|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dan moet je zeker veel overstappen of met de bus die maar 1 keer per uur rijdt? Ik heb ook een hekel aan met de trein/metro/bus reizen, al die irritante mensen die je heel de tijd gaan aankijken.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Gewoon pik in je broek houden en je hebt nergens last van ... 2 jaar lang elk weekend op en neer van enschede naar assen ... god wat haat ik die stoptrein van enschede naar zwolle |
|
quote: Je moet er ook niet in je blote kont zitten he. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: zo overstraat moet kunnen toch? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
|
|
"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Past goed bij het WK zullen we maar zeggen |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dat ding heb ik ook al meermalen vervloekt. Sinds ik klaar met m'n studie heb ik 'm dan ook gemeden als de pest. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Schijttrein, altijd vol, altijd bloedje warm ... |
|
Jep. Vooral als je pas in Almelo opstapte. *Brrrrr* Ik zag altijd 't meest tegen die klotetreinreis op inderdaad. Auto's heersen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Samenwonen heerscht |
|
quote: Yeah!! Dood aan Enschede - Zwolle! Go! Go! Go! |
|
achja.. als ik van huis naar huis ga naar mijn geliefde, doe ik er ongeveer 4 uur over. Als we de kans hadden om samen te wonen, was dat allang gebeurd. Maar ik zit nog met mijn studie 2 jaar. helaas.. nouja.. moeten we het nog maar even 2 jaar volhouden. |
|
quote: Als ik naar mijn vriendin ga doe ik er een half uurtje over, best makkelijk en ze woont in een wondermooie stad, het Venetië van het noorden, Brugge Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik woon zelf in Capelle a/d IJssel en m'n vriendin in Wageningen. We hebben nu bijna 3 jaar verkering en zij luistert eigenlijks nauwelijks metal. Alleen After Forever, Nightwish, Epica, e.d. (en het akoestische album van Opeth ), maar het gaat nog steeds prima |
|
quote: hehe, daar gaan mn vriend en ik heen als we 2 jaar hebben in september dus |
|
quote: Dan kan ik je een goed adres geven als je er de vrijdagavond bent Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: we zijn er het hele weekend 8,9 en 10 september. alleen 10 september de halve dag dan.. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |