|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wat doe jij dan op al die concerten? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Downloaden natuurlijk! Internetwarrior! |
|
quote: Maar dat is toch geen humor? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Ik heb dan ook geen humor. |
|
Ff weer ontopic On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ja precies, het gaat niet om de muzieksmaak maar of ze goed kunnen koken en schoonmaken. |
|
Ik denk niet dat zoiets een probleem hoeft te zijn. Ik heb met mijn vorige vriendin bijna 4 jaar een relatie gehad en ze had een hekel aan metal. Ik ben een keer met d'r naar katatonia+opeth geweest en dat was wel weer genoeg voor d'r. Gelukkig heb ik een hele brede muziek smaak, dus er viel altijd wel wat te luisteren (alleen aventura ging er bij mij weer niet in). M'n huidige vriendin is meer van de amerikaanse rock, maar ze stond laatst tijdens de afwas toch flink mee te bangen op funeral winds. Met haar heb ik ook al meerdere concerten bezocht. Overigens luisterd er maar een iemand uit mijn vrienden groep naar metal, daarmee ga ik meestal naar concerten. Nee ik denk dus niet dat een verschillende muzieksmaak beperkingen op zal leveren voor een relatie/vriendschap |
|
@audiophile: bla: zo denk ik er exact idem over [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 01-12-2005 15:46] carcasstrid |
|
quote: Nou, ik vind het toch vrij vervelend (zacht uitgedrukt) als ik naar die top 40 shit zou moeten luisteren bijv. en dat er teveel wordt gekloot met de volumeknoppen. Nee.. voor mij liever een metalhead carcasstrid |
|
quote: We hebben veel gemeen, we zouden eigenlijk een relatie moeten hebben, kunnen we ook lekker uren over metal muziek keuvelen en dat metal-unieke gevoel voor humor praktiseren! |
|
carcasstrid |
|
Ik vind dat audiophile nu wel een mercy-fuck verdient ... |
|
quote: Ik wens jullie in dat geval veel geluk samen. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: ga je gang carcasstrid |
|
Jullie snappen echt wel wat ik bedoel ... |
|
quote: nee carcasstrid |
|
quote: je hebt het tegen twee blonde dertigers die in de smog van de randstad leven...... Wat denk je zelf Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
ff weer ontopic, thanks On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Het word steeds vreemder |
|
quote: hehe.. @Audiophile: jij begon!!!! carcasstrid |
|
audiphile en oscura sittin' in a tree ...... (ik wil naar huuuiiiissss) |
|
ha..... ha...... ha........ ha........ carcasstrid |
|
quote: Hier in de bewoonde wereld wonen we in stenen huizen hoor.(niet dat ik iets suggereer...) En blijf eens on topic, moet Zillah het nou nog een keer zeggen?! [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 01-12-2005 16:31] |
|
quote: En ik maar denken dat je klaar was voor een nekschot Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |