|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeker weten! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Haha. Dat spreek voor zich. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
k heb geen metgezel meer wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Je hebt je gitaar toch nog? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:hehe tsja....zo bevredigend klinkt ie nou ook niet altijd [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 20-03-2004 22:00] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Sommige 'dingen' kan je inderdaad niet met een gitaar...maar daar heb ik me al bij neer gelegd Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Klinkt alsof het pas uit is? (heb niet alle topics even goed gelezen, dus als dit verhaal al is verteld..mea culpa) |
|
quote: Hear hear, dat is toppie. Het komt idd wel vaak voor dat vrouwen hypocriet zijn op dat gebied. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Klinkt als oud zeer, is dat ook zo? |
|
quote: Nee, maar het valt me op dat vrouwen vaak geen drank halen en dan mag jij het allemaal betalen. Overigens ben ik al 21 jaar vrijgezel, dus dat lijkt me niet aan de orde "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ohhh, dus je hebt klokken horen luiden zonder dat je de klepel hebt weten te vinden . Het valt me vaak op dat zowel mannen als vrouwen zich ingraven in dit soort discussies. Ikzelf ben vrij ouderwets hierin en vind dat de vraag neerkomt op of een vent te beroerd is of niet om een paar euro's uit te geven om z'n meisje van het nodige eten en drinken te voorzien of niet... Als-ie te beroerd is lijkt de conclusie me duidelijk . (nu zullen veel Nederlandse vrouwen vast roepen dat ze er niet aan moeten denken dat de man alles betaalt -- maar ja, ik vind sowieso dat de meeste Nederlandse vrouwen volgens mij een lul tussen hun benen willen hebben slingeren, dus ach.... ) |
|
quote: haha ok, nee het is ook niet zo dat ik te beroerd ben om wat te lappen voor een biertje of wat dan ook. Ik ben te beroerd om naar ze toe te lopen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik ben ook weer naar 4 jaar vrijgezellig... helaas pindakaas, maar wel weer op de markt. an evil incarnation of DEATH! |
|
Ik heb geen metgezel, laat staan een andere metgezel. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: quote: *stelt Dark Incarnation aan Lies voor* Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: *port altx eens stevig in z'n zij en rept zich dan weg* [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: gevalletje bindingsangst? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Op m'n kop gevallen, ja! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Dark Incarnation, ik heb 't geprobeerd, maar ze wil niet... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Uhm... ik denk dat het alleen een probleem zou zijn wanneer diegene zijn interesses beperkt tot zijn subcultuur. Waag eens een dansje! |
|
quote:dan gaat t redelijk botsen ja... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Hmmm ..zo kan je altijd wat als belemmering ( cultuur/achtergrond ,ras ,beroep muzieksmaak etc ) zien , het is de kunst/uitdaging om die belemmeringen te overwinnen ,volgens mij [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 03-07-2004 23:42] |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |