IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : andere metgezel Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-02-2004 21:44 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 21:37 schreef Jezebel het volgende:
Hoezo begint ze te klagen? Ik sta ook weleens met m'n zatte kop ergens vooraan te bangen hoor. Stikgezellig.


Same here! (Tenminste, ik bedoel 't serieus, hehe).. Toch tof juist, beetje bangen als je dronken bent


..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-02-2004 21:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 21:44 schreef Immortella het volgende:
Same here! (Tenminste, ik bedoel 't serieus, hehe).. Toch tof juist, beetje bangen als je dronken bent


Vroeger....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 13-02-2004 21:47 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 21:44 schreef Immortella het volgende:
Same here! (Tenminste, ik bedoel 't serieus, hehe).. Toch tof juist, beetje bangen als je dronken bent





Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-02-2004 21:48 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 21:47 schreef Chelman het volgende:
Vroeger....


Wat??


..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-02-2004 21:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 21:48 schreef Immortella het volgende:
Wat??


Vroeger gedroegen vrouwen zich netjes en werden niet zomaar dronken en zo.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-02-2004 21:50 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 21:49 schreef Chelman het volgende:
Vroeger gedroegen vrouwen zich netjes en werden niet zomaar dronken en zo.


Tsja, emancipatie he..

Vroeger waren de mannen nog galant en deden ze deuren open en schoven ze stoelen aan voor vrouwen enzo..

Edit: Al moet ik toegeven dat ik de laatste tijd steeds vaker met iemand omga die eigenlijk heel galant is

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 13-02-2004 21:51]


..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-02-2004 21:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 21:50 schreef Immortella het volgende:
Vroeger waren de mannen nog galant en deden ze deuren open en schoven ze stoelen aan voor vrouwen enzo..



Ahem? Vroeger? Ik weet niet in wat voor kringen jij je begeeft hoor.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-02-2004 21:54 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 21:53 schreef Chelman het volgende:
Ahem? Vroeger? Ik weet niet in wat voor kringen jij je begeeft hoor.....


Gemenerd! Ik had m'n post nog op tijd ge-edit!!


..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-02-2004 21:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 21:54 schreef Immortella het volgende:
Gemenerd! Ik had m'n post nog op tijd ge-edit!!





Maar het viel me ooit op dat ik in een restaurant de stoel voor mijn metgezel zeg maar aanschoof....en zij ging uit haar dak dat ze niet betutteld wil worden. Dat was de laatste keer dat we uitgingen...lol


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-02-2004 22:05 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 21:56 schreef Chelman het volgende:



Maar het viel me ooit op dat ik in een restaurant de stoel voor mijn metgezel zeg maar aanschoof....en zij ging uit haar dak dat ze niet betutteld wil worden. Dat was de laatste keer dat we uitgingen...lol


LOL.. Wij vrouwen zijn dat soort galante acties gewoon niet meer gewend!
(Dus ik had gelijk Vroegah!...)


..."Hate can only create more hate"...


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 13-02-2004 22:10 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 22:05 schreef Immortella het volgende:
LOL.. Wij vrouwen zijn dat soort galante acties gewoon niet meer gewend!
(Dus ik had gelijk Vroegah!...)


Ach..als je een beetje galant bent, zorgt het wel dat je een beetje opvalt..goede manieren is een teken van een goede opvoeding en fatsoen


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 13-02-2004 22:13 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 22:10 schreef Borgia II het volgende:
Ach..als je een beetje galant bent, zorgt het wel dat je een beetje opvalt..goede manieren is een teken van een goede opvoeding en fatsoen


Zeker, absoluut!


..."Hate can only create more hate"...


focalor
Usericon van focalor
Posted 13-02-2004 22:25 by focalor Wijzig reactieProfiel van focalorQuote dit berichthttp://members.chello.nl/e.ruiten1/

Nou.. ik weet niet of ik een vriendin zou kunnen hebben die metal niet kan verdragen. Het punt is dat muziek een bijzonder groot deel van mijn leven uit maakt, ik ben er altijd wel mee bezig.
Begrijp me niet verkeerd: ik zal de keuzes van mijn partner altijd respecteren, waar zij naar luistert moet zij weten. Maar ik denk persoonlijk dat er al snel irritaties zullen ontstaan. Ik vermoed dat ze zich al snel aan mijn regelmatig duidelijk aanwezige muziek zal ergeren, om de reden dat verreweg de meeste mensen die niet naar metal luisteren vinden dat het 'onuitstaanbare teringherrie' is.
En bovendien vind ik het leuk om over mijn persoonlijke interesses te praten, wat dan ook al niet zou kunnen. (een van de weinige dingen waar ik wel over praat, ik ben normaal gesproken een erg stil persoon).

[Dit bericht is gewijzigd door focalor op 13-02-2004 22:29]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-02-2004 23:12 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 21:56 schreef Chelman het volgende:



Maar het viel me ooit op dat ik in een restaurant de stoel voor mijn metgezel zeg maar aanschoof....en zij ging uit haar dak dat ze niet betutteld wil worden. Dat was de laatste keer dat we uitgingen...lol

Hehe... Nederlandse vrouwen heh.


Deze week uit eten met mijn vriendin, we bestellen iets te drinken, en ja hoor, eerst krijg ik m'n drankje van de bediening en daarna zij. Kijk, als je fooi van me wil krijgen, moet je het niet op die manier aanpakken .


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 13-02-2004 23:15 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hehheh, wat dat betreft is personeel in dat soort gelegenheden zo ongemanierd in nederland. af en toe kijk ik met grote ogen, wat die gasten aan het uitspoken zijn.


Oud Vuil.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 14-02-2004 0:52 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Betreft muziek luister ik van Frans Bauer tot Gabber en van jazz tot grind. Met een 'andere' metgezel zal ik geen moeite hebben. Andersom misschien, hehe. Then again: teveel mekkeren is opzouten.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 20-03-2004 7:25 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 12 februari 2004 2:34 schreef Immortella het volgende:
Daar heb je 100 % gelijk in, maar toch blijf ik erbij dat ik het persoonlijk fijn vindt om mijn passie en liefde voor metal (ja zo noemt ik 't ) te kunnen delen, ik ga nou éénmaal graag en vaak naar concerten (en festivals) en ik vind 't fijn wanneer ik dat met iemand kan delen.

als ik jonger was dan zou ik misschien een vriendin die veel naar concerten gaat , kunnen bijbenen , ik denk dat ik dat nu niet meer kan .
Voor een potentiele vriendin is het misschien ook leuk om uit te gaan met andere vrienden en een "saaie" vriend daarnaast te hebben , om mee te eten,op de bank te zitten etc


[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 20-03-2004 7:33]



Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 20-03-2004 11:19 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Mijn vriendin luistert naar alles behalve metal: rock, jazz, pop, klassiek, folk.

En dat gaat allemaal best, want ik luister ook veel meer dan alleen metal.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-03-2004 13:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Je vriendin zou alleen naar jou moeten luisteren godverdommuh!!


' '
Usericon van ' '
Posted 20-03-2004 13:22 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 13 februari 2004 23:12 schreef Dwaallicht het volgende:
Deze week uit eten met mijn vriendin, we bestellen iets te drinken, en ja hoor, eerst krijg ik m'n drankje van de bediening en daarna zij. Kijk, als je fooi van me wil krijgen, moet je het niet op die manier aanpakken .


Jezus, zeikerd!


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-03-2004 13:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 13:22 schreef ' ' het volgende:
Jezus, zeikerd!

Hehe, barbaar, ongelikte kaaskop, aardappeleter, nerd!


' '
Usericon van ' '
Posted 20-03-2004 13:26 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Je zou je maar je hele leven druk maken om dat soort dingen, tssk...

Vorige keer dat ik uit eten ben geweest met mijn vriendin heeft ze alles betaald, mwoahahahaa. Zo pak je dat aan.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-03-2004 13:28 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Jij maakt je druk, niet ik .

Mijn meisje alles betalen? Ik peins er niet over... wat ben je nou voor watje, man...


' '
Usericon van ' '
Posted 20-03-2004 13:28 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik betaal het terug met liefde


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-03-2004 13:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ook nog praten over 'terugbetalen', tsssssk. Een Nederlander in hart en nieren, ik zie het alweer .


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen