IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : andere metgezel Vorige pagina | Volgende pagina
H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 30-09-2003 21:25 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Er is meer dan concerten (stiekum ga ik ook het liefst gewoon met maten naar een concert, maargoed)


Life doesn't get much better than this!


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-09-2003 21:26 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 21:25 schreef H-K het volgende:
(stiekum ga ik ook het liefst gewoon met maten naar een concert, maargoed)






I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-09-2003 21:27 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Maar het is ook zo stom om tegen je partner te zeggen. "Ja sorry, ik wil naar dit concert met vrienden en jij mag niet mee".
Terwijl je partner dezelfde muziek goed vind....


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 30-09-2003 21:31 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Niemand heeft het over niet mogen
Maar ik wil me iig niet in hoeven houden omdat ik een vriendin heb (hoeft gelukkig meestal ook niet )


Life doesn't get much better than this!


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-09-2003 21:32 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 21:31 schreef H-K het volgende:
Niemand heeft het over niet mogen
Maar ik wil me iig niet in hoeven houden omdat ik een vriendin heb (hoeft gelukkig meestal ook niet )



... omdat je geen vriendin hebt?


Hoezo moet je met je vriendin mee wel inhouden?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 30-09-2003 21:34 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Het type vrouwen dat ik gewend ben vindt zat metaltuig vervelend en wil klef doen
En tja, bij metalconcerten ben ik zat en absoluut niet klef


Life doesn't get much better than this!


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 30-09-2003 21:37 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

Zwijnen met zijn maten kan ook op andere momenten


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 30-09-2003 21:56 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

Zou mij niet lukken, ik mis ALTIJD het lange haar als iemand dat niet heeft, maar stiekem wordt ik nooit flieft op het "ander soort" mensen...de METAL HEADS spreken mij toch het meest aan


LAI LAI HEI


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-09-2003 22:08 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 15:59 schreef Snaack het volgende:
Ik weet het niet.. Muziek maakt zo'n groot deel uit van mijn leven (wat klinkt dat dramatisch zeg..) dat een partner met een behoorlijk afwijkende muzieksmaak voor mij niet zou werken..

Ik vind het relaxt om bijv. lekkere lompe deathmetal te luisteren, dat vind ik ontspannend. Als mijn vriendin daar niet naar zou kunnen luisteren zou ik me al.. euhm.. minder prettig voelen o.i.d.

om over andere verschillen maar niet te spreken, hoe gaat het met uitgaan? Bezopen headbangen bij een deathgrind band of in fancy pants homosexueel bewegen op trance beats?


Ja, het gaat hem vooral om alles wat er rodn hangt hé... Ik ken enkele gasten die hun vrouw (jaja vrouw) nooit meehebben op een concert --->lijkt me toch minder prettig maar dat duo (2 broers) stoort zich daar totaal niet aan.
Nu zou ik het niet te erg vinden om een vriendin te hebben die wat naar andere metal of andere interessante muzieksoorten luistert dan ik (meestal kan je daardoor in zekere mate muzikaal "groeien")

Maar een dicotheek in, NOOOO!! vroeger waren er al een studentenfuiven dat soort plaatsen, dat was al erg genoeg....iets meer dan 2 jaar
terug nog es geprobeerd ik erger me daar gek, dat is een offer dat ik gewoon niet kanb maken...

"Liever es naar een klassiek concert?": goed
"Vanavond dansen in keet XYZ?" : ga je daar maar fijn een ander opscharrellen, daaaag!!


Maar metal kunnen "begrijpen" zou al heel wat zijn, en ook een beetje dezelfde levensopvattingen hebben,.... daar draait het uiteindelijk meer om.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 30-09-2003 22:12]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 01-10-2003 1:39 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Ik vind het wel belangrijk dat mijn vriend ongeveer van dezelfde muziek houdt als dat ik doe. Samen naar concerten gaan, gaan stappen en muziek draaien... Ik vind het leuk om dat met mijn vriend samen te kunnen doen. Alleen jammer dat hij geen zak om festivals geeft (om te bezoeken). Bovendien val ik ook op het type metalman dus tja.. die zal ik niet veel vinden onder het top40 volk. Mijn vriend is geen standaard metalfan al speelt hij in een metalband. Muziek is wel zijn leven en zijn cd collectie bestaat uit heel veel metal maar ook uit muziek die ik van te voren nog niet kende en het is wel tof dat ik via hem nieuwe bands en muziekstromingen leer kennen / op prijs leer stellen. Het is ook tof dat hij veel muziek die ik luister goed aan kan horen. Bij hem of bij mij thuis speelt er ook altijd muziek.

Enne.. metalmuziek heeft ons samengebracht dusse.. dat zit wel goed.


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-10-2003 7:42 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 22:08 schreef Gunman het volgende:
...Maar metal kunnen "begrijpen" zou al heel wat zijn, en ook een beetje dezelfde levensopvattingen hebben,.... daar draait het uiteindelijk meer om.


In zo een disco-tent rondhangen aou ik ook niet kunnen.
Maar wat die levensopvattingen betreft, dat heeft volgens mij gene éne kloot met metal te maken. Als je op dit forum kijkt, waar iedereen naar metal luistert, is er kwa levensopvattingen net zo veel variatie als in de rest van de maatschappij volgens mij.
Ik herken ook veel van mijn ideologieen in de muziek waar ik naar luister, maar dat wil niet zeggen dat mensen die naar dezelfde muziek (zelfs dezelfde bands ) lusiteren daarom ook dezelfde mentalliteit enzo hebben.

Conclusie: het maakt voor mij geen kloot uit naar wat muziek mijn partner zou luisteren, als we maar meet elkaar kunnen opschieten enzo.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-10-2003 7:52 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Natuurlijk kan je samenzijn zonder dat je naar dezelfde muzieksoort luistert -- het hangt er allemaal maar vanaf hoe belangrijk het in allebei jullie levens is. Het lijkt me dat als je samenwoont, het geen overbodige luxe is als er wat muzikale overeenkomsten zijn, maar dan nog... geen zin om daar anaal over te zitten doen, zolang er maar overlap is zodat je samen wat kunt luisteren.

Wat ik bv. persoonlijk veel irritanter zou vinden is een vriendin die het vaker dan ik (zeg, 1 keer per week) nodig vindt om de TV aan te zetten.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-10-2003 9:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

DMTR heeft een girls aloud ringtone


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-10-2003 9:14 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 9:07 schreef ghoulliette het volgende:
DMTR heeft een girls aloud ringtone


Wat is dat ?


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 01-10-2003 9:18 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

Ik kan alleen met een Metalen kerel samenleven


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-10-2003 9:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 9:14 schreef campske666 het volgende:
Wat is dat ?
iets van de top 40


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-10-2003 9:51 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 9:49 schreef ghoulliette het volgende:
iets van de top 40


Ah. ken ik niks van. k ben erin geslaagd om de laatste maanden geen radio te luisteren, en niet meer naar fuiven of andere "coole" gelegenheden te gaan => geen idee wat er nu weer "hip & hot" is.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-10-2003 9:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

volgens mij is doen alsof je hardrock bent in op het moment.
Ze gooien opeens overal gitaren en zwarte kleding en spikes in.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 01-10-2003 9:58 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 1 oktober 2003 9:54 schreef ghoulliette het volgende:
volgens mij is doen alsof je hardrock bent in op het moment.
Ze gooien opeens overal gitaren en zwarte kleding en spikes in.

Ja, heel vervelend is dat.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-10-2003 9:58 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 9:54 schreef ghoulliette het volgende:
volgens mij is doen alsof je hardrock bent in op het moment.
Ze gooien opeens overal gitaren en zwarte kleding en spikes in.


oew ja, dat heb ik gezien, dat avril lavigne wicht met haar zwarte oog-make-up en spikes

Iig, reden genoeg voor mij om de hele rock-look overboord te gooien


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 01-10-2003 10:13 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik denk wel dat het kan, maar ik zou het zelf niet willen... Ik ben zelf een onwijze liefhebber van concerten en festivals, en ga dan daar ook regelmatig heen... Ik zou het niet leuk vinden om nooit 's mijn vriendje mee te kunnen nemen naar zoiets, en dus bijna nooit 's samen uit te kunnen gaan...
Ik zie mezelf ook nog niet in een discotheek staan of op een trance-feest o.i.d.
Bovendien heb ik een zwak voor het uiterlijk van metalkerels Kistjes, zwarte broek, metalshirt en mooi lang haar...
Wat wil je nog meer?? (In mijn ogen dan ),,
Edit: Ook het samenwonen zou dan inderdaad lastig(er) worden, ik heb altijd en overal muziek bij aan staan, en het geeft helemaal niet dat ik 's rekening moet houden met de ander, maar als ik mijn (metal)muziek niet mag draaien?
Het is gewoon fijn om (in ieder geval een beetje) dezelfde smaak te hebben wat muziek en kleding betreft...

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 01-10-2003 10:15]


..."Hate can only create more hate"...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 01-10-2003 10:19 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 1 oktober 2003 10:13 schreef Immortella het volgende:
Bovendien heb ik een zwak voor het uiterlijk van metalkerels Kistjes, zwarte broek, metalshirt en mooi lang haar...


Ik ook.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-10-2003 10:22 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 oktober 2003 9:18 schreef Mariekwel het volgende:
Ik kan alleen met een Metalen kerel samenleven

Precies....


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 01-10-2003 10:23 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 10:19 schreef Leviathanica het volgende:
Ik ook.





Ik zou geloof ik helemaal niet kunnen vallen op iemand die er 'top 40' uit ziet (hoe zie je er in godsnaam top 40 uit? )...
Nja, iemand met nike-sportschoentjes, blauw spijkerbroekie, overhemdje met diagonale streep (da's toch 'in'?) en een stekeltjeskapsel... Dat trekt me gewoon helemaal niet aan..
Al klinkt dit misschien oppervlakkig, want ik ben totaal niet iemand die veel naar uiterlijk kijkt, maar tot een metal kerel voel ik me tien keer sneller aangetrokken dan tot bovenstaand type...


..."Hate can only create more hate"...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 01-10-2003 10:27 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ik zou wel samenkunnen leven met iemand die niet van metal houdt, maar niet met iemand die constant metal bekritiseert. De dresscode enzo vind ik trouwens ook wel bijzaak (natuurlijk zijn er grenzen)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen