|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
naja dit is allemaal uitgaan van als als als, ik denk dat je hier weinig hard over kan maken. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: klopt |
|
Het gaat erom dat hoe langzaam of snel je ook speelt dat je het goed doet en alles even goed beheerst.Dat is erg moeilijk.Wat je makkelijker vind om te beheersen is per persoon verschillend.En als een "pro"drummer niet langzaam kan spelen dan is t in mijn visie geen pro.alsof iemand de tour de france kan winnen maar bij minder snelheid dan 40 kmh neer gaat. [Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 30-05-2005 17:15] |
|
quote:Jij kan ook nooit hard maken dat het makkelijker is om snel te spelen dan langzaam, of wel soms?! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: so own3d... Suck my piss |
|
quote: Echt langzaam een normaal ritme spelen is vele malen moeilijker als een suffe blast op 180 strak spelen. Maar eeh drum jij eigenlijk zelf? |
|
@skullfuck: Yeah dude I rock! [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 31-05-2005 13:56] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
barabas scores again!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Net even Dissimulate van The Berzerker aan het luisteren. ALS ze een drummer hebben op de cd, is dat toch wel een van de aller, aller, allersnelste die ik ken. Weet iemand trouwens of ze nou wél of niét een drummer gebruiken op cd? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
moet je cpt. Killdrums van Brodequin eens horen, die is snel maar dat is ook het enige verder is Katablaster gewoon een goeie drummert! |
|
quote:Aangezien er nog steeds niet is gereageerd; NEE Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Beste drummer? Thomas Lang, echt wel. Misschien geen (death)metal drummer maar hij heerchst iedereen er uit. Tjek maar aus. |
|
Vanmiddag Nile's Annihilation Of The Wicked gekocht en daar staat ook zwaar-heerschend drumwerk op van onze Griekse vriend George . Hij doet mischien een heel klein beetje onder voor de heer Laureano, maar ook hij weet donders goed hoe je je drumstel moet verkrachten . Wat Nile heeft met drummers weet ik niet, maar ze weten wel elke keer superdrummers te ronsellen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Alle drummerts van Ozric Tentacles en Blastmaster natuurlijk |
|
Ow, ow, ow, die gast van Cephalic Carnage natuurlijk Zo hoort het.... En Blastmaster |
|
J O E Y - S C O T T _ H A R G E S!! |
|
Iemand bekend met Derek roddy? (Hate eternal) meesterlijke drummer... vind ik... Been born to rape your mother's holy womb. |
|
quote: Komt Boldey weer aan met zijn zweeftevenbagger.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Thomen Stauch Pete Sandoval Gene Hoglan Frost Horg Dave Lombardo IF NOT,DAN TOCH!!!! |
|
De drummers die mij het meest aanspreken(om verschillende redenen) Gene Hoglan Derek Roddy Dirk Verbeuren Dave Lombardo Ed Warby Sean Reinert Kevin Tally But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
James king van Origin en David Haley van The Amenta/Psycroptic zijn ook super ruig! |
|
zeker mee eens Gnosis! ik wil Tim Yeung daar ok ff aan toe voegen |
|
Thomas Lang is zeker een topper! Verder: Gene Hoglan (SYL) Derek Roddy (Hate Eternal) Marc Verhaar (beste drummer van Nederland!/ Xenomorph) Sean Reinert (Death) Tony Loreano (ex-Nile) Pete Sandoval (Morbid Angel) Charlie Benante (Anthrax) Doc (Vader) Nicolas Barker (Dimmu/ Cradle) Dave Lombardo vind overgens volkomen kut, echt de meest waardeloze drumclinic ooit van gezien. |
|
quote:Tja, ze willen natuurlijk de nummers van voorgaande albums live ook fatsoenlijk ten gehore brengen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |