|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Lekkere groove |
|
quote:Zo vet vind ik 'm niet, als ik de foto's op de site zie Als een drummer in dienst van het nummer speelt(zoals in Decapitated) in plaats van een nummer met een drumsolo op te vullen heeft ie bij mij al een streepje voor. Aan z'n breaks en bekkenpartijen/roffels hoor ik snel genoeg waar de drummer capabel voor is. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Hoe bedoel je dat? Vind je ze goed of juist niet? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
hey barabas jung.. wanneer benstou weer es op skool? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Volgende week wel weer...Net m'n zomerdepressie achter de rug Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
zomer depressie.. maarliefst!!! junge.. ut is prachtig in liewadden momenteel.. lekker warm!! (dus kleding begint steeds schaarser teworden ), dus wat dust nog in Joure!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ja, die schaarser wordende kleding klinkt me as muziek in de oren Sien dy maandag wel, zal nu eve skijte Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Uiteraard positief...Zo hoort het ook vind ik. |
|
quote: STFU |
|
quote: Oke ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: neem het al terug ( http://s38.yousendit.com/d.aspx?id=1D82HNEWLQJ9A2DIZTYTEJZ5GY ) "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ik heb gisteren die instructievideo van Roddy neergeladen: leuke drummer hoor |
|
Fok hell! Die roddy heerscht idd! |
|
Filmpie van Flo Mournier hier.........geen worden voor http://www.virgildonati.com/msgboard/printthread.php?t=2489 Dat moét je echt zien! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Kijk dat stuk eens vanaf 1:20............echt waanzinnig onbenullig hyper snel ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Jorg Michael http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Tja eerlijk gezegd is het een slechte solo, hij blast wat weg en doet was snare/bekken shit en dat is het. Ik heb het wel is beter gezien van zijn kant, misschien omdat dit op dvd staat dat hij wat podium vrees heeft gekregen. Maar dit is zeker 1 van zijn mindere dagen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik ben geen drummer en kan zijn truc'jes misschien niet allemaal op waarde schatten...maar overgangen zijn niet bepaald "soepel" asi in: verhaal ontbreekt. (Onsamenhangend) |
|
Ik bedoel niet dat ik de solo zelf zo vet vind, maar vooral de snelheid vanaf 1:25. Dat is behoorlijk ziekelijk toch.........? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Gene Hoglan veegt toch met iedereen de vloer aan........ You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ja, hè Jeroen hehe. Helemaal mee eens! quote: [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 12-07-2005 13:23] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
You can either agree with me, or be wrong. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |