IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : andere metgezel Vorige pagina | Volgende pagina
DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 20-11-2003 19:16 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Leuk, een "wie is het spelletje"!
Een beetje jaloezie is idd gezond, dat moet zelfs bijna. Als het je geen fl*kker interesseert wat de ander doet dan is het ook niet goed, maar als jij met iemand van het andere geslacht staat te praten en hij/zij er fijn bij komt staan op zo'n manier van "kijk, ik hoor bij haar/hem!, dan is dat niet echt leuk, vraag dan acheraf subtiel "Wie die persoon nou was waar je mee stond te praten" of zo.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-11-2003 21:35 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Mijn twee beste vrienden zijn gasten. De ene luistert naar industrial,crustcore en is ongelooflijk slim en geestig,misschien wel té slim om ooit gelukkig te kunnen zijn .De andere is een stuk jonger,luistert naar powermetal en symfonische rock en is erg sympathiek.Ik kan over alles met hen praten en zij met mij,zelfs al hebben we nooit iets gehad.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-11-2003 21:38 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

"2 of a kind...birds of a feather...stick together.." of zoiets
maar daar kan ik me dus echt het beste in vinden;
als je partner echt totaal andere dingen leuk vindt, gaat het toch storen en uiteindelijk irriteren.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 22-11-2003 22:16 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Tuurlijk kan dat.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 22-11-2003 22:20 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
...misschien wel té slim om ooit gelukkig te kunnen zijn

nou... ik denk dat ik te simpel ben om ooit echt ongelukkig te kunnen zijn. Lukkie mie


mvg wk10


valfar
Usericon van valfar
Posted 04-02-2004 21:42 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik heb dus sinds een paar dagen ook een relatie met een niet (bm)metal luisterende partner, en nu heb ik daardoor dus ruzie met een vriendin van mij over die wat een heel verhaal begind te lullen dat ze dat niet vind kunnen, omdat ze vind dat bm bij bm hoort, en punk bij punk etc. Niet te geloven, als ik dit zo hoor schaam ik me ervoor dat ik bm luister, als je ziet wat voor een debielen het aantrekt, of zijn er hier nog meer mensen die die mening delen?Die wat muziek echt zo'n groot factor in een relatie vinden hebben?



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 04-02-2004 21:44 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

meeste vrouwen bij mij rennen weg als ik zeg dat ik van Burzum en Forgotten Tomb hou bijv. beetje jammer vind ik dat...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-02-2004 21:51 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 4 februari 2004 21:44 schreef DaVinz het volgende:
meeste vrouwen bij mij rennen weg als ik zeg dat ik van Burzum en Forgotten Tomb hou bijv. beetje jammer vind ik dat...


Rare vrouwen zijn dat.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 04-02-2004 21:53 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

tja you're telling me ...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Nix
Usericon van Nix
Posted 04-02-2004 21:55 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Weg rennen? Herkennen ze de bands dan?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-02-2004 21:55 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 21:42 schreef valfar het volgende:
Ik heb dus sinds een paar dagen ook een relatie met een niet (bm)metal luisterende partner, en nu heb ik daardoor dus ruzie met een vriendin van mij over die wat een heel verhaal begind te lullen dat ze dat niet vind kunnen, omdat ze vind dat bm bij bm hoort, en punk bij punk etc. Niet te geloven, als ik dit zo hoor schaam ik me ervoor dat ik bm luister, als je ziet wat voor een debielen het aantrekt, of zijn er hier nog meer mensen die die mening delen?Die wat muziek echt zo'n groot factor in een relatie vinden hebben?

quote:
Op 4 februari 2004 21:44 schreef DaVinz het volgende:
meeste vrouwen bij mij rennen weg als ik zeg dat ik van Burzum en Forgotten Tomb hou bijv. beetje jammer vind ik dat...


Als ze het kunnen "verdragen" en er dan niet nodeloos zelf over gaan lullen (omdat ze dat dan "verplicht" vinden ofzo) is het voor mij misschien al lang goed.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 04-02-2004 21:57 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 21:42 schreef valfar het volgende:
Ik heb dus sinds een paar dagen ook een relatie met een niet (bm)metal luisterende partner, en nu heb ik daardoor dus ruzie met een vriendin van mij over die wat een heel verhaal begind te lullen dat ze dat niet vind kunnen, omdat ze vind dat bm bij bm hoort, en punk bij punk etc. Niet te geloven, als ik dit zo hoor schaam ik me ervoor dat ik bm luister, als je ziet wat voor een debielen het aantrekt, of zijn er hier nog meer mensen die die mening delen?Die wat muziek echt zo'n groot factor in een relatie vinden hebben?


Mensen die zo'n onzin ook werkelijk menen zijn het niet waard te kennen.
Ik heb op het moment een vriendin die wel naar metal luistert. Maar meer Metallica, Iron maiden, Opeth en andere "rustigere" metal.
Van mijn part luistert ze naar Trance, R&B of Apreski muziek. Als ze opzich maar in orde is.



Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-02-2004 21:58 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

het zou niet uit moeten maken, zou ik zo denken. En trouwens, je hebt toch wel meer hobby's/passies buiten muziek die je ook kunt delen?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-02-2004 22:00 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 4 februari 2004 21:58 schreef Chantalie het volgende:
het zou niet uit moeten maken, zou ik zo denken. En trouwens, je hebt toch wel meer hobby's/passies buiten muziek die je ook kunt delen?


Dat wel, maar het is toch prettig als je samen van muziek kan genieten en samen naar concerten kan gaan.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Nix
Usericon van Nix
Posted 04-02-2004 22:00 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 21:57 schreef Frietbal het volgende:

Van mijn part luistert ze naar Trance, R&B of Apreski muziek. Als ze opzich maar in orde is.








Maar dan in de hij-vorm..


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 04-02-2004 22:02 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 21:55 schreef Nix het volgende:
Weg rennen? Herkennen ze de bands dan?


als je zegt dat mr burzum in het gevang zit, en FT over zelfmoord gaat... hmmmz dan is de sfeer in eens heel anders


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 04-02-2004 22:04 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 22:02 schreef DaVinz het volgende:
als je zegt dat mr burzum in het gevang zit, en FT over zelfmoord gaat... hmmmz dan is de sfeer in eens heel anders


En daar ga jij het over hebben als je een leuke meid leert kennen?

[Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 04-02-2004 22:05]


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-02-2004 22:04 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 22:00 schreef Leviathanica het volgende:
Dat wel, maar het is toch prettig als je samen van muziek kan genieten en samen naar concerten kan gaan.



Maar er is toch wel meer dan dat?
Toevallig is mijn vriend een grote muziekliefhebber, dat scheelt, maar 't gros waar we van houden is eigenlijk heel verschillend. Iets wat ik in ieder geval niet als storend ervaar.
Maar ik kan het wel begrijpen hoor, ik weet heel goed wat het is als je op een bepaald vlak heel verschillend bent, en hoe moeilijk het dan kan zijn begrip daar begrip voor op te brengen.
Maar je hoeft toch niet over hetzelfde over te denken, je mag toch wel bepaalde dingen ' alleen ' hebben? Zolang je elkaar maar in je waarde laat, hoeft er niks aan de hand te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 04-02-2004 22:06]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 04-02-2004 22:05 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 22:04 schreef Frietbal het volgende:
En daar ga jij het over hebben als je een leuke meid leert kenne?


als ze vragen wat voor muziek je houdt en waar die muziek over gaat

maar nee tuurlijk is dat niet de eerste paar gesprekken


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Nix
Usericon van Nix
Posted 04-02-2004 22:07 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 22:02 schreef DaVinz het volgende:
als je zegt dat mr burzum in het gevang zit, en FT over zelfmoord gaat... hmmmz dan is de sfeer in eens heel anders



Ik denk ook niet dat ze dat interessant vind..



Mijn (niet metal) vrienden vragen altijd wel naar welk concert ik ga. Maar dan zeggen ze altijd 'oh natuurlijk!'. Ik denk niet dat ze het interessant vinden als ik ga uit leggen waar het over gaat....


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 04-02-2004 22:07 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 22:05 schreef DaVinz het volgende:
als ze vragen wat voor muziek je houdt en waar die muziek over gaat

maar nee tuurlijk is dat niet de eerste paar gesprekken


Dacht al.
Leuke openingszin trouwens.
Hey, ik ben ............. en luister naar muziek die gaat over dood en verderf.


valfar
Usericon van valfar
Posted 04-02-2004 22:08 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 4 februari 2004 22:07 schreef Frietbal het volgende:
Dacht al.
Leuke openingszin trouwens.
Hey, ik ben ............. en luister naar muziek die gaat over dood en verderf.



Gelukkig zijn het toch een paar mensen met me eens, ik was al bang dat het aan mij lag



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 04-02-2004 22:09 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

wat denken jullie wel van mij


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-02-2004 22:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 21:44 schreef DaVinz het volgende:
meeste vrouwen bij mij rennen weg als ik zeg dat ik van Burzum en Forgotten Tomb hou bijv. beetje jammer vind ik dat...

Dat moet je ook helemaal niet vertellen. Je moet interessant doen met 'vage ongedefinieerde Scandinavische prog' .


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 04-02-2004 22:36 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2004 22:25 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat moet je ook helemaal niet vertellen. Je moet interessant doen met 'vage ongedefinieerde Scandinavische prog' .
ze horen toch niet wat ze zeggen dus ka je ook voorschotelen dat ze over liefde zingen enzo haha


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen