|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat voor een titel had jij dan in gedachten? Andersoortig metgezel oid? |
|
quote: Nou wat dacht je van 'metgezel'? Of althans iets dat niet impliceert dat je er twee hebt... [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 02-12-2005 16:11] Hatsjikidee! |
|
ik quote even de eerste post, waarin het normaal is de bedoeling van een topic aan te duiden Smooch: Zou je als metalman/vrouw ook een relatie kunnen hebben met een top40man/vrouw of r&bman of vrouw ik denk namelijk van wel maar ben benieuwd naar jullie reacties On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Aha...dat verklaart het mysterie. Anders dan jij... een andersgeaarde metgezel Hatsjikidee! |
|
@ Mary haar vorig post die ze al weer ge-edit heeft: Hmmm, wat dacht je van: "De Belabberde muzieksmaak van mijn metgezel"? iig, daar gaat het topic toch over? [Dit bericht is gewijzigd door slome op 02-12-2005 16:12] |
|
quote: dat zou een mooie zijn! edit: en dan posten er natuurlijk alleen maar mensen wiens metgezel een belabberde muzieksmaak heeft... [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 02-12-2005 16:20] Hatsjikidee! |
|
quote: Dan komen we weer op die gay connectie hoor Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Soms denk ik wel eens dat ik de enige metalvrouw in Nederland ben met een niet-metal vriend. Mijn vriend heeft een prima muzieksmaak overigens, en sinds hij mij kent draait hij zelfs wel af en toe Iron Maiden of Rammstein in de auto, maar hij zal alleen naar een concert gaan als ik daar zelf speel en als ik hem explicitiet vraag om te komen. Death metal (mijn andere grote liefde ) trekt hij gewoon niet. Is het waar? Ben ik de enige metalvrouw wier kortharige man gekleed gaat in blauwe spijkerbroeken, hippe sportschoenen en fleecetruien? Ben ik de uitzondering die de regel bevestigt? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Een blauwe spijkerbroek en een fleecetrui vind ik nou niet bepaald een aansprekend voorbeeld.... dat klinkt gewoon als "idiote nerd" Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Had ik al verteld dat hij inderdaad een brildragende IT-er is? Boeien! Hij is de leukste man die ik ken, daar kan geen old school death metal drummende ex tegenop. Hah! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Zowiezo, death metal. Liever niet. Er is meer. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 03-12-2005 2:44] |
|
Hmmz, al bijna 15 jaar getrouwd met een top40/Robbie Williams muts. Ze kan dan Maiden verdragen maar meer ook niet, hetzelfde geldt voor mijn kinderen (13 en 11 jaar) helaas... alhoewel ik het natuurlijk wel geprobeerd heb. Vroeger headbangde die meid nog met me mee, maar toen was ze nog een beinvloedbare kleine druif. Bazzio Attacks!!! |
|
De mijnes is niet echt top 40 minded..meer jare 70, 80 muziek..maar bij een folk metal fest kan ik haar nog wel meenemen..alleen Death, speed en trash...dat verdraagt ze niet..voor de rest lief wijffie... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Zeker wel! Sterker nog.. 'metalkerels' trekken me niet, tot nauwelijks aan Als je beide lekker openminded bent wat boeit het dan? Wel altijd lekker ruzie maken over de muziek die op moet staan! :D Go! Go! Go! |
|
Mijn 'metgezel' hoeft ook echt niet precies dezelfde muziek als ik tof te vinden, hoewel een beetje overeenkomende muzieksmaak wel handig is. Ik zou bijvoorbeeld nooit een of andere gabber als vriend kunnen verdragen |
|
quote: Oooo ! Zonder moeite! Half jaar met een die-hard gabber gehad Go! Go! Go! |
|
o een gabber dametjes zou ik wel goed kunnen hebben Je moeder. |
|
Hoe heb je dat overleefd? |
|
Ja idd geen house gestamp uit mijn boxen.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ging prima! Zelfs wel eens met elkaar mee naar feestjes Go! Go! Go! |
|
nou het is mij niet gelukt, je moet wel enige overeenkomsten hebben |
|
kan het topic niet verandert worden in 'andere metgezellen' signature |
|
quote: NEEN!!! SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Dat zeker! Moet toch wel iets zijn waardoor je naar elkaar toetrekt.. Maargoed! :D Go! Go! Go! |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |