|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb genoeg vrienden waarmee ik een metalconcert kan bezoeken en andersom, en ze gaat ook wel mee naar metalconcerten, 22 januari wordt ze ontmaagd door Bolt Thrower wat ze ook gaaf vind, dat begint ze ook al spontaan op te zetten en ze is ook helemaal gek geworden Necrophagist.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Joh wat maakt het uit als je niet helemaal van dezelfde dingen houdt. Juist fijn lijkt me! Maarre Smoochy gefeliciteerd he Ik zou overigens niet zo best kunnen samenwonen denk ik, ben veel te veel met van alles en nog wat bezig hehe. |
|
quote: WAUW jij bent aan het heropvoeden hoor ik al On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Je kunt er toch ook voor kiezen om dat met je vrienden te doen? Je relatie gaat echt niet stuk door een avondje zonder elkaar uit te gaan (wel je leuter in je broek houden uiteraard ) En trouwens, als iemand compleet andere muziek draait maar mij wel duidelijk weet te maken waarom hij dat draait (en ik de reden plausibel genoeg vind), dan kan ik het waarschijnlijk nog wel opbrengen m'n best te doen er goed naar te luisteren. Misschien ga ik 't dan nog wel waarderen ook. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Scheelt dat ik een brede muzieksmaak heb en niet alleen metal leuk vind en daarbij zijn mijn vaste vrienden groep geen metalheads dus ik kan me ook wel vermaken op een technofeest of in een discotheek, tenslotte het is wat je er zelf van maakt. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Dat vind ik toch wel een erg enge term.... Nou vind ik gelukkig zoveel ellende goed dat je wel van goeie huize wil komen om je muziek NIET bij mij in de kast te vinden Maar goed, muziek is maar muziek. Het gaat om _de_ klik. .. En of ik je na een uur nog niet tot frikandel wil laten verwerken natuurlijk.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Heb je gelijk aan. Alleen ik vind dit beter. Plus mijn vriend heeft dan ook lang haar Ik heb veel vrienden die wel metal zijn, zeg maar. En ik vind dat tof. Als ik eens zit te denken heb ik maar weinig niet metalvrienden. Maar die ik heb, kan ik natuurlijk wel prima mee overweg. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hey ik hou niet alleen van metal hoor. Was toch wel een grappig opmerking vond ik zo On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: |
|
Manowar !!! @Zillah: Ik heb teveel stalkers gehad die vonden dat ik me toch eens nodig moest knippen en scheren en bij hunnie langs moest komen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Maar ik heb ook wel metalvrienden en vriendinnen, met hun kan je altijd even lekker over muziek praten, met niet metalheads ja beetje koetjes kalfjes praat en een hoop nutteloze humor over en weer smijten... Maar ik denk ook persoonlijk als ik een ook deathhead had dat ik dan op een gegeven moment metaldood zou zijn omdat alleen nog maar metalvoorbij komt.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
ben ik dan de enige muziekliefhebster die heel veel meer dan alleen metal draait? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Liefhebster misschien wel; een liefhebber kan ik je nog wel aanwijzen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Nee hoor ik draai muziek van Beck tot Blood duster SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: jezelf zeker? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Nope, ik ben een muziekliefhebber die veel meer dan alleen metal draait Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ikke van Tori Amos tot Meshuggah, en Strapping Young Lad. Nee, lang niet iedereen begrijpt dat, dat weet ik. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ik zou gillend gek worden als ik alleen maar muziek als Meshuggah en Strapping Young Lad zou draaien. Bij mij gaat het spectrum ook van zeer rustig tot *vrij* extreem. O ja, en TMDC als enige echt extreme band... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Oh ik draai ook Joss stone of Katie Melua wel hoor tori amos ook, pj harvey, charlotte martin, strapping young lad ook, nasum , alles zolang het maar niet te commercieel is. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Die heb ik ook allemaal hoor Maar ik heb ook klassiek, panfluit ellende, wave en tekno scheize, Prodigy en nog veel meer enge zooi Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
dat ken ik helemaal niet? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Idd prodigy, chemical brothers, roni size maar ook wel house of pain, cypress hill, suger hill gang, public enemy, onyx.( dat is dus hip hop) SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
hmmm. Sarah McLachlan, The Prodigy, k's Choice, Porcupine Tree, Kate Bush, the Gathering, Blof, ik kan ze allemaal waarderen en zet ze regelmatig op. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ban! |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |