|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoezo? |
|
quote: Haha, vraagt hij aan Mr. "Ik hou van Flo" |
|
quote: Hoezo? Dat lijkt me duidelijk "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Geen Commentaar "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
wat mis ik hier? :p |
|
quote: hehe!! we hadden die soundcheck bij extreme agression even op MD moeten zetten.. veeeettttee poep daaro... het nieuwe hate eternal album is trouwes gelekt. al gehoord? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ja beetje erg vreemd ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik ben zeker één van de weinigen die het drumwerk van Piet Sandaal niet boeiend vind Ok, hij is best rap, maar niet uitzonderlijk. Verder vind ik hem niet bepaald creatief en vind ik zijn drumgeluid om te janken zo afgrijselijk niet om aan te horen. Nee, geef mij dan maar Tim Yeung, Derek Roddy, Gene Hoglan, Paul Bostaph, John Longstreth, Thomas Haake, Stef Broks, Mike Mangini, om er een paar te noemen Groove, smaak, techniek |
|
Heb je em live gezien? Vast niet, iig was ik onder de indruk van de strakheid en snelheid. Geluid is iig live prima in orde. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb m wel live gezien en toch sluit ik mij bij snaack zn mening aan. |
|
quote:Ik wordt er ook niet warm of koud van...En dan kan ie nog zo snel en strak spelen, zijn spel is gewoon niet boeiend.(een gebrek wat steeds meer opkomt met de nieuwe generatie Deathmetal) Dan heb ik het natuurlijk wel over alles na Covenant. Het enige wat ie daarna heeft gedaan is z'n snelheid opkrikken. Nee, dan hoor ik liever Steve Asheim of Sean Reinert (of meneer Haake), die wel gas terug durven nemen, en zo ruimte creëren voor inventiviteit...zonder aan bruutheid in te boeten. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
tja kijk als we zo gaan muggeziften dan kan je elke drummer wel afzeiken. Het gene wat hij doet, doet hij zeer goed. Dat was mijn punt! Hij is niet een allround drummer, daar ging het dus ook hier niet om (blastmasters ging het om!). "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Jij noemt het afzeiken, ik noem het opbouwende kritiek Edit: Pete is natuurlijk wel goed, hij doet in ieder geval niet dingen boven zijn kunnen...zoals Flo [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 20-05-2005 18:55] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Een pot nat, je begrijpt wat ik bedoel. Als er een drummer was die alles kon dan was dit topic overbodig geworden (zo goed als) "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Er zijn wel drummers die alles kunnen, en Pete acht ik ook capabel genoeg, hij heeft echt de skills, maar hij vult het niet erg interresant in Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ja. quote: Hoezo niet? Omdat je het niet met me eens bent? quote: Dat zal best. Ik had het over zijn geluid op de studioalbums, dat is op elke plaat steeds verder "kapot" getriggered. Niet mijn smaak, en heeft geen reet met Piet zijn drumskills te maken natuurlijk Verder sluit ik me bij Barabas aan (zeker wat betreft Flooooo ) |
|
quote: Dat vinden wij drummers leuk! quote: Als "blastmaster" jouw typering van een goede drummer is vind je Cpt. Killdrums vast de aller-aller beste drummer. *tatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatatata* Ow nee, Flo natuurlijk, die kan zo snel blasten, echt niet normaal! Zo snel dat het wel lijkt alsof zijn blasts steeds zachter worden omdat ze sneller dan het geluid gaan Ok ok, alle gekheid op een stokje () |
|
je legt woorden in de mond en je komt met onzin, oftewel reageer inhoudelijk anders niet. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Sterf toch, Heameau, daar heb ik helemaal geen zin in want daar heb ik me in dit topique al talloze malen toe laten verleiden. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Maar toen ik dit topic omhoog schopte hoopte ik dat het lijstje wat ik begon langer zou worden zodat ik een leidraad heb in het zoeken naar albums met 'metronoomstrak metaldrumwerk' ...Dus nog maar een keer: Human - Death Serpents of the Light - Deicide Domination(en wat erop volgt)- Morbid Angel Dechristianize - Vital Remains The Dillinger Escape Plan - Calculating Infinity Destroy Erase Improve(en wat erop volgt) - Meshuggah Edit: Cryptopsy hoort dus NIET in deze lijst thuis [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 20-05-2005 19:37] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Sinister - Diabolical Summoning Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dat krijg je ervan als je het stiekem leest Human - Death Serpents of the Light - Deicide Domination(en wat erop volgt)- Morbid Angel Dechristianize - Vital Remains The Dillinger Escape Plan - Calculating Infinity Destroy Erase Improve(en wat erop volgt) - Meshuggah Sinister - Diabolical Summoning Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |