|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Edge of Sanity heeft wel degelijk dubbelbass, ken je "Unorthodox"? Die laatste, "Cryptic", heeft geen dubbelbass maar wel geniaal rock en roll drumwerk. |
|
quote: Ze hebben wel weinig D basssss hoor. Ze staan er nou niet echt bekend om Maar ik vind dat er ook genoeg drummers erg goed die niet de snelste zijn. Veel variatie is ook best moeilijk. Je hebt soms hele snelle drummers, maar echt varieren kunnen ze niet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ..of de muziek vraagt daar niet om. Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
quote: Ja kan ook idd. Maar als je een heel snel stuk hebt, vind ik het wel cool als ze hier en daar een roffel erdoor gooien etc. Even een break, alleen qua drums. Ik vind dat de drums net als bijv het gitaarwerk interesant moet zijn. Als je een stel hele goeie muzikanten hebt, alleen het gitaarwerk is saai, en steeds hetzelfde, dan vind ik gelijk de band niets. kan het flink verpesten. Zelfde met drums. Alleen valt dat ietsje minder op. Ik luister vaak naar de band in zijn geheel, maar ook naar alle instrumenten apart. Ik ben echt dol op drums. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Kent hier iemand ene Flo Mournier. Die is ook best wel goed.....eigenlijk....... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Die is van Cryptopsy toch? Die ene drummer van Origin kan er ook wat van Ben niet zo goed in namen |
|
Flo op Once Was Not; godver man......lange tijd niet zoiets meer gehoord. Wat een monster (Carrionshine rond 0.40.....die blast jonge ) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ook hier maar even neerknallen, geweldige quote op bash.org: <Movis> the evil Napster kiddies made Lars Ullrich so poor he had to sell his snare drum & replace it with a tin can Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Haha..........nou op ST. Anger hoor je het verschil toch niet ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hoe kan ik in satansnaam Frost vergeten Wat een monste op Hellfire ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dát was de grap Metal drummers.. tjsah, die knakker die speelt op death - symbolic en eigenlijk wel alles van death verdient wel een pluim! |
|
Ja sorry,,,,,,,,ik was nog niet helemaal wakker Horgh - Sons of Northern Darkness....geniaal die knakker .....echt zwaar klote dat Immortal er niet meer is [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 17-12-2005 21:30] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hunter Ginn, van Canvas Solaris; Alles wat ie doet neigt naar perfectie. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Matte Modin, Frost, Horgh, Hellhammer....lang leve blackmetal-drummers ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Daar drinken we op Maar, zoals ik altijd zeg bij elke drummer: NO Gene Hoglan Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
Ik mag ook wel luisteren naar de drummers van Ragnarok en Naglfar ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Heel mooi allemaal. Maar what about attitude, image...en de manier waarop je naar je drumkit toe loopt? www.omewillem.nl |
|
als dat van belang was zaten ze wel vooraan op t podium |
|
Ik heb die Frost hier al een paar keer voorbij zien komen. Wat hem zo speciaal maakt tegenover andere drummers, ontgaat mij wat. mvg wk10 |
|
quote:Ik vind m ook niet bijzonder goed ofzo maar ik vind wel dat hij een gave stijl heeft.daarbij komt dat hij natuurlijk wel naam heeft en dan vinden mensen hem al goed. als je bekend bent ben in in de ogen van sommige mensen meteen goed. |
|
quote: En dan? Gene Hoglan sjokt ook met zn vette pens naar zn drumstel, maar dat boeit toch ook niet meer als hij bezig gaat? Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
quote: Dat is zeker dikke pret Barker? Ex-dimmu Borgir kon ook wel aardig drummen. En natuurlijk Jörg Michael |
|
De meeste indukwekkende drummer die ik ooit van de zijkant van t podium heb gezien blijft toch Hannes Grossmann van Necrophagist.Super bescheiden ventje maar echt belachelijk strak,technisch,snel en beheerst |
|
quote: Ik kan niet drummen maar dat compenseer ik dan weer met bovengenoemde dingen. Ik ben zelfs al bezig met het maken van "Dappere-Speerwerper fan-shirts". En net als een Lars Ulrich een eigen snaredrum, alleen die van mij kost €5000. Alleen daar door al krijg ik naam.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |