IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : andere metgezel Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 18-11-2003 21:16 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 21:14 schreef Butcher of the Soul het volgende:
nee das waar maar vaak (heb ik dan, toen ik een vriend had) komen er wel mannen enzo op je af in de veronderstelling dat je alleen bent omdat je anders je vriend wel bij zou hebben
of denk ik dan gekke dingen


Nee klopt, maar niet iedere man die op je afkomt wil 'iets' met je. En als je gewoon zegt dat je al een vriend hebt, is het toch ook goed.

Ik heb zelfs een concert gehad dat ik het irritant vond dat mn vriend erbij was. Ik wil dan gewoon wat rondlopen terwijl hij dan verwacht dat ik bij hem blijf. Of wil ik met iemand praten en dan denkt hij gelijk dat ik iets met hem wil


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 18-11-2003 21:22 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 21:16 schreef Nix het volgende:
Nee klopt, maar niet iedere man die op je afkomt wil 'iets' met je. En als je gewoon zegt dat je al een vriend hebt, is het toch ook goed.

Ik heb zelfs een concert gehad dat ik het irritant vond dat mn vriend erbij was. Ik wil dan gewoon wat rondlopen terwijl hij dan verwacht dat ik bij hem blijf. Of wil ik met iemand praten en dan denkt hij gelijk dat ik iets met hem wil
Dan had/heb je wel een irritant jaloers vriendje.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 18-11-2003 21:23 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

ik zou ook zeker zeggen dat ik een vriend zou hebben maar ik heb de ervaring dat sommigen dat niet zoveel uit maakt

en als je vriend dan weet dat je veel aandacht krijgt van anderen als hij er niet is kan dat toch een ietwat onprettigere situatie ofzo opleveren (jaloezie bijvoorbeeld)


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 18-11-2003 21:25 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 18 november 2003 21:22 schreef anonymous het volgende:
Dan had/heb je wel een irritant jaloers vriendje.

Mwah, ik denk wel dat de meeste mannen zo zijn.

Anyway, ik ben nog NOOIT met een 'echte' metalhead geweest (of toch niet voor lang). Wel altijd punkers of alto's. Tjah, die zijn linkser he.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-11-2003 21:25 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Muziek en concerten bezoeken maken ook een groot deel uit van mijn leven, dus ik zou ut niet bepaald handig vinden als 'Mijn andere metgezel' een totaal andere smaak heeft, ok beetje afwijkend kan wel, maar als ie bv naar R&B zou luisteren... Ik denk dat dat problemen zou opleveren... maar ja, voorlopig hoef ik nog ff geen andere metgezel, ik blijf nog lekker een tijdje vrijgezel!


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-11-2003 21:25 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 21:22 schreef anonymous het volgende:
Dan had/heb je wel een irritant jaloers vriendje.


Vond ik ook. Zelfs als ik lang met vrienden (de mannelijkedan) zat te praten
En dat word je dan verweten


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 18-11-2003 21:26 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 21:25 schreef Nix het volgende:
Vond ik ook. Zelfs als ik lang met vrienden (de mannelijkedan) zat te praten
En dat word je dan verweten
Vreselijk! Kan daar echt niet tegen! Moet echt wel mijn eigen gang kunnen gaan.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-11-2003 21:27 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 21:23 schreef Butcher of the Soul het volgende:
ik zou ook zeker zeggen dat ik een vriend zou hebben maar ik heb de ervaring dat sommigen dat niet zoveel uit maakt




Echt, niet alle mannen zijn hetzelfde. Zitten ook lieverds tussen


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-11-2003 21:27 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 21:26 schreef anonymous het volgende:
Vreselijk! Kan daar echt niet tegen! Moet echt wel mijn eigen gang kunnen gaan.



Het is ook uit...


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-11-2003 21:28 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Jaloerse vriendjes zijn idd klote! Ik moet er ook niets van hebben! Het ideaalste is als je elkaar af en toe onder een concert ziet en voor de rest ieder je eigen weg gaat, kun je tenminste met iedereen bijpraten e.d.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 18-11-2003 21:28 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 21:27 schreef Nix het volgende:
Echt, niet alle mannen zijn hetzelfde. Zitten ook lieverds tussen
Ja, eentje, maar die is al bezet!!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 18-11-2003 21:28 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 21:27 schreef Nix het volgende:
Het is ook uit...
Dat dacht ik al te begrijpen


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-11-2003 21:29 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 21:25 schreef DecomposingBitch het volgende:
Muziek en concerten bezoeken maken ook een groot deel uit van mijn leven, dus ik zou ut niet bepaald handig vinden als 'Mijn andere metgezel' een totaal andere smaak heeft, ok beetje afwijkend kan wel, maar als ie bv naar R&B zou luisteren... Ik denk dat dat problemen zou opleveren... maar ja, voorlopig hoef ik nog ff geen andere metgezel, ik blijf nog lekker een tijdje vrijgezel!



Een metgezel dat naa Nederlands talige muziek luisterd kan ik ook goed mee over weg

Maar iemand die dezelfde muzieksmaak deelt is wel leuker/makkelijk ja.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 18-11-2003 21:30 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 21:27 schreef Nix het volgende:
Echt, niet alle mannen zijn hetzelfde. Zitten ook lieverds tussen


weet ik


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-11-2003 21:32 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 21:28 schreef DecomposingBitch het volgende:
Jaloerse vriendjes zijn idd klote! Ik moet er ook niets van hebben! Het ideaalste is als je elkaar af en toe onder een concert ziet en voor de rest ieder je eigen weg gaat, kun je tenminste met iedereen bijpraten e.d.


Hij had ook zeker goede kanten heur


quote:
Op 18 november 2003 21:28 schreef anonymous het volgende:
Dat dacht ik al te begrijpen





I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 18-11-2003 21:34 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

ik wil opzich dan ook wel eens zoon lieverd leren kennen


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 18-11-2003 21:34 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 18 november 2003 21:29 schreef Nix het volgende:
Maar iemand die dezelfde muzieksmaak deelt is wel leuker/makkelijk ja.

Dezelfde levensfilosofie hebben is voor mij het belangrijkst.
Gekibbel over het feit dat DM beter is dan BM kan me echt niet boeien.
Wie wel?!


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Nix
Usericon van Nix
Posted 18-11-2003 21:35 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 21:34 schreef mislyd het volgende:
Dezelfde levensfilosofie hebben is voor mij het belangrijkst.
Gekibbel over het feit dat DM beter is dan BM kan me echt niet boeien.
Wie wel?!


Dat zijn altijd leuke 'onzinnige' discusies. Maar inderdaad zelfde gedachtengang 'levensfilosofie' is ook wel handig


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 18-11-2003 21:38 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

De meeste van mijn vriendjes ( en nou niet denken dat ik er 100 gehad heb of zo, valt wel me, ) waren niet jaloers gelukkig, en ze waren ook nog eens metal maar ja, dan gaat het wel om andere redenen fout jammer genoeg... En of DM nou beter is dan BM kan mij ook niet boeien, het moet verder gewoon ook klikken qua gedachten en zo...

[Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 18-11-2003 21:40]


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-11-2003 21:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Het moet klikken qua genitaliën en anders niets!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 18-11-2003 21:43 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 18 november 2003 21:41 schreef Dwaallicht het volgende:
Het moet klikken qua genitaliën en anders niets!

Idd, je moet voortbouwen op wat het snelst kan getest worden.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-11-2003 22:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 21:25 schreef Nix het volgende:
Vond ik ook. Zelfs als ik lang met vrienden (de mannelijkedan) zat te praten
En dat word je dan verweten

haah ja heb ik ook eens gehad. Had ik een goede vriend lang niet gezien, was ik volgens mijn vriend daar veels te vrolijk bezig en dus aan het flirten en al zijn vrienden vonden het ook zei hij die is dus later gedumpt en alleen naar huis gegaan die avond


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 18-11-2003 22:30 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 22:27 schreef ghoulliette het volgende:
haah ja heb ik ook eens gehad. Had ik een goede vriend lang niet gezien, was ik volgens mijn vriend daar veels te vrolijk bezig en dus aan het flirten en al zijn vrienden vonden het ook zei hij die is dus later gedumpt en alleen naar huis gegaan die avond
Heel goed!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-11-2003 22:57 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 november 2003 21:34 schreef Butcher of the Soul het volgende:
ik wil opzich dan ook wel eens zoon lieverd leren kennen


Tot uw dienst










♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-11-2003 7:20 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 22:27 schreef ghoulliette het volgende:
haah ja heb ik ook eens gehad. Had ik een goede vriend lang niet gezien, was ik volgens mijn vriend daar veels te vrolijk bezig en dus aan het flirten en al zijn vrienden vonden het ook zei hij die is dus later gedumpt en alleen naar huis gegaan die avond

Eh, ligt dat aan mij of is dat kort door de bocht? Als dat nu zo overkomt kan erover gepraat worden...een beetje jaloezie is normaal verdomme! Natuurlijk gaat dit alleen op als je vriend na een gesprek kan aanvaarden dat het gewoon "vrolijk doen" was.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen