|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hendrik Jan de Fries . Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Roy Moonen van 37 Stabwoundz |
|
atomic steif http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Die is toch van Dying Fetus of misery index ? |
|
Is Hellhamer van Mayhem al genoemt...Die is ook goed .. |
|
Damn, wilde ik heel stoer Ed Warby noemen.., Is ie al genoemd Vandaag de hele dag nog maar eens Eindhoven Insanity van Gorefest op gehad... ZALIG drumwerk!!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
FROST :p |
|
Ik vindt het echt een grof schandaal dat niemand, maar dan ook niemand ook maar de naam van Snowy Shaw heeft genoemd!!!! Die grooved, kan echt onwijs techniek in zijn muziek gooien, heeft de meest bizarre fills.... Die man is echt werkelijk een meester drummer, die ook nog eens (niet geheel onbelangrijk) elke stijl metal kan drummen!! o.a: Memento Mori Illwill Dream Evil Mercyful Fate King Diamond Verder Ed Warby (die moet je vooral ook eens op de eerste Elegy cd Labyrinth Of Dreams horen spelen ) Mike Portnoy [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 01-06-2004 9:33] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Dan vindt ik Mikey Dee (Abigail, Them) toch echt wel een stuk beter hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Mikey Dee wordt echt finaal weggemept door Snowy, check vooral Memento Mori en Illwill maar eens. Dan hoor je pas wat drummen toch emotioneel kan zijn!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik luister zonet even naar Strapping Young Lad - In the raint season. En ik moet zeggen dat die drummer er ook aanrdig wat van kan Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
dat is nou Gene Hoglan lieve schat Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:` Ik had hem al voorgedragen (uiteraard samen met Dave Lombardo) in deel 1 ! Dus we zijn hem niet vergeten hoor ! |
|
de under the blade cd van defleshed staat bol van drummagie. trrrrrrrr :p |
|
quote: Jaaaahhh, zeker weten! |
|
quote: Geld is geld(en Krezip betaalde VEEEEL). Het zal hem een worst wezen in welke band hij speelt, zolang het maar betaald. Maar in zijn hart blijft hij een metalhead. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Als hij geld nodig heeft.... ik heb er een flink bedrag voor over om les van hem te krijgen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hoe sneller een drummer en hoe extremer de bans is waarin hij speelt, hoe beter hij is. Dat spreekt voor zich natuurlijk. |
|
Willekeurig: Vinnie Paul Abboth Mik Portnoy Hellhammer Gene Hoglan (vooral bij Dark Angel) Dave Lombardo Trym Frost Bill Andrews (gedeeltelijk door de productie van de drums op Leprosy, maar goed) Flo Mounier Nick Menza Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
quote: Wat is dat nou voor een statement? Er zijn genoeg snelle drummers die behalve snelheid niks aan kwaliteit in huis hebben. En extreme bands zijn ook niet automatisch goed. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: ik verwacht dat dit een enorme "H A P" zal blijken te zijn |
|
Hmm een goede drummer moet meerdere stijlen moeiteloos kunnen spullen en precies weten wat een nummer nodig heeft qua drumwerk..dunkt me.. Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Andere stijlen moeiteloos kunnen spelen??? We hebben het over metaldrummers, blasten dus godverdomme! Striem'n op de pokkel 1227 |
|
quote: Juistem! Ik vat alleen maar samen wat men vaak neigt te zeggen in beste-metaldrummer-polls. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |