|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hoglan |
|
quote: en Sandoval ook ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
[quote]Op 29 mei 2004 13:37 schreef Malekith het volgende: Tony Laureano is een beestige drummer, maar ik ben van mening dat hij soms net iets te snel speelt. Althans, sneller dan wat bij de muziek past, en dan krijg je zo'n rommelig, beetje 'naast het tempo'-effect (ik denk dan aan een aantal nummers op In Their Darkened Shrines). Ja dat heb ik ook. Het is soms net iets te extreem. Aan de andere kant vindt ik dat ook wel bij Nile passen maar jah. wel beestachtig goed! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
masterblaster van de havenblasters!! uiteraard!,verwacht binnenkort de CDS!!! "havenmedleys#1" van het opkomende album "palingdeath"!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Jaja lieve mensen prepare de havenblaster staan binnenkort online. De band met uitsluitend zm leden. We hebben al een nummer opgenomen en het is me er een. [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 31-01-2005 15:52] |
|
zm leden? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
zware metalen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
jaja... langverwacht... maar daar issie dan eindelijk!!! het 1ste wapenfeit van de uberstrakke/sfeervolle en vooral EMO band: DE HAVENBLASTERZ!!! voor de MP3 "begrepen?" surft u even naar: www.myspace.com/havenblasters en lees de teksten natuurlijk!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Dat Joey Frost bij Satirycon (Frost kwam Amerika nie in) mocht en kón vervangen zegt volgens mij genoeg of niet............. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Nee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Flikker op man, Joey is een te gekke drummer. Ga Flo pijpen, ofzo. Touché, pussycat! |
|
quote: muhahaha, hij mocht iig willen dat ie Flo z'n skills had. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Het zal mij niks verbazen als hij die daadwerkelijk heeft, zo speciaal is Flo niet. Ik doe het hem niet na, maar er zijn zat drummers die niet voor hem onderdoen. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: naja ik ken er niet veel die op zo'n niveau meedoen. Zat vind ik zwaar overdreven. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik ben ervan overtuigt dat: John Longstreth Pete Sandoval Sean Reinert Derek Roddy Gene Hoglan Bobby Jarzombek Mike Mangini En zelfs Cpt Killdrums, zo voor Flo kunnen invallen als het moet. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ik kan dat nummer nergens vinden, dat is niet erg metal. |
|
Vreemd. Als het goed is begint het nummer te spelen zodra je op die site komt Je komt toch wel op zo'n myspace achtig gebeuren terecht? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ja, dan heb ik vast niet lang genoeg gewacht, ik ga het opnieuw proberen! |
|
Er is anders ook nog een playknop te vinden Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Het duurde toch zeker een half uur om alles voor elkaar te krijgen, maar ik moet zeggen, ik ben diep ontroert! |
|
quote: Poeh he, dat zijn er wel een hele hoop zeg. Flo kan alvast z'n pensioen gaan regelen. Deze mensen zullen vast wel kunnen invallen ja (al ken ik ze niet allemaal). Echt veel zijn het er dus niet. Misschien kan je daar nog wel Dennis The Menace van Macabre ook bijzetten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ja, zet dennis the menace er idd ook maar bij. Die kan tenminste ook z'n drumstel stemmen ! Maar..... Wie zijn er totnutoe allemaal genomineerd ?!? Dan kunnen we nu gaan bepalen wie er het beste is ! Anders heeft dit topic ook weinig nut. [bladiblamode aan] sowieso, ik ben eigenlijk de beste metal drummer, maar dat hebben helaas nog niet zoveel mensen in de gaten. [bladiblamode uit] ....?!?!? |
|
mmmmmmmmm.......wanneer heb ik dat vaker gehoord,liep je het toen niet juist te beamen?? BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Hey Katablaster,de beste metal drummer is de drummer met de meeste bek'ns! JA! Ik zeg het nou niet weer! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |