IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : andere metgezel Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-10-2003 10:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 10:19 schreef Leviathanica het volgende:
Ik ook.

ik ben toch stukken blijer met een vriend die een verzorgd uiterlijk heeft, en er verzorgd uit ziet. Zo'n metal outfit is leuk, maar niet altijd. Helemaal niet als steeds dezelfde broek en steeds het zelfde shirt gedragen wordt, dat is gewoon vies.
En niet goed verzorgd lang haar is ook ranzig trouwens.


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-10-2003 10:31 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 10:27 schreef FireFox het volgende:
Ik zou wel samenkunnen leven met iemand die niet van metal houdt, maar niet met iemand die constant metal bekritiseert. De dresscode enzo vind ik trouwens ook wel bijzaak (natuurlijk zijn er grenzen)



Same here. Zo een echte brezah slet (gelijk jullie het noemen) moet ik ook niet hebben, zou trouwens toch niet klikken. Maar een meid met een klasse/neutrale look is voor mij net zo goed als een metal of rock-wicht.
Wat wel zeker niet kan is een R&b/ hip-hop aanhangster. Dat mentalitiets verschil zou te groot zijn.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 01-10-2003 10:34 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 10:27 schreef FireFox het volgende:
De dresscode enzo vind ik trouwens ook wel bijzaak. (natuurlijk zijn er grenzen)



Hmja, hier net zo... Iemand hoeft niet persé er totáál metal uit te zien, maar er zijn grote grenzen... Ik kleed mezelf altijd volledig zwart, draag bijna altijd metalshirts of girlies of jurken/rokken...
Ik zou het denk ik heel raar vinden om met iemand iets te hebben die er heel trendy uitziet... Dit vind ik dan ook gewoon niet mooi...


..."Hate can only create more hate"...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-10-2003 10:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 10:23 schreef Immortella het volgende:



Ik zou geloof ik helemaal niet kunnen vallen op iemand die er 'top 40' uit ziet (hoe zie je er in godsnaam top 40 uit? )...
Nja, iemand met nike-sportschoentjes, blauw spijkerbroekie, overhemdje met diagonale streep (da's toch 'in'?) en een stekeltjeskapsel... Dat trekt me gewoon helemaal niet aan..
Al klinkt dit misschien oppervlakkig, want ik ben totaal niet iemand die veel naar uiterlijk kijkt

Dan kijk je dus wel veel naar uiterlijk, en ja, het klinkt oppervlakkig .

Het lijkt wel alsof 'er metal uitzien' een excuus is voor 'jezelf niet verzorgen' of zo, de meesten zien eruit als zwervers.
De meeste metalvrouwen vind ik trouwens weinig vrouwelijk. Lichaam verbergen onder een wijd shirt en spijkerbroek, of een lelijke jurk dragen... brrr. (en dan die schoenen)


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 01-10-2003 10:42 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 10:34 schreef Dwaallicht het volgende:
Dan kijk je dus wel veel naar uiterlijk, en ja, het klinkt oppervlakkig .

Het lijkt wel alsof 'er metal uitzien' een excuus is voor 'jezelf niet verzorgen' of zo, de meesten zien eruit als zwervers.
De meeste metalvrouwen vind ik trouwens weinig vrouwelijk. Lichaam verbergen onder een wijd shirt en spijkerbroek, of een lelijke jurk dragen... brrr. (en dan die schoenen)


Maar dat naar uiterlijk kijken gebeurt niet bewust.. Ik voel me gewoon sneller tot iemand aangetrokken die er uit ziet zoals ik dat mooi vind, en als het overeenkomt met mijn smaak... En jij bent zeker niet oppervlakkig/generaliserend bezig? De meeste metalheads zien er volgens jou uit als zwervers? Dan moet je toch eens beter om je heen kijken! De meeste vrienden die ik heb zien er hartstikke verzorgd uit... Geen vale kleding etc, haren netjes gekamd en in een staart etc. etc..
En tja, jouw mening over metalvrouwen is ook maar een kwestie van smaak... Zoals jij dát niet mooi vindt, vind ik dus kerels met een 'metal' uiterlijk wel mooi...
En wie zegt dat ik alleen maar wijde shirts en lelijke jurken draag?
(Ik betrek het maar ff op mezelf, want ik doe dat namelijk niet... Draag van alles door elkaar, maar dus ook wel vrouwelijke truitjes op een mooie zwarte rok enzo)...


..."Hate can only create more hate"...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-10-2003 10:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

natuurlijk val je op uiterlijk, vooral als je vruchtbaar bent trouwens.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 01-10-2003 10:44 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 10:43 schreef ghoulliette het volgende:
natuurlijk val je op uiterlijk, vooral als je vruchtbaar bent trouwens.


Nou inderdaad...

Maar serieus: Iedereen valt toch eerder op iemand die hij zij er leuk (volgens zijn/haar normen) uit vindt zien en dat komt nou éénmaal vaak overeen met je eigen smaak...

Of ben ik nou zo raar...


..."Hate can only create more hate"...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-10-2003 10:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

denk het wel. als DMTR een lelijke rotkop had gehad had ie mooi pech gehad


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-10-2003 10:46 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 10:44 schreef Immortella het volgende:
Nou inderdaad...

Maar serieus: Iedereen valt toch eerder op iemand die hij zij er leuk (volgens zijn/haar normen) uit vindt zien en dat komt nou éénmaal vaak overeen met je eigen smaak...

Of ben ik nou zo raar...


Sommige mensen vallen alleen op foto-modellen, anderen op alles wat beweegt. De mmesten zitten er tussen in (zoals jij dus). Niks raars aan.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-10-2003 10:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 10:42 schreef Immortella het volgende:
Maar dat naar uiterlijk kijken gebeurt niet bewust..

Da's dan eigenlijk nog erger, omdat je dan geen controle hebt over de oppervlakkige selectiemechanismen. Uiterlijk is in het begin zeker belangrijk, het is toch een selectiemechanisme. Later in de relatie is het niet meer dan een 'toegevoegde waarde' natuurlijk, maar aantrekking is o.a. op uiterlijk gebaseerd.
Kijk, ik heb zelf ook jaren in metalkledij rondgelopen en toen vond ik dat ook tof. Je smaak verandert. Als ik nu in kisten + metalshirt rondloop voel ik me een puber. Ik vind de shirtprints trouwens meestal gruwelijk lelijk, echt groffe kitsch hoor... maar dat vond ik al.
Wat vrouwen betreft, ik vind het prettig als een vrouw stijlvolle kleren draagt waarmee hun vrouwelijkheid op een geraffineerde manier geaccentueerd wordt. Subtiele details, en geen overduidelijke decolletés of heupbroeken dus. Maar dat ben ik...


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-10-2003 10:52 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 10:49 schreef Dwaallicht het volgende:
Da's dan eigenlijk nog erger, omdat je dan geen controle hebt over de oppervlakkige selectiemechanismen. Uiterlijk is in het begin zeker belangrijk, het is toch een selectiemechanisme. Later in de relatie is het niet meer dan een 'toegevoegde waarde' natuurlijk, maar aantrekking is o.a. op uiterlijk gebaseerd.
Kijk, ik heb zelf ook jaren in metalkledij rondgelopen en toen vond ik dat ook tof. Je smaak verandert. Als ik nu in kisten + metalshirt rondloop voel ik me een puber. Ik vind de shirtprints trouwens meestal gruwelijk lelijk, echt groffe kitsch hoor... maar dat vond ik al.
Wat vrouwen betreft, ik vind het prettig als een vrouw stijlvolle kleren draagt waarmee hun vrouwelijkheid op een geraffineerde manier geaccentueerd wordt. Subtiele details, en geen overduidelijke decolletés of heupbroeken dus. Maar dat ben ik...


héhé, dat begin ik nu dus ook te krijgen. Ik ben die band-shirts en dat eeuwige zwart ook beu aan het worden, en k vindt een meid in "neutrale" klasse kleding ook aantrekkelijker dan zo een zwartzak.
Seasons change...


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 01-10-2003 10:57 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Ik heb zelf nu een niet metal vriend, (hij heeft gelukkig wel lang haar )en op zich gaat dat best goed.Hij begint nu zelfs metal wel leuk te vinden.Dus wie weet....
Ik zie m alleen in t weekend dus als er dan een concert is is dat weleens lastig, maar ik blijf wel gewoon naar concerten gaan en tot nu toe gaat dat goed


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 01-10-2003 10:57 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Da's dan eigenlijk nog erger, omdat je dan geen controle hebt over de oppervlakkige selectiemechanismen. Uiterlijk is in het begin zeker belangrijk, het is toch een selectiemechanisme.


Nu spreek je jezelf tegen... Eerst zeg je dat het erg is dat ik geen controle zou hebben over mijn 'selectiemechanismen' en dat ik oppervlakkig zou zijn omdat ik naar uiterlijk kijk...
Nu zeg je zelf dat uiterlijk zeker in het begin belangrijk is en dat het tóch een selectiemechanisme is...
Ook jij kijkt dus naar uiterlijk, en maakt in de eerste instantie aan de hand daarvan ook de keuze leuk/niet leuk...
Tuurlijk wordt het uiterlijk naarmate je langer iets hebt minder belangrijk, maar ook ik vind het belangrijk dat mensen er verzorgd uit blijven zien...
Je moet niet doen alsof iedereen oppervlakkig met het uiterlijk bezig is, terwijl je zelf geen haar beter bent...
Jij houdt er ook van als een vrouw op een bepaalde manier gekleed is (zie laatste regels), maar als ik zeg dat ik er van hou als een man op een bepaalde manier gekleed is ben ik oppervlakkig?
Laat me niet lachen...


..."Hate can only create more hate"...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-10-2003 10:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wat ik storend vind aan metal uiterlijk is dat iedereen altijd zo chagerijnig moet lijken. (generalisatie hoor).
Van die Korn meisjes bijvoorbeeld van 16 die staan continue met hun armen over elkaar en hebben pruillipjes.
Black metal jongens moeten ook altijd zo trui mogelijk overkomen.
Dat vind ik er niet gezellig maar aanstellerig uitzien en heb dan zoiets van laat maar. Ik ben veel liever bij een sprankelende persoonlijkheid in de buurt.

wat ook zo irritant is zijn die alto wijfen die uitspattingen hebben omdat het zo alto is, raar doen om het raar doen, en daarmee aandacht vangen, afschieten die lui


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-10-2003 11:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 10:57 schreef Immortella het volgende:
Nu spreek je jezelf tegen... Eerst zeg je dat het erg is dat ik geen controle zou hebben over mijn 'selectiemechanismen' en dat ik oppervlakkig zou zijn omdat ik naar uiterlijk kijk...
Nu zeg je zelf dat uiterlijk zeker in het begin belangrijk is en dat het tóch een selectiemechanisme is...
Ook jij kijkt dus naar uiterlijk, en maakt in de eerste instantie aan de hand daarvan ook de keuze leuk/niet leuk...
Tuurlijk wordt het uiterlijk naarmate je langer iets hebt minder belangrijk, maar ook ik vind het belangrijk dat mensen er verzorgd uit blijven zien...
Je moet niet doen alsof iedereen oppervlakkig met het uiterlijk bezig is, terwijl je zelf geen haar beter bent...
Jij houdt er ook van als een vrouw op een bepaalde manier gekleed is (zie laatste regels), maar als ik zeg dat ik er van hou als een man op een bepaalde manier gekleed is ben ik oppervlakkig?
Laat me niet lachen...

Jij hebt me verkeerd begrepen. Nergens claim ik dat ik NIET naar uiterlijk kijk. Ik doe dat dus wel -- en ook nog eens bewust. Ik vind het dan ook niet oppervlakkig -- dat 'oppervlakkig' was jouw term. Ik vind het niet oppervlakkig, maar kaatste gewoon de bal terug, omdat je claimde niet oppervlakkig te zijn, maar wel naar uiterlijk kijkt (volgens je post) -- waar dus overigens IMO niets mis mee.

Inderdaad, als ik een lelijke rotkop had gehad had ik A. ook niet aan de haak geslagen.


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-10-2003 11:01 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

[edit, als reactie op Ghouliette) Sommigen doe het ervoor om aandacht te krijgen.
Ik vindt het altijd een gezeik dat niet metal mensen er direct van uitaan dat je crapuul bent omdat je een bandshirt draagt enzo.

[Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 01-10-2003 11:02]


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 01-10-2003 11:02 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 11:01 schreef Dwaallicht het volgende:
Jij hebt me verkeerd begrepen. Nergens claim ik dat ik NIET naar uiterlijk kijk. Ik doe dat dus wel -- en ook nog eens bewust. Ik vind het dan ook niet oppervlakkig -- dat 'oppervlakkig' was jouw term. Ik vind het niet oppervlakkig, maar kaatste gewoon de bal terug, omdat je claimde niet oppervlakkig te zijn, maar wel naar uiterlijk kijkt (volgens je post) -- waar dus overigens IMO niets mis mee.

Inderdaad, als ik een lelijke rotkop had gehad had ik A. ook niet aan de haak geslagen.


Now you're talking... Dit is wat ik de hele tijd al bedoel... Magoed, misverstanden dus, want volgens mij bedoelen we hetzelfde, maar hebben we alleen een andere smaak...


..."Hate can only create more hate"...


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 01-10-2003 11:07 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 1 oktober 2003 10:59 schreef ghoulliette het volgende:

wat ook zo irritant is zijn die alto wijfen die uitspattingen hebben omdat het zo alto is, raar doen om het raar doen, en daarmee aandacht vangen, afschieten die lui


Ghoulls, ghoulls, ghoulls night out! Ghoulls, ghoulls, ghoulls night out!


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 01-10-2003 11:11 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 10:44 schreef Immortella het volgende:
Nou inderdaad...

Maar serieus: Iedereen valt toch eerder op iemand die hij zij er leuk (volgens zijn/haar normen) uit vindt zien en dat komt nou éénmaal vaak overeen met je eigen smaak...

Of ben ik nou zo raar...
Ja, je bent raar.
Maar goed, idd valt op diegene die hij ofzij leuk vind.
En de normen spelen spelen idd bij iedereen mee. Ook al kan iemand het ontkennen.
Echter wordt er teveel ook naar die normen gekeken zoals:Hij/Zij moet naar bv metal luisteren.
Mij maakt het persoonlijk niet uit of iemand naar hardcore/hardhouse R&B/soul luisterd.
Als ik maar respect is voor m,n voorkeuren.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-10-2003 11:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 11:01 schreef campske666 het volgende:
[edit, als reactie op Ghouliette) Sommigen doe het ervoor om aandacht te krijgen.
Ik vindt het altijd een gezeik dat niet metal mensen er direct van uitaan dat je crapuul bent omdat je een bandshirt draagt enzo.

ja idd, ik had een cremation shirt aan en er was gelijk paniek in de tent. Die bedrijfsballen deden bij het kleinste beetje moeilijk en liepen continue te gniffellen, terwijl als ik neutraal gekleed ben er wel "normaal" gedaan kan worden. Het verschil in mijn kleding is dan wel geteld 1 kledingstuk


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-10-2003 11:36 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 11:31 schreef ghoulliette het volgende:
ja idd, ik had een cremation shirt aan en er was gelijk paniek in de tent. Die bedrijfsballen deden bij het kleinste beetje moeilijk en liepen continue te gniffellen, terwijl als ik neutraal gekleed ben er wel "normaal" gedaan kan worden. Het verschil in mijn kleding is dan wel geteld 1 kledingstuk


Ja, maar dat kledingsstuk heeft dus ook hetzelfde effect op de meer "neutrale/commerciele" mensen van onze eigen generatie. ALs je op café of op een fuif binnenkomt krijg je direct die stemple van crapuul of zo op. k Vindt dat dat soms fel opvalt (vooral als je met een groep metal-mensen tegelijk door de deur komt).


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 01-10-2003 11:44 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 10:34 schreef Immortella het volgende:
Hmja, hier net zo... Iemand hoeft niet persé er totáál metal uit te zien, maar er zijn grote grenzen... Ik kleed mezelf altijd volledig zwart, draag bijna altijd metalshirts of girlies of jurken/rokken...
Ik zou het denk ik heel raar vinden om met iemand iets te hebben die er heel trendy uitziet... Dit vind ik dan ook gewoon niet mooi...

Ik ben trouwens wel blij dat mijn viendin gothic gekleed gaat, mijn voorkeur ligt daar wel... Zelf zou ik ook het liefst altijd zo gekleed gaan denk ik, maar goed het botst met de etiquette van mijn werkomgeving. Dus kleed ik mij vaak casual, en heel af en toe trendy/netjes voor een formele aangelegenheid.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 01-10-2003 11:55 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Ik heb het zelf nooit meegemaakt eigenlijk..
Maar mijn vriend wel, die heeft iets met n hippiemeisje gehad, ging wel goed geloof ik..
Alleen je krijgt het af en toe met concerten en festivals, en met uitgaan, dat 1 van de 2 niet mee wil, of dat iemand zich gaat ergeren.
Je kunt dan wel alleen gaan, en met maten, maar het zou toch veel leuker zijn als je vriend(in) naast je zou staan en het net zo vet vind als jou..
Ik denk dat het wel even goed gaat, maar niet langer dan 2 jaar ofzo denk ik.. want dan kom je misschien toch wel iemand tegen die ook van jou muziek houd en mee gaat naar concerten en festivals.. En ik denk dat dat toch wel meer kicken is dan je ergeren aan iemand anders zijn muziek of met zn 2en schraal op de bank zitten omdat je niet weet waar je naar toe moet.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 01-10-2003 12:02 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

t is nog niet zo lang uit met mijn ex, hij was totally not into metal....in het begin was alles leuk en aardig maar op een gegeven moment liep het toch fout omdat ie weinig begrip voor mij en mijn band had en dat ik best vaak naar concerten ging....dus dan houdt t op voor mij....

[Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 01-10-2003 12:04]


wait for me dragon, we'll meet in the sky


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-10-2003 12:55 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 1 oktober 2003 10:59 schreef ghoulliette het volgende:
Dat vind ik er niet gezellig maar aanstellerig uitzien en heb dan zoiets van laat maar. Ik ben veel liever bij een sprankelende persoonlijkheid in de buurt.


Ik heb hetzelfde 'probleem'. Eerlijk gezegd vind ik de meeste metallers nogal humorloos. Om nog maar te zwijgen over metalvrouwen.
Nochtans vind ik metalmensen het aantrekkelijkst qua uiterlijk, maar zelden valt zo'n type op mij (en omgekeerd, als ik er wat mee praat).

Dan maar hippies en punkers.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen