|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: haha |
|
is u wie ik denk u is? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Bedoel ik ook niet, als dat na één keer uitgepraat is, goed, dat is een gezonde houding. Een beetje argwaan maakt deel uit van het overlevingsinstinct. Maar ja, als hij zo bleef doen..... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
het is pas vervelend als iemand echt heel erg overdreven jaloers is, bezitterig enzo |
|
daar praat je toch over in een relatie ? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
sommige mensen zijn hopeloos en er valt niet mee te praten, dan houd het toch op |
|
dan was ik er al snel bij weg! zodra ik zou merken dat diegene erg beziterig is en er niet mee viel te praten,was ik al lang weg. tenminste als mn hart/verstand dat zou zeggen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Vrienden zijn vrienden. Niet nodig om jaloers te worden. En al helemaal niet als ik het al een paar keer heb gezegt.. Maar het is vvt I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ja heb er ook een eind aangemaakt toen het me doordrong eerst zag ik het niet echt.. |
|
mischien domme me vraag maar ik heb het vaagste gevoel dat ik je ken. sorry ken dr ook compleet naast zitten Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Das wel een heel doorzaagde versier truc ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hoezo dat |
|
Jealousy springs more from love of self than from love of another. -Francois de La Rochefoucauld Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik zou het niet kunnen denk ik, een overjaloerse vriend... aan de ene kant. helemaal omdat ik bijna alleen maar met jongens omga... maar ik merk wel bij mezelf dat ik er ook wel wat van kan :S helemaal met wat oude bekenden van me vriend.. heel iritant... haha we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: ik ben ten 1ste gewoon een vraag. ten 2de ik heb een vriendin ten 3de STFU Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: gewoon zomaar ARRRGGG laat ook maar *d8 het gewoon Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
wist niet dat je boos werd hoor |
|
uuuhhmmm word ik boos dat AAARRRG was dat i kzoals gewoon weer eens wat doms zeg. maar goed zou maar weer ontopic gaan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
oke |
|
quote: Mooi gezegd maar ik heb mensen mekaar het al té erg zien maken. Kijk voor de venten (of nee, ook voor de vrouwen), als je met een goeie vriendin staat te lullen -die er bovendien nog knap uitziet ook- terwijl je lief in de buurt is: vergeet dan niet af en toe wat aandacht aan je geliefde te geven, al is het maar een geruststellende blik, zo helemaal van "rot nou op , ik ben bezig" is ook goed fout. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: In dat geval zou je idd wel kunnen stellen dat er echt reden is om jaloers te zijn. Als je geliefde echt nooit jaloers is, lijkt me dat ook wat vreemd. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
iedereen is wel eens jaloers das toch gewoon gezond ofzo |
|
quote: Aha, we begrijpen elkaar idd, als je op "plagerij" onverschillig reageert is het ook niet goed. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: jeetje nou blijf ik er wel over na denken zeg.. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |