|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja? Jij voelt je aangesproken/ aangevallen.. Dat is jouw probleem en tevens niet mijn intentie. quote: Vooroordeel?? quote: jaja... dus alle commerciële muziek reken je tot 1 genre? |
|
uhm ja ondere de genre kutmuziek SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Stoer hoor |
|
ach ja SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Mijn antword is nee.Maar dat moet ieder voor zich weten.Ik vind het wel prettig om samen muziek te kunnen luisteren die beiden goed vinden. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Top 40 is zo goed als uitgesloten, alternatief tot metal mag allemaal Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ik vind van wel waarom niet eigelijk |
|
wat moeten top 40 mensen nou met mij? |
|
quote: Tuurlijk wel . Top 40 heb ik zelf niet echt meegemaakt, nederlandstalig wel * trouwens wel top40 [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 30-09-2003 18:24] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Tja, ik denk dat ik toch wel bij k3-bewondering de grens zou trekken, maar ja je hebt niet de keuze tot wie je je aangetrokken voelt dus je moet er maar al gaande achter komen waar je gemeenschappelijke gebieden liggen... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Haha ik bedoel met nederlandstalig geen k3 I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Maar je zoekt toch wel iemand waarmee je iets gemeen hebt, en aangezien metal zich niete cht beperkt tot het alleen luisteren van een soort muziek, is het niet meer dan ogisch dat mijn meissie ook enorm metal is. |
|
Is het in Nederland niet zo dat er maar bitter weinig metal-meiden zijn ? Ik ken er maar 2 (in het echte leven dan ) , en één ervan (mijn ex) blijkt een teef te zijn. |
|
Heel vreemd misschien. Mijn vriendin en ik zijn twee jaar samengeweest en ze haate metal. Daarna zijn we een jaar uit elkaar geweest en toen ik haar na een jaar terugzag was ze helemaal into metal. Een jaartje zonder mij heeft haar goed gedaan. Ondertussen zijn we overigens wel weer samen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Achja. Als ik alleen maar een vriendin zo willen hebben die muziek draaide die ik leuk vindt (lees oude thrash en heavy) dan zou ik alles wel heel erg beperken. Moet er net zo min aan denken dat ik een vriendin hebt die gothic zooi of ruischblek luisterd dan eentje die trance geweldig vindt. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: dat is wel apart eigenlijk. misschien dwong je haar teveel? |
|
Heb liever een vriendin die "metal" is. Maar discochicks zijn ook goed. |
|
stel je eens voor dat je dan ook meemoet naar optredens van britney spears of K3 Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Als het een lekker wijf is. Waarom niet? |
|
Je "moet" niks ... als ik wat van een eventuele vriendin "moet" maak ik het uit ... wat denkt ze wel niet, tsss... this user is dead |
|
quote: Je MOET niks Denk niet dat een trancevriendin met mij mee zou gaan naar Agent Steel ofzo iig. Life doesn't get much better than this! |
|
So..waar ligt dan de fun van samen te zwijnen??? Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |