|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nog een heerschende drummert ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik hoor nu het nieuwe album van Aurora Borealis- Reliquish , maar wie drumt daar tegenwoordig bij? Tony Laureano misschien? De bassdrums dreunen wel lekker iig [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-05-2006 22:19] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Een nieuwe plaat van Aurora Borealis? Dat is goed nieuws ( voor mij is het tenminste nieuws, hehe ) |
|
Nu Individual Thought Patterns op. Tering, wat heeft Hoglan een voeten man ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Was Roddy daar niet mee bezig? Of Yeung? |
|
Tim Yeung zat er ook ooit bij; ik vond het trouwens een van zijn mindere cd's. Anyway ik zat blijkbaar goed met de huidige drummer: AURORA BOREALIS To Release new Album Via NIGHTSKY PRODUCTIONS - Mar. 23, 2006 Atlanta-based death/black metallers AURORA BOREALIS have decided to stop the search for an acceptable deal for their new album, entitled "Relinquish", and will release the CD on Nightsky Productions. The album is being pressed right now and will be ready for an early April release. Anyone interested in pre-orders should contact Aurora4dth@aol.com. Pressing will be extremely limited. "Relinquish" features Tony Laureano (ANGELCORPSE, NILE, DUMMU BORGIR) on drums and has a running time of 37 minutes. The cover artwork can be seen at this location. "Relinquish" track listing: 01. Myths of the Light 02. Let The Games Begin 03. Ravaged By Fire 04. God Wills It 05. The Red Flag 06. River Through The Skies 07. Tonight We Feast 08. Black Snow [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-05-2006 15:44] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ROBB REINER-ANVIL |
|
Cool! Wat een beest ja |
|
Mijn drummerslijstje: Gene Hoglan (heb ik nog letterlijk aanbeden op Waldrock vorig jaar hij lachte zich dood xD), Horgh, Nicholas Barker, Kai Hahto, Inferno, Hellhammer, Jörg Michael. |
|
http://www.metal-empire.it/public/kollias/blackseeds.wmv precies stil op 2.00.... de hele band.. tjaaaiizzus titty fucking christ "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Opgenomen in een riool ofzo? |
|
Thomas Haake ( Mesjokke ) |
|
Moeilik, moeilijk... Het BARST werkelijk van de goeie drummers in metalland. Toch heb ik enkele favorieten: Nicke Anderson - Entombed (heerlijk) Bart - PPSR (is bijna net zo strak (en losjes) als volgens Lemmy de beste drummer ter wereld: ) Mickey Dee - Motorhead (en King D, maar die ken ik eerlijk gezegd nie ech) Alle drie deze heren drummen zo losjes en relaxed (huh?), dat het lijkt alsof het niet strak is, maar dat is het dus wel. I'm offended by human nature, was told the truth by someone who lied. There are times when not being human would be a source of inner pride. |
|
quote: |
|
Shit ja! Zag het net. Ben geen held met zoeken. Sorry ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Geeft niet |
|
Vreemd dat niemand die gast van Confessor noemt ... gast concentreert zich meer op sfeer dan op snelheid en slaagt daar intens in ... |
|
Sfeer telt niet Jan! Alleen maar heel snel en heel strak telt, dat weet je toch? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat klinkt interessant, misschien eens luisteren. Snelheid is leuk, maar niet alles... |
|
quote: Nou, snel spelen brengt wel een bepaalde intensiteit mt zich mee, zeker als drummer. Je zit dan heel dicht op je drummen en dat is ook gaaf om te horen. |
|
Never slow stuff |
|
Jenje : ja geweldig! Deze rules ook btw : http://www.toontrack.com/demos/chicken_low.mov Jam v Morgan Agren met Mats Geen metal hier maar dat kan ie ook zeker wel [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-06-2006 23:49] |
|
Mijn stem gaat uit naar Hannes (Necrophagist). Niet alleen heel erg snel en technisch goed, maar hij kan zichzelf ook in een band zetten. Dat lukt maar weinig kwalitatief goeie drummers. O, en durf te zeggen dat de drummer van brutus goed is. Ja.. als ie in zijn eentje 'hakt'... maar zo verschrikkelijk strak is ie echt niet. |
|
Samen met Kai Haito van Rotten Sound is Anders van Nasum toch echt wel m'n favo grindcore drummer. Wat Anders allemaal uit dat miniscule kitje van hem haalt is echt abnormaal ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |