|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Een van de eerste dingen die ik belangrijk vind in mijn vriendin is toch wel de muziek smaak en bijpassende levensbeschouwing ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dit was sarcastisch bedoeld neem ik aan... |
|
uuhm nee ik luister gewoon veel muziek en ik kan het moeilijk verteren om andere muziek te horen. En ik kan ook niet met een niet nadenkende linkse trut leven ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hetzelfde hier, maar ik geloof niet dat nadenken en levensvisie samenhangen met het metal-luisteren. (d'er zijn namelijk ook veel domme metalheads, en de levensvisies in de metalscéne zijn ook heel uitéénlopend) |
|
quote: Contradictio in terminis. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 06-10-2003 16:11] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Zonder hierover te gaan lullen, even de essentie eruit halen: Probeer maar eens met elkaar te leven als je politieke visies echt haaks op elkaar staan, dat kan misschien, zolang de meningen niet té uitgesproken zijn,....... Maar zwak uitgesproken mening = geen mening I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
uuhm sorry ik heb geen latijn gehad (gelukkig) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hij wil zeggen dat domme mensen niet links kunnen zijn. |
|
Maar ze kunnen ook niet echt rechts zijn, ze kunnen zich alleen in meningen van anderen vinden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Lol dat snap ik... Mijn ex was ook zo'n kapitalitische vvd stemmer en ik zo'n niet nadenkende linkse trut en dat werkte ook niet! Of lag dat misschien aan het feit dat hij ook een ongeloofelijk trancelijer was? Ik heb gesproken |
|
Om eventjes te reageren op de eerste post: Waarom zou dat niet kunnen? ik bedoel, als je allebei elkaar respecteert en je gewoon van elkaar houdt, waarom zou je muzieksmaak dan in de weg moeten staan? FREEZE |
|
quote: Idd. Politiek is het enige waarover ik ruzie kan maken, dus een (redelijk) gemeenschappelijke visie daarover is wel een voorwaarde voor mij. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: *SLAG*! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ik kan me daar ook in opjagen, maar ik maak me geen illusies dat ik een partner zou vinden met dezelfde visies daarin als mij. Blijkbaar denk ik veel te extreem ofzo. |
|
quote: Wat ? |
|
mislyd is een meid ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Oew crap, da's juist. Had niet echt gekeken van wie die post was. Sorry meid |
|
quote: *Iedereen* denkt op het net altijd dat ik een man ben. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 06-10-2003 16:32] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik snap het ook niet maar ik zag je eerst ook aan voor een vent waar zou dat aan liggen [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 06-10-2003 16:35] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:niet iedereen? FREEZE |
|
quote: Zolang dat niet irl gebeurt, kan ik daarmee leven. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Muzieksmaak en 'levensbeschouwing' vallen samen bij jou? Damn... dan wens ik je veel succes. |
|
quote: Hehe, natuurlijk moeten ze dat niet. Als het goed is komt het uit jezelf -- dat je het leuk vindt om er goed uit te zien voor je liefde. Je vindt het toch ook leuk om te horen dat je mooi bent. En garderobe is ook maar buitenkant.... leuk om mee te spelen, niet om je persoonlijkheid aan op te hangen. |
|
Tuurlijk, dat staat toch onlosmakelijk aan elkaar verbnden... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |