IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : andere metgezel Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-12-2005 19:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dan zou ik de relatie vrij rap verbreken, verschillende smaken moet kunnen, maar de ander moet het wel accepteren. Domme vooroordelen ervoor aanhouden stata gelijk aan een onvolledige interesse


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 19:55 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 19:52 schreef MindlessMayo het volgende:
Klopt wel hoor dat vrouwen meer keuze hebben in mannen binnen het metal gebeuren. Achja als muziek een groot deel van je leven bepaalt, is het toch wel prettig iemand te 'hebben' die toch wel begrip kan opbrengen voor je muzieksmaak.

Ik had ooit een ex die vond mijn muziek maar satanistisch en ik mocht het dan niet luisteren als hij in de buurt was. Dan moest ik hip hop aanhoren..

Mijn schoonmama toen ik die voor het eerst ontmoette had ik net macabre opstaan en me vriendin was weg, hoorde later dat ze me maar een duister figuur vond, die mening is nu wel van de baan..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-12-2005 19:55 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Hmm.. ik vind 't eigenlijk juist wel leuk om via de ander eens wat nieuws te leren kennen. Tot nu toe nog wel aardig gelukt. Hoewel ik vermoed dat ik 't heel snel heel saai zou vinden als zij dezelfde smaak zou hebben. Maar goed, da's giswerk.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-12-2005 19:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 19:54 schreef Jenje het volgende:
Dan zou ik de relatie vrij rap verbreken, verschillende smaken moet kunnen, maar de ander moet het wel accepteren. Domme vooroordelen ervoor aanhouden stata gelijk aan een onvolledige interesse


Het was dan ook al snel voorbij ja. Maarja hij begon met je moet dit en je moet dat. Ik moest bijvoorbeeld mee stappen met zijn vrienden, ook al wilde ik dit niet omdat ik een trance/top40 cafe gewoon niet leuk vind.. Dikke ruzies altijd, deed toch altijd mijn eigen ding en toen was het zo voorbij

Een beetje vrijheid moet ook kunnen in een relatie, je eigen dingen doen en je eigen vrienden houden.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 01-12-2005 19:58 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 19:56 schreef MindlessMayo het volgende:
Een beetje vrijheid moet ook kunnen in een relatie, je eigen dingen doen en je eigen vrienden houden.




So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-12-2005 19:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 19:58 schreef Chantalie het volgende:



Of ben ik de enige die anders last krijgt van wegloop neigingen?


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 01-12-2005 20:02 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 19:59 schreef MindlessMayo het volgende:
Of ben ik de enige die anders last krijgt van wegloop neigingen?


Nee.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 01-12-2005 20:02 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

+1


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-12-2005 20:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

En toch schijnen veel mensen het nodig te vinden om alles gezamenlijk te doen.. brrrrr


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 20:04 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

+2


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 01-12-2005 20:04 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 19:59 schreef MindlessMayo het volgende:
Of ben ik de enige die anders last krijgt van wegloop neigingen?


Nee, absoluut zeker weten niet.
Ik heb tegen m'n vriend gezegd: jij bent mijn vriend, mijn geliefde, en dat wordt echt niet meer of minder zo als ik nou meer of minder tijd met je doorbreng.
Uiteraard vind ik het geweldig om verliefd te zijn, om tijd met hem door te brengen, maar uiteindelijk is het soms verdomde lastig om twee levens en daar twee opvattingen, interesses enz mee samen te voegen. Niks mis mee toch om ook de keuze te maken soms dingen voor jezelf te blijven doen? Mijn vriend is nog steeds mijn vriend als ik sta te kletsen in de kroeg, ondanks dat hij er niet bij is. Tja, misschien werkt het voor jaloerse mensen niet, maar ik geloof toch wel dat als iemand vreemd wil gaan, dat toch wel gebeurd.
En trouwens, ik vind het veel leuker om echt met elkaar af te spreken en echt bij elkaar te zijn, dat iedere dag ofzo een beetje plichtmatig.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 01-12-2005 20:05 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 20:03 schreef MindlessMayo het volgende:
En toch schijnen veel mensen het nodig te vinden om alles gezamenlijk te doen.. brrrrr


Leuk man, lekker samen over de markt lopen en in de perziken knijpen


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 20:05 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 20:03 schreef MindlessMayo het volgende:
En toch schijnen veel mensen het nodig te vinden om alles gezamenlijk te doen.. brrrrr

Idd je ziet elkaar al elke dag niet dat erg is maar ja met uitgaan wil ik ook weleens gewoon lekker op stap me eigen ding doen met me maten. Je leeft dan wel samen maar daartegen heb ik en me vriendin ook nog een eigen leven, dat gaat ook door en zo hoort het ook.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-12-2005 20:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 20:04 schreef Chantalie het volgende:
Nee, absoluut zeker weten niet.
Ik heb tegen m'n vriend gezegd: jij bent mijn vriend, mijn geliefde, en dat wordt echt niet meer of minder zo als ik nou meer of minder tijd met je doorbreng.
Uiteraard vind ik het geweldig om verliefd te zijn, om tijd met hem door te brengen, maar uiteindelijk is het soms verdomde lastig om twee levens en daar twee opvattingen, interesses enz mee samen te voegen. Niks mis mee toch om ook de keuze te maken soms dingen voor jezelf te blijven doen? Mijn vriend is nog steeds mijn vriend als ik sta te kletsen in de kroeg, ondanks dat hij er niet bij is. Tja, misschien werkt het voor jaloerse mensen niet, maar ik geloof toch wel dat als iemand vreemd wil gaan, dat toch wel gebeurd.
En trouwens, ik vind het veel leuker om echt met elkaar af te spreken en echt bij elkaar te zijn, dat iedere dag ofzo een beetje plichtmatig.



Och ook al ga ik met vriend ergens samen heen, ik loop toch overal heen. Dan even daar kijken of even met een kennis kletsen enzovoorts enzovoorts. Ik vermaak me ook prima alleen, soms moet vriendje zoeken waar ik ben gebleven bij wijze van.. ghehe.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 01-12-2005 20:11 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

hahaha, je undersign. Maar volgens mij was ik er eerder mee!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-12-2005 20:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 20:11 schreef Chantalie het volgende:
hahaha, je undersign. Maar volgens mij was ik er eerder mee!


Woops, nouja andere dan maar


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 01-12-2005 20:24 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 20:03 schreef MindlessMayo het volgende:
En toch schijnen veel mensen het nodig te vinden om alles gezamenlijk te doen.. brrrrr


In dezelfde trainingspakken

Maareh, hier is het dus helemaal omgekeerd. Als ik en mijn vriend eens samen ergens heengaan zitten we mekaar echt aan te kijken van 'wat doe jij hier?' enzo. Eén van de eerste dingen die we op zo'n date ook steevast tegen elkaar zeggen is: "Ik ga nooit meer met jou ergens heen..."

Maar het gaat verder allemaal wel goed hoor


Hatsjikidee!


slome
Usericon van slome
Posted 01-12-2005 21:12 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 20:03 schreef MindlessMayo het volgende:
En toch schijnen veel mensen het nodig te vinden om alles gezamenlijk te doen.. brrrrr


Dat zie ik vrij sterk bij een maat van me. hij en zijn vriendin zitten ook elk weekend de hele tijd bij elkaar. Voor hun werkt dat prima (ze houden er bijde [om ontopic te wezen] wel dezelfde muzieksmaak op na), zelf zou ik dat niet lang kunnen trekken. In mijn geval zou het dus ook niet uitmaken wat voor muziek mijn nog tegen te komen vriendin leuk vind, ik hou toch genoeg tijd over voor mijn dagelijkse bak kabaal (en andere muziek die er totaal niet op lijkt).

Een geheel synchone muzieksmaak lijkt me eigenlijk ook erg saai. Een beetje overlap in de muzieksmaak is voor mij al voldoende, en dat is vrij makkelijk omdat ik alles wel vreet wat me voorgeschoteld word (een paar genres even buiten beschouwing gelaten )


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-12-2005 21:18 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 19:56 schreef MindlessMayo het volgende:
Een beetje vrijheid moet ook kunnen in een relatie, je eigen dingen doen en je eigen vrienden houden.

Brrrr, "een beetje vrijheid moet kunnen", dat klinkt alsof je tot elkaar veroordeeld bent behalve op pak'm beet woensdagavond of zo. Dat moet nl. kunnen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-12-2005 21:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 21:18 schreef M. het volgende:
Brrrr, "een beetje vrijheid moet kunnen", dat klinkt alsof je tot elkaar veroordeeld bent behalve op pak'm beet woensdagavond of zo. Dat moet nl. kunnen.


Mwah je ziet het wel veel, van die *hele leven alles samen doen stelletjes*.. met een zelfde vriendengroep en dezelfde hobby's.. dat is eng.

En als de relatie dan voorbij is, stort je hele wereld om omdat je relatie je wereld was.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-12-2005 21:19]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-12-2005 21:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als je een gebrek aan vrijheid in een relatie hebt, moet je geen relatie aangaan imho


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-12-2005 21:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 21:19 schreef Jenje het volgende:
Als je een gebrek aan vrijheid in een relatie hebt, moet je geen relatie aangaan imho


Kom je vaak wat laat achter.. maarja dan is het vaak ook weer snel gedaan lijkt me.


slome
Usericon van slome
Posted 01-12-2005 21:21 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 21:19 schreef MindlessMayo het volgende:
Mwah je ziet het wel veel, van die *hele leven alles samen doen stelletjes*.. met een zelfde vriendengroep en dezelfde hobby's.. dat is eng.

En als de relatie dan voorbij is, stort je hele wereld om omdat je relatie je wereld was.


Die maat van me waar ik het in mijn vorige post over had is zowiezo (is dit de juiste spelling M.?) eng, dus in zijn geval doet het er niet toe.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-12-2005 22:43 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 december 2005 21:19 schreef MindlessMayo het volgende:
Mwah je ziet het wel veel, van die *hele leven alles samen doen stelletjes*


Dat gaat hier al 13 jaar en nog iets enorm goed.





skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 01-12-2005 22:57 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 22:43 schreef Oud Vuil het volgende:
Dat gaat hier al 13 jaar en nog iets enorm goed.







wat betreft zelfde muzieksmaak, ik zou niet kunnen indenken dat ik iets zou kunnen krijgen met iemand die van top40 ofzo houdt. 1 x gehad en dat duurde maar 3 maanden, wel een slayer cd van em gehad *ja dat zag er zo eng uit die hoes, ik dacht dat vind ze vast wel leuk*


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen