|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn 'metgezel' houdt totaal niet van metal. Net zo min van top 40 trouwens. Maar ik kan altijd opzetten wat ik wil, dus prima. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
mijn metgezel luistert hetzelfde als ik "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
het gelukkig toeval wil dat mijn vriend en ik dezelfde (muziek)smaak hebben, wat natuurlijk altijd leuk is toegegeven, ik val eerder op mannen die ook van het metal genre houden, maar ik vind het geen vereiste in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
quote: flauw signature |
|
quote: Omdat jij toevallig het locale AZC hebt leeggeplukt.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
ik weet niet wat de AZC is, iets in Alkmar? signature |
|
hm ik zou het niet echt een probleem vinden. Hou zelf ook van verschillende soorten muziek. Toch is dezelfde interesse wel handig, lekker samen naar concerten enzo maar het hoeft niet natuurlijk. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Asielzoekerscentrum.. Go! Go! Go! |
|
quote: oooo hèhè nee jong, labiele spiritualiteitsmeerwaarde zoekende bevestigingvragende hormonale koochies! signature |
|
quote: Huh. |
|
mja nu ik het zo teruglees staat het er idd beetje tegenstrijdig... ehm dan maar zo... metal-liefhebbers hebben mijn voorkeur, maar ik zou niet iemand afwijzen puur omdat deze geen metal liefhebber is. beter? in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Het zou wel heel fijn zijn als iemand niet schrikt van metal, iemand met plezier mee gaat naar een concert, festival of iets dergelijks. Maar geen noodzaak, zolang hij niet walgt van metal . Maar ik denk dat een hiphop(st)er, of iets dergelijks eerder afschrikt van iemand die naar metal luistert. (alleen al kwa uiterlijk in sommige gevallen) Niet? |
|
quote: In het begin wel denk ik, maar dat went wel Go! Go! Go! |
|
quote: Het is meer dat ik niet begrijp waarom iemand die naar metal luistert aantrekkelijker zou zijn, dat is verder toch niet aan iemand te merken? Denk ik dan. |
|
Misschien is het meer de stijl waar je op valt ofzo. Maar ja, wanneer ziet iemand er nou 'metal' uit? |
|
quote: Ik moet zeggen dat ik vele metalheads toch wel mag complimenteren met onorginaliteit. Zwarte (spijker)broek, bandshirt, kisten en lang haar. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Al meer dan 2 jaar met m'n 'andere metgezel'. Gaat toppie zo kan ie wel weer |
|
Tja, maar dat heb je met alle stijlen he? Is een rapper origineel? of een skater? Nee. Allemaal ghey |
|
quote: "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
quote: al 2 jaar dezelfde minnares signature |
|
quote: Niet dat ik mezelf tot echte metalhead reken ofzo, maar ik heb kort haar, loop op adidas gympen, meestal legergroen/olijf of grijs gekleurde broek aan en vaak wel een 'grim' bandshirtje... pfoe! VET TRVE!!!!!!!!1111oneoneEINSnül [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 14-06-2006 1:28] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
EDIT: LEER EENS EDITTEN dubbelpost/edit/quote rotzooi [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 14-06-2006 1:28] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen. Maar bij het gemiddelde metalconcert voldoet nog altijd de meerderheid aan bovenstaande beschrijving. Niet dat het er toe doet trouwens. Onorginaliteit is geen misdaad. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
quote: Heel goed zo kan ie wel weer |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |