IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : andere metgezel Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-07-2004 22:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 juli 2004 22:26 schreef Misanthrope het volgende:
En als hij van Frans Bauer en Gerard Joling houdt?

dan is het een homeau en wil hij niet met een vrouw


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-07-2004 22:32 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 22:28 schreef ElitE het volgende:
dan is het een homeau en wil hij niet met een vrouw
Dus alle metalheads zijn ook gay?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-07-2004 22:33 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hoezo? ik houd niet van gerard en fransje


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-07-2004 22:34 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 22:33 schreef ElitE het volgende:
hoezo? ik houd niet van gerard en fransje
Als mensen die van gerard en fransje houden allemaal homo zijn, dan zijn de mensen die van metal houden allemaal gay.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-07-2004 22:35 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

nee hoor dat is alleen bij ons


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-07-2004 22:36 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 22:35 schreef ElitE het volgende:
nee hoor dat is alleen bij ons
Als het maar een gat heeft.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-07-2004 22:36 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

en nog het liefst bewoont met parasieten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-07-2004 22:38 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 22:36 schreef ElitE het volgende:
en nog het liefst bewoont met parasieten
Bedoelen ze dat met de 'andere' metgezel?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-07-2004 22:40 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm dat is dan wel voor de saaie mensen, ik wil er minstens 50


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-07-2004 22:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 22:26 schreef Misanthrope het volgende:
En als hij van Frans Bauer en Gerard Joling houdt?

als hij maar 1 been heeft... De kans lijkt me zeer klein dat ik verliefd zal worden op een jongen die daar naar luistert haha. Maar stel hij vind Fransje erg oke, en is verder gehaal normaal leuk en aantrekkelijk, dan is dat maar zo.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-07-2004 23:00 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 22:23 schreef Malekith het volgende:
Ik ben dan ook een gemiddelde metalhead: lui, smallminded en egoïstisch


Wat een zelfkennis...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 05-07-2004 14:19 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2004 23:00 schreef altx het volgende:
Wat een zelfkennis...


"Obras son amores y no buenas razones"


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 12-07-2004 18:21 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 23:07 schreef Dwaallicht het volgende:
Ohhh, dus je hebt klokken horen luiden zonder dat je de klepel hebt weten te vinden .

Het valt me vaak op dat zowel mannen als vrouwen zich ingraven in dit soort discussies. Ikzelf ben vrij ouderwets hierin en vind dat de vraag neerkomt op of een vent te beroerd is of niet om een paar euro's uit te geven om z'n meisje van het nodige eten en drinken te voorzien of niet... Als-ie te beroerd is lijkt de conclusie me duidelijk .

(nu zullen veel Nederlandse vrouwen vast roepen dat ze er niet aan moeten denken dat de man alles betaalt -- maar ja, ik vind sowieso dat de meeste Nederlandse vrouwen volgens mij een lul tussen hun benen willen hebben slingeren, dus ach.... )


Dit is nou een opmerking van een heer. Gelukkig zijn er inderdaad ook nog "ouderwetse" mensen (tis maar wat je ouderwets noemt). Zo zijn er tegenwoordig weinig meer. Het gaat er ook absoluut niet om dat het geld is, het gaat er mijn inziens om dat je blijk geeft wat voor elkaar over te hebben. Dat je dus niet te belabberd bent om eens wat te betalen en wat voor je vriendin over te hebben. Dan koop je maar wat minder cd's. Pleur op. Dat geld ook andersom. Ik vind het heerlijk om dingen te kopen en te doen voor anderen of te betalen. Als iemand daarover dan een andere opvatting heeft komt dat op mij over alsof het je geen fuck boeit.


Kankerlul


invictis
Usericon van invictis
Posted 12-07-2004 19:11 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

metgezel
kan je dat eten ?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 12-07-2004 19:21 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

dat is iets wat niet voor jou is weggelegd, hou het maar bij pizza



invictis
Usericon van invictis
Posted 12-07-2004 19:23 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2004 19:21 schreef Je Moeder het volgende:
dat is iets wat niet voor jou is weggelegd, hou het maar bij pizza



te heet en die gesmolten kaas aan je ..uhr


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 12-07-2004 19:24 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

teveel american pie gekeken?



invictis
Usericon van invictis
Posted 12-07-2004 19:25 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2004 19:24 schreef Je Moeder het volgende:
teveel american pie gekeken?



spreek uit ervaring het is net niet die biefstuk tussen de cv


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 13:09 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Om naar de topictitel te verwijzen wil dit wel, ik woon dus nu 8 maand samen met iemand die niet into deathmetal is maar meer alternative shizzle luistert en ook groot fan is van ahum Robbie Williams..dus ik zit vanavond lekker boven aangezien het live concert van RW vanavond wordt uitgezonden.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 01-12-2005 13:22 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ik denk dat het eraan ligt hoeveel belang je eraan hecht. Wat nou als iemand precies dezelfde muzikale voorkeur heeft als jij, maar verder helemaal geen interesses deelt?
Als je niet verder komt dan alleen maar muziek, lijkt het me verder niet zo leuk. Ik hou van musea bezoeken bijvoorbeeld, films kijken, enz enz enz. Een ander zal sporten geweldig vinden of iets anders, een partner die over al die dingen precies omgekeerd denkt heeft in mijn ogen niet zoveel raakvlakken met je.
Ik vind het fijn (moeten is dus een ander iets) als mijn partner eenzelfde liefde voor muziek deelt als ik, maar welke muziek hij draait maakt me niet zoveel uit, zolang er maar niet iets wordt opgezet dat leuk is zolang het in de top 40 is, maar als het geen hit is dus niet meer hip is en dan maar wordt vergeten. Iets meer diepgang graag dus.

En over financien: ik denk dat het het eerlijkst is als je dat naar draagkracht doet, en niet zozeer naar geslacht. Wat doet het ertoe dat iemand meer voor je neer wil leggen dan jij of andersom, je probeert elkaar toch niet te kopen en het zou al helemaal geen vergelijking mogen zijn, het gaat er toch ook om dat iemand de moeite neemt om voor je op te staan en wat te drinken haalt zodat jij lekker kunt blijven staan/zitten?
Dit is mijn tweede relatie waarin ik meer verdien dan mijn vriend (deze studeert nu af), nogal wiedes dus dat ik wat vaker m'n portemonnee trek.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-12-2005 13:25 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 december 2005 13:09 schreef Smoochy het volgende:
Om naar de topictitel te verwijzen wil dit wel, ik woon dus nu 8 maand samen met iemand die niet into deathmetal is maar meer alternative shizzle luistert en ook groot fan is van ahum Robbie Williams..dus ik zit vanavond lekker boven aangezien het live concert van RW vanavond wordt uitgezonden.

Ga je toch gewoon mee de stad in met Skull en mij


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 13:28 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 13:25 schreef zillah-morte het volgende:
Ga je toch gewoon mee de stad in met Skull en mij

Dat is altijd leuk maar geld in nog niet binnen dus loop ik erbij al bietser en daar heb ik geen zin in dat weet je...maar andere keer doen we dat....skully zie ik next woensdag dus...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-12-2005 13:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Voor mij zou dit vermoedelijk totaal niet werken....

Met je partner uitgaan, concerten bezoeken etc. wordt toch een stuk aangenamer en leuker als je min of meer dezelfde muzieksmaak hebt, me dunkt.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 13:31 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 13:22 schreef Chantalie het volgende:
ik denk dat het eraan ligt hoeveel belang je eraan hecht. Wat nou als iemand precies dezelfde muzikale voorkeur heeft als jij, maar verder helemaal geen interesses deelt?
Als je niet verder komt dan alleen maar muziek, lijkt het me verder niet zo leuk. Ik hou van musea bezoeken bijvoorbeeld, films kijken, enz enz enz. Een ander zal sporten geweldig vinden of iets anders, een partner die over al die dingen precies omgekeerd denkt heeft in mijn ogen niet zoveel raakvlakken met je.
Ik vind het fijn (moeten is dus een ander iets) als mijn partner eenzelfde liefde voor muziek deelt als ik, maar welke muziek hij draait maakt me niet zoveel uit, zolang er maar niet iets wordt opgezet dat leuk is zolang het in de top 40 is, maar als het geen hit is dus niet meer hip is en dan maar wordt vergeten. Iets meer diepgang graag dus.

En over financien: ik denk dat het het eerlijkst is als je dat naar draagkracht doet, en niet zozeer naar geslacht. Wat doet het ertoe dat iemand meer voor je neer wil leggen dan jij of andersom, je probeert elkaar toch niet te kopen en het zou al helemaal geen vergelijking mogen zijn, het gaat er toch ook om dat iemand de moeite neemt om voor je op te staan en wat te drinken haalt zodat jij lekker kunt blijven staan/zitten?
Dit is mijn tweede relatie waarin ik meer verdien dan mijn vriend (deze studeert nu af), nogal wiedes dus dat ik wat vaker m'n portemonnee trek.


Precies zij is gelukkig geen RW fan omdat het hip is. En ze draait het ook bijna nooit, sinds mijn cdcollectie er ligt draait ze praktisch alleen nog maar muziek uit mijn collectie, maar dat is het ook het enigste waar we in verschillen. We mogen graag film kijken, lezen, stappen en delen de zelfde soort humor, ik ben dan wat drukker dan haar maar dat is ook goed zij remt mij soms wat af en ik push haar soms wat meer kortom we vullen elkaar aan en daar gaat het om.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-12-2005 13:31 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 december 2005 13:28 schreef Smoochy het volgende:
Dat is altijd leuk maar geld in nog niet binnen dus loop ik erbij al bietser en daar heb ik geen zin in dat weet je...maar andere keer doen we dat....skully zie ik next woensdag dus...

Ik heb wel centjes
Geen idee wat Skull wil doen, dus dat is het ook...

Maar even ontopic. Je hebt juist een leuke andere metgezel te pakken Smooch. Bof je echt mee.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen