IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : andere metgezel Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 10-10-2003 11:12 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 11:11 schreef Gunman het volgende:
idd, en als je daarom eruit geraakt, had je er niet in moeten zitten (vrije quote van Jenje waarempel!)




waar uit raakt/in zit ?


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 10-10-2003 11:15 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 11:12 schreef campske666 het volgende:
waar uit raakt/in zit ?

Metal duh: als je vriendin je eruit kan praten, had je er zoal weinig te zoeken.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


campske666
Usericon van campske666
Posted 10-10-2003 11:18 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 11:15 schreef Gunman het volgende:
Metal duh: als je vriendin je eruit kan praten, had je er zoal weinig te zoeken.


Ok, ik ben niet voor het anders kleden omdat je vriendin het zo wil.
Maar je niet-metal kleden wil nog altijd niet zeggen dat je niet meer into metal bent.
maw, iemand ompraten om zich anders te kleden wil nog altijd niet zeggen dat ie de muziek niet meer graag hoort ofzo.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 10-10-2003 11:21 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 11:18 schreef campske666 het volgende:
Ok, ik ben niet voor het anders kleden omdat je vriendin het zo wil.
Maar je niet-metal kleden wil nog altijd niet zeggen dat je niet meer into metal bent.
maw, iemand ompraten om zich anders te kleden wil nog altijd niet zeggen dat ie de muziek niet meer graag hoort ofzo.


Ok, daar had ik het niet op, ff volledig, die gast waar ik het over had, bleek -na een kort gesprek- ook niet meer veel interesse te hebben in metal...


Anders gekleed?, ieder zijn ding, zo ken ik er genoeg, maar die zitten wel nogal volop met de muziek bezig.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


campske666
Usericon van campske666
Posted 10-10-2003 11:25 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 11:21 schreef Gunman het volgende:
Ok, daar had ik het niet op, ff volledig, die gast waar ik het over had, bleek -na een kort gesprek- ook niet meer veel interesse te hebben in metal...


Ahja, een poser. Zo ken ik er vééél van mijn generatie. Ze waren allemaal fan van Metallica, sepultura en Maiden in de tijd dat het populair was, en nu zijn ze [ vul pop-cultuur in] omdat dat populair is

quote:
Op 10 oktober 2003 11:21 schreef Gunman het volgende:
Anders gekleed?, ieder zijn ding, zo ken ik er genoeg, maar die zitten wel nogal volop met de muziek bezig.


En zo hoort het. Je "metal" kleden omdathet zo hoort is net zo stom als meedoen met de pop cultuur omdat het zo hoort.

[Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 10-10-2003 11:26]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-10-2003 18:43 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 0:03 schreef ElitE het volgende:
hip-hop ( )
staat tog wel een beetje voor "gelijkheid" voor zwarten (kijk maar naar die clips ooit een blanke gezien???) maar vooral het neuk gehalte en het drugs en criminaliteits gehalte is hoog
en metal staat meer voor grotere maatschappelijke problemen bijvoorbeeld geloof, oorlog, enzo


Hmm, hier maak je een paar fouten.

1) je hebt gelijk, zwarte artiest, overwegend zwarte mensen in de clip. MAAAAAAAAAR! Witte artiest, overwegend witte mensen in de clip. Geldt ook voor veel (comedy)series met witte/zwarte hoofdrolspelers

2) hoewel genoeg rap/hiphop over minder "grote" onderwerpen gaat (ho's, bling bling) is er ook best wat rap/hiphop te vinden die wel over de "grote" onderwerpen gaat, bvbijvoorbeeld Nas. Daarbij komt dat ook best veel metal ook over NIKS gaat. Ik bedoel, wat is de maatschappelijk relevantie van gore-, vampier-, of "raaah, ik ben zo kwaad, raaah"-teksten?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 10-10-2003 19:16 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Lijkt me niet in de weg zitten..
Als het maar wederzijds gerespecteerd wordt.


zo kan ie wel weer


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-10-2003 19:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 oktober 2003 19:16 schreef Babylon het volgende:
Lijkt me niet in de weg zitten..
Als het maar wederzijds gerespecteerd wordt.


Ja dat is wel het belangrijkste maar practisch is het wat moeilijker(legt vooral aan mij)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-10-2003 19:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 oktober 2003 18:43 schreef ZelThoR het volgende:
Hmm, hier maak je een paar fouten.

1) je hebt gelijk, zwarte artiest, overwegend zwarte mensen in de clip. MAAAAAAAAAR! Witte artiest, overwegend witte mensen in de clip. Geldt ook voor veel (comedy)series met witte/zwarte hoofdrolspelers


Jup maar dan moeten ze ook niet zo zeuren dat WIJ ze discrimineren want hun doen net zo hard mee.

quote:
2) hoewel genoeg rap/hiphop over minder "grote" onderwerpen gaat (ho's, bling bling) is er ook best wat rap/hiphop te vinden die wel over de "grote" onderwerpen gaat, bvbijvoorbeeld Nas. Daarbij komt dat ook best veel metal ook over NIKS gaat. Ik bedoel, wat is de maatschappelijk relevantie van gore-, vampier-, of "raaah, ik ben zo kwaad, raaah"-teksten?


Er zitten ook veel cryptische dingen achter. En rap gaat toch meer over de dingen die hunzelf aangaan zoals armoede maar er heerst een mentaliteit van: "Liever geen werk en geen geld dan werk en een beetje geld"
dan is de armoede ook je eigen probleem he


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2003 19:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 0:03 schreef ElitE het volgende:
hip-hop ( )
staat tog wel een beetje voor "gelijkheid" voor zwarten (kijk maar naar die clips ooit een blanke gezien???) maar vooral het neuk gehalte en het drugs en criminaliteits gehalte is hoog



Hier mee beoordeel je rap/hip-hop enkel op basis van datgene wat je op TMF/MTV ziet. Dat is net alsof je op basis van TMF/MTV een mening over de metalscene zou moeten vormen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-10-2003 19:52 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 19:29 schreef ElitE het volgende:
Jup maar dan moeten ze ook niet zo zeuren dat WIJ ze discrimineren want hun doen net zo hard mee.


Dat is waar, maar dan heb je denk ik een beetje een `wat was er eerst, de kip of het ei`probleem en ik denk toch dat het eerder een reactie van de zwarten op de witten is dan andersom.

quote:
Op 10 oktober 2003 19:29 schreef ElitE het volgende:
Er zitten ook veel cryptische dingen achter. En rap gaat toch meer over de dingen die hunzelf aangaan zoals armoede maar er heerst een mentaliteit van: "Liever geen werk en geen geld dan werk en een beetje geld"
dan is de armoede ook je eigen probleem he


Als je t ergens over hebt gaat het altijd over de dingen die je aangaan, anders heb je het er niet over.
En die mentaliteit hoor ik niet terug in de teksten, zal vast zo zijn, maar lang niet altijd.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 10-10-2003 20:10 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2003 19:35 schreef Chelman het volgende:
Hier mee beoordeel je rap/hip-hop enkel op basis van datgene wat je op TMF/MTV ziet. Dat is net alsof je op basis van TMF/MTV een mening over de metalscene zou moeten vormen.


LOL dat zou wat worden zeg


zo kan ie wel weer


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-10-2003 0:59 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 oktober 2003 19:35 schreef Chelman het volgende:
Hier mee beoordeel je rap/hip-hop enkel op basis van datgene wat je op TMF/MTV ziet. Dat is net alsof je op basis van TMF/MTV een mening over de metalscene zou moeten vormen.


Hip-hop is er toch meer op ingesteld om geld te verdienen en populair te zijn


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-10-2003 1:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2003 0:59 schreef ElitE het volgende:
Hip-hop is er toch meer op ingesteld om geld te verdienen en populair te zijn


Dat is gewoon onwaar.

Hiphop net als metal en elke andere willekeurige genre kent zowel de mainstream als de hip-hop. Ik luisterde vroeger veel naar echte oldskool rap (nu soms nog steeds) ik kan je garanderen dat veel van die gasten net zo dedicated waren als menig metal band. Op de radio/tv hoor jij alleen het topje van de ijsberg wat de hiphop scene betreft en de 'underground'(wat ik een kutwoord vind) rap krijg jij als geen 'insider' zijnde gewoon niet te horen net als het TMF publiek nooit Darkthrone zal horen.

Hiphop is overigens pas de laatste paar jaar commercieel succesvol en het bestaat eigenlijk al zelfs langer dan de metal (die veel eerder commercieel succesvol was). De meeste mensen denken dat Sugarhill Gang met Rapper's delight de eerste rap nummer uitbrachten....dat is niet waar, aangezien al in de vroege jaren 60 er straat artiesten waren die rap tot een legitiem genre verheven hebben. Alleen hebben de meeste mensen nooit van hun gehoord aangezien het gros daarvan nooit iets op een officieele release uitgebracht heeft.

Pas in de late jaren 80 en vroege jaren 90 waren er (hoogstens enkele tienatllen) artiesten die commercieel doorbraken en vanaf pakweg 1995 is de huidige hype ontstaan rondom dit genre.

Of je rap wel of niet mooi vindt is persoonlijk maar het bestempelen ervan als zijnde een genre die per definitie commercieel is, is gewoon kortzichtig en getuigt van gebrek van kennis van de feiten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-10-2003 1:12 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

naja ik bedoel ook meer de mensen die zich zo binden aan de commercieele hip-hop


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 11-10-2003 12:27 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 7 oktober 2003 0:12 schreef ElitE het volgende:
GOED nadenken mischien niet maar er is wel meer over nagedacht.
Luisteren mensen op vmbo naar metal?? zeer zelden
en op het vwo zitten er wat meer
als ik maar iets zoek over hip-hop zie ik niets over politiek, filosofie, levensbeschouwing


Public enemy - Fight the power
Run DMC - It 's like that

Zijn in ieder geval al twee politieke nummers, en er zijn er nog veel en veel meer, dat de huidige rapgeneratie (tenminste die je ziet op t.v.) vooral bezig zijn met neuken en snuiven is hun zaak, maar niet generaliseren a.u.b. als je er niets vanaf weet!


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Damnation
I demand your death
Usericon van Damnation
Posted 18-11-2003 15:56 by Damnation Wijzig reactieProfiel van DamnationQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 11:31 schreef ghoulliette het volgende:
ja idd, ik had een cremation shirt aan en er was gelijk paniek in de tent. Die bedrijfsballen deden bij het kleinste beetje moeilijk en liepen continue te gniffellen, terwijl als ik neutraal gekleed ben er wel "normaal" gedaan kan worden. Het verschil in mijn kleding is dan wel geteld 1 kledingstuk


Cremationshirts geven niet alleen jezelf maar ook anderen het gevoel van gelukzaligheid, vandaar het gegniffel. Misschien dat Thanatos onschuldige zusterpakjes laat bedrukken. Dan zal de reactie weer anders zijn... Je hoeft niet altijd metal eruit te zien, toch?

[Dit bericht is gewijzigd door Damnation op 18-11-2003 15:57]


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-11-2003 16:04 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Uit het optiek van zo'n bal is het misschien als "provocerend/prikkelend" te omschrijven om je niet te kleden zoals het volgens hen hoort.
En "prikkelend" kan van alles impliceren.

Ik ga a.s. zaterdag naar een congres in Maastricht dan ga ik niet met m'n leren broek met Antaeus shirt en kisten...maar ja elk zijn/haar ding. Het is bij elke gelegenheid een afweging.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 18-11-2003 16:24 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Mijn vriendin neemt me zoals ik ben en ik haar zoals ze is. Gaat al jaren goed zo.
Zelf luistert ze zelden naar metal (een streepje Falkenbach of Emperor niet te nagesproken), ze verdiept zich eerder in filmmuziek, piano en dergelijke, ... eveneens geen lege-dozen muziek.

Qua uiterlijk, wel zeker geen metal dus , ik trouwens ook niet, of zelden toch. Vriendin zou ik kunnen beschrijven als blonde surfbabe (met ditto lichaam) en met brains (kunsthistorica). Eeuwig respect voor haar



'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-11-2003 16:25 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 16:24 schreef Wolveken het volgende:
Mijn vriendin neemt me zoals ik ben en ik haar zoals ze is. Gaat al jaren goed zo.
Zelf luistert ze zelden naar metal (een streepje Falkenbach of Emperor niet te nagesproken), ze verdiept zich eerder in filmmuziek, piano en dergelijke, ... eveneens geen lege-dozen muziek.

Qua uiterlijk, wel zeker geen metal dus , ik trouwens ook niet, of zelden toch. Vriendin zou ik kunnen beschrijven als blonde surfbabe (met ditto lichaam) en met brains (kunsthistorica). Eeuwig respect voor haar




Heeft ze geen zus ?


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 18-11-2003 16:27 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 10 oktober 2003 11:18 schreef campske666 het volgende:
Ok, ik ben niet voor het anders kleden omdat je vriendin het zo wil.
Maar je niet-metal kleden wil nog altijd niet zeggen dat je niet meer into metal bent.
maw, iemand ompraten om zich anders te kleden wil nog altijd niet zeggen dat ie de muziek niet meer graag hoort ofzo.



je hebt helemaal gelijk.. Als kleding het uit moet maken of je echt bent of niet, dan blijft er denk ik van die hele muziekwereld geen fuck meer over..
En das niet alleen bij metal zo..


Een kleine snol zit zo vol.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 18-11-2003 16:27 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 16:25 schreef campske666 het volgende:
Heeft ze geen zus ?


Helaasch


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 18-11-2003 19:55 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

ik denk dat het in principe wel zal kunnen het is af en toe alleen lastig met bepaalden dingen, bijvoorbeeld uitgaan enzo
in principe zal t wel kunnen enzo maar toch niet voor mij dan...
(alhoewel ik ook al geen metal-vriend ofzo heb...


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-11-2003 19:56 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 19:55 schreef Butcher of the Soul het volgende:
ik denk dat het in principe wel zal kunnen het is af en toe alleen lastig met bepaalden dingen, bijvoorbeeld uitgaan enzo
in principe zal t wel kunnen enzo maar toch niet voor mij dan...
(alhoewel ik ook al geen metal-vriend ofzo heb...


Je hoeft toch ook niet met je vriend elke keer uit? Daar heb je toch ook nog vrienden voor


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 18-11-2003 21:14 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

nee das waar maar vaak (heb ik dan, toen ik een vriend had) komen er wel mannen enzo op je af in de veronderstelling dat je alleen bent omdat je anders je vriend wel bij zou hebben
of denk ik dan gekke dingen


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen