![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dan moet je zeker veel overstappen of met de bus die maar 1 keer per uur rijdt? ![]() Ik heb ook een hekel aan met de trein/metro/bus reizen, al die irritante mensen die je heel de tijd gaan aankijken.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Gewoon pik in je broek houden en je hebt nergens last van ... 2 jaar lang elk weekend op en neer van enschede naar assen ... god wat haat ik die stoptrein van enschede naar zwolle ![]() |
|
quote: Je moet er ook niet in je blote kont zitten he. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: zo overstraat moet kunnen toch? ![]() ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Past goed bij het WK zullen we maar zeggen ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Schijttrein, altijd vol, altijd bloedje warm ... ![]() |
|
Jep. Vooral als je pas in Almelo opstapte. *Brrrrr* Ik zag altijd 't meest tegen die klotetreinreis op inderdaad. Auto's heersen. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Samenwonen heerscht ![]() ![]() |
|
quote: Yeah!! Dood aan Enschede - Zwolle! ![]() ![]() Go! Go! Go! ![]() |
|
achja.. als ik van huis naar huis ga naar mijn geliefde, doe ik er ongeveer 4 uur over. Als we de kans hadden om samen te wonen, was dat allang gebeurd. Maar ik zit nog met mijn studie 2 jaar. helaas.. nouja.. moeten we het nog maar even 2 jaar volhouden. ![]() |
|
quote: Als ik naar mijn vriendin ga doe ik er een half uurtje over, best makkelijk en ze woont in een wondermooie stad, het Venetië van het noorden, Brugge ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Ik woon zelf in Capelle a/d IJssel en m'n vriendin in Wageningen. We hebben nu bijna 3 jaar verkering en zij luistert eigenlijks nauwelijks metal. Alleen After Forever, Nightwish, Epica, e.d. (en het akoestische album van Opeth ![]() ![]() ![]() |
|
quote: hehe, daar gaan mn vriend en ik heen als we 2 jaar hebben ![]() ![]() |
|
quote: Dan kan ik je een goed adres geven als je er de vrijdagavond bent ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: we zijn er het hele weekend 8,9 en 10 september. alleen 10 september de halve dag dan.. ![]() |
![]() |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |