IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : andere metgezel Vorige pagina | Volgende pagina
zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-12-2005 13:32 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 december 2005 13:30 schreef Snaack het volgende:
Voor mij zou dit vermoedelijk totaal niet werken....

Met je partner uitgaan, concerten bezoeken etc. wordt toch een stuk aangenamer en leuker als je min of meer dezelfde muzieksmaak hebt, me dunkt.

Mee eens. Metal is voor mij echt een levensstijl. En dat zie je overal in terug.
Thuis heb je geen problemen als je iets opzet, je kan samen uit, en je kan er samen over kletsen.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 13:32 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 13:30 schreef Snaack het volgende:
Voor mij zou dit vermoedelijk totaal niet werken....

Met je partner uitgaan, concerten bezoeken etc. wordt toch een stuk aangenamer en leuker als je min of meer dezelfde muzieksmaak hebt, me dunkt.

Ik heb genoeg vrienden waarmee ik een metalconcert kan bezoeken en andersom, en ze gaat ook wel mee naar metalconcerten, 22 januari wordt ze ontmaagd door Bolt Thrower wat ze ook gaaf vind, dat begint ze ook al spontaan op te zetten en ze is ook helemaal gek geworden Necrophagist..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-12-2005 13:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Joh wat maakt het uit als je niet helemaal van dezelfde dingen houdt. Juist fijn lijkt me! Maarre Smoochy gefeliciteerd he

Ik zou overigens niet zo best kunnen samenwonen denk ik, ben veel te veel met van alles en nog wat bezig hehe.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-12-2005 13:33 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 december 2005 13:32 schreef Smoochy het volgende:
Ik heb genoeg vrienden waarmee ik een metalconcert kan bezoeken en andersom, en ze gaat ook wel mee naar metalconcerten, 22 januari wordt ze ontmaagd door Bolt Thrower wat ze ook gaaf vind, dat begint ze ook al spontaan op te zetten en ze is ook helemaal gek geworden Necrophagist..

WAUW jij bent aan het heropvoeden hoor ik al


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 01-12-2005 13:35 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 13:30 schreef Snaack het volgende:
Voor mij zou dit vermoedelijk totaal niet werken....

Met je partner uitgaan, concerten bezoeken etc. wordt toch een stuk aangenamer en leuker als je min of meer dezelfde muzieksmaak hebt, me dunkt.


Je kunt er toch ook voor kiezen om dat met je vrienden te doen? Je relatie gaat echt niet stuk door een avondje zonder elkaar uit te gaan (wel je leuter in je broek houden uiteraard ) En trouwens, als iemand compleet andere muziek draait maar mij wel duidelijk weet te maken waarom hij dat draait (en ik de reden plausibel genoeg vind), dan kan ik het waarschijnlijk nog wel opbrengen m'n best te doen er goed naar te luisteren. Misschien ga ik 't dan nog wel waarderen ook.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 13:35 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 13:32 schreef zillah-morte het volgende:
Mee eens. Metal is voor mij echt een levensstijl. En dat zie je overal in terug.
Thuis heb je geen problemen als je iets opzet, je kan samen uit, en je kan er samen over kletsen.

Scheelt dat ik een brede muzieksmaak heb en niet alleen metal leuk vind en daarbij zijn mijn vaste vrienden groep geen metalheads dus ik kan me ook wel vermaken op een technofeest of in een discotheek, tenslotte het is wat je er zelf van maakt.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 01-12-2005 13:37 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 13:33 schreef zillah-morte het volgende:
WAUW jij bent aan het heropvoeden hoor ik al


Dat vind ik toch wel een erg enge term....

Nou vind ik gelukkig zoveel ellende goed dat je wel van goeie huize wil komen om je muziek NIET bij mij in de kast te vinden

Maar goed, muziek is maar muziek. Het gaat om _de_ klik.


.. En of ik je na een uur nog niet tot frikandel wil laten verwerken natuurlijk....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-12-2005 13:38 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 december 2005 13:35 schreef Smoochy het volgende:
Scheelt dat ik een brede muzieksmaak heb en niet alleen metal leuk vind en daarbij zijn mijn vaste vrienden groep geen metalheads dus ik kan me ook wel vermaken op een technofeest of in een discotheek, tenslotte het is wat je er zelf van maakt.

Heb je gelijk aan. Alleen ik vind dit beter.
Plus mijn vriend heeft dan ook lang haar
Ik heb veel vrienden die wel metal zijn, zeg maar.
En ik vind dat tof.
Als ik eens zit te denken heb ik maar weinig niet metalvrienden.
Maar die ik heb, kan ik natuurlijk wel prima mee overweg.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-12-2005 13:39 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 december 2005 13:37 schreef Argus het volgende:
Dat vind ik toch wel een erg enge term....

Nou vind ik gelukkig zoveel ellende goed dat je wel van goeie huize wil komen om je muziek NIET bij mij in de kast te vinden

Maar goed, muziek is maar muziek. Het gaat om _de_ klik.


.. En of ik je na een uur nog niet tot frikandel wil laten verwerken natuurlijk....

Hey ik hou niet alleen van metal hoor.
Was toch wel een grappig opmerking vond ik zo


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-12-2005 13:39 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
If you're not into metal, you are not my friend.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 01-12-2005 13:42 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Manowar !!!


@Zillah: Ik heb teveel stalkers gehad die vonden dat ik me toch eens nodig moest knippen en scheren en bij hunnie langs moest komen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 13:42 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Maar ik heb ook wel metalvrienden en vriendinnen, met hun kan je altijd even lekker over muziek praten, met niet metalheads ja beetje koetjes kalfjes praat en een hoop nutteloze humor over en weer smijten...

Maar ik denk ook persoonlijk als ik een ook deathhead had dat ik dan op een gegeven moment metaldood zou zijn omdat alleen nog maar metalvoorbij komt..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 01-12-2005 13:45 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ben ik dan de enige muziekliefhebster die heel veel meer dan alleen metal draait?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 01-12-2005 13:49 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 1 december 2005 13:45 schreef Chantalie het volgende:
ben ik dan de enige muziekliefhebster die heel veel meer dan alleen metal draait?


Liefhebster misschien wel; een liefhebber kan ik je nog wel aanwijzen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 13:50 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 13:45 schreef Chantalie het volgende:
ben ik dan de enige muziekliefhebster die heel veel meer dan alleen metal draait?


Nee hoor ik draai muziek van Beck tot Blood duster



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 01-12-2005 13:50 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 13:49 schreef Ralph Plug het volgende:
Liefhebster misschien wel; een liefhebber kan ik je nog wel aanwijzen.


jezelf zeker?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 01-12-2005 13:51 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 1 december 2005 13:45 schreef Chantalie het volgende:
ben ik dan de enige muziekliefhebster die heel veel meer dan alleen metal draait?


Nope, ik ben een muziekliefhebber die veel meer dan alleen metal draait


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 01-12-2005 13:52 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 13:50 schreef Smoochy het volgende:
Nee hoor ik draai muziek van Beck tot Blood duster




Ikke van Tori Amos tot Meshuggah, en Strapping Young Lad. Nee, lang niet iedereen begrijpt dat, dat weet ik.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-12-2005 13:55 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 13:52 schreef Chantalie het volgende:
Ikke van Tori Amos tot Meshuggah, en Strapping Young Lad. Nee, lang niet iedereen begrijpt dat, dat weet ik.


Ik zou gillend gek worden als ik alleen maar muziek als Meshuggah en Strapping Young Lad zou draaien.

Bij mij gaat het spectrum ook van zeer rustig tot *vrij* extreem. O ja, en TMDC als enige echt extreme band...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 13:56 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 13:52 schreef Chantalie het volgende:
Ikke van Tori Amos tot Meshuggah, en Strapping Young Lad. Nee, lang niet iedereen begrijpt dat, dat weet ik.


Oh ik draai ook Joss stone of Katie Melua wel hoor tori amos ook, pj harvey, charlotte martin, strapping young lad ook, nasum , alles zolang het maar niet te commercieel is.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 01-12-2005 13:56 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 13:52 schreef Chantalie het volgende:
Ikke van Tori Amos tot Meshuggah, en Strapping Young Lad. Nee, lang niet iedereen begrijpt dat, dat weet ik.


Die heb ik ook allemaal hoor
Maar ik heb ook klassiek, panfluit ellende, wave en tekno scheize, Prodigy en nog veel meer enge zooi


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 01-12-2005 13:56 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

dat ken ik helemaal niet?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2005 13:58 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 13:56 schreef Argus het volgende:
Die heb ik ook allemaal hoor
Maar ik heb ook klassiek, panfluit ellende, wave en tekno scheize, Prodigy en nog veel meer enge zooi


Idd prodigy, chemical brothers, roni size maar ook wel house of pain, cypress hill, suger hill gang, public enemy, onyx.( dat is dus hip hop)


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 01-12-2005 13:59 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

hmmm. Sarah McLachlan, The Prodigy, k's Choice, Porcupine Tree, Kate Bush, the Gathering, Blof, ik kan ze allemaal waarderen en zet ze regelmatig op.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-12-2005 13:59 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2005 13:45 schreef Chantalie het volgende:
ben ik dan de enige muziekliefhebster die heel veel meer dan alleen metal draait?


Ban!


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen