan in een neutraal rock-café, gelijk ik dikwijls doe (bij gebrek aan metal cafés in m'n buurt) |
|
ok snaack maar jij gaat er vanuit dat ik dans op techno of zoiets maar dat doe ik dus niet. wat een vooroordeel weer zeg pfff geef mij maar de niet commerciele muziek daar ga ik voor maar zit niet vast aan 1 genre snap ie SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
weet je wat pas erg is? trance lui in een rock cafe! en die dan alle andere mensjes verwaand aan gaan lopen staren. ik zou er niet zo snel mee iets mee willen beginnen. maar als ze mijn muziek respecteren is het wel ok Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Hetzelfde als de meeste metalmensen zouden doen in een tranceding dus? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Kotsen en naar buiten lopen ? |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Mwah, veel collega's en projectgenoten gaan alleen naar dit soort dingen, dus zo af en toe moet ik wel Vroeger stond ik dan altijd maar een beetje ergerlijk te kijken en mezelf uit verveling te verdrinken. Nu maak ik er maar het beste van (hoewel de verdrinking er niet minder op wordt) Life doesn't get much better than this! |
|
quote: De liefde kan er zeker wel zijn, maar het lijkt me wel lastig qua uitgaan enzo. En de smaken qua inrichting van het huis kunnen erg verschillen. Zelf wil (en heb) ik iemand die ook van metal houdt. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 30-09-2003 16:28] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: welkom Smoochy...Leuk dat je er bent... Zie ik je weer op msn? Hahah Dus je was gister nog in mijn huis, hahaha On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |