|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat zegt een kit nou, laat eerst maar eens horen die hap "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
geloof me,als je zo'n kit hebt die volledig ge-endorsed is,dan kan je echt wel iets met dat ding. ookal vond ik m slordig zon 2 jaar geleden in grunn |
|
Mike Smith schopt ook hard kont ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Net beetje behemoth geluisterd. Die drummert (Inferno) ken er ook wat van, Tering! Vooral op die laatste [Dit bericht is gewijzigd door BringerOfLight op 14-07-2005 10:41] You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Idd Demigod is wel ultra vet drumwerk de rest van Behemoth boeit me niet zo veel |
|
Jawel man! Knettervette death; vindt dat het een beetje op Nile begint te lijken, met hun oosterse sfeertjes en solo's op die laatste 2. Geniale drummer idd (vooral op Demigod; luister eens naar 'Slaves Shall Serve'. Snel, sneller, snelst en dat nog technisch gespeeld ook) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Behold!...de drummer van LSD Mossel http://www.mangenerated.com/mp3/ Kut...direct linken werkt niet ofzo, maar goed. Zo wel..het tweede linkje... [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 17-08-2005 12:55] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Jemig Joris, wat zie je er daar nog schattig uit.... Nog en in Grunn?!? |
|
ja is goed volgende week heb ik wel tijd over |
|
Chris Adler van Lamb Of god vindt ik ook retegoed Z'n werk op Ashes Of The Wake is echt strak, vooral z'n voeten (The Faded Line bijv.) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Geen metal maar Tony Royster jr. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
man, luister eens naar HellHammer in z'n 40 bands... hij wordt hier en daar ingehuurd, zo chill heeft die man het! en hij kan ook drummen als een hamer:p |
|
oh ja trouwens inferno van behemoth is ook zo Ziekelijk snel en die gast van in battle kan er ook wat van, weet niet hoe die heet.. |
|
Mike Portnoy!!!! De oude man en de zee... |
|
Matte Modin van Dark Funeral heerscht en verder vind ik Michiel van der Plicht zwaar heerschen, vooral op Prostitute Disfigurements 'Left In Grizly Fashion' ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Chris Pennie (DEP) al genoemd in dit topic? Die gast heerst qua polyritmiek de meeste drummers compleet van tafel. |
|
Martin Lopez Snel als het moet, maar voornamelijk enorm veel ghostnotes |
|
quote: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik weet niet of deze drummers al besproken zijn. Maar het moet gezegd worden. Flo Mounier (Crytopsy) Gene Hoglan (Strapping Young Lad) heerschen |
|
Dirk VERBEUREN is een zalige drummer Bands:SCARVE, SOILWORK, PHAZM, STENVAL, MLB + various session appearances (ABORTED, EOSTENEM, MORTUARY, YYRKOON, LYZANXIA, INFINITED HATE, HEADLINE, TALIANDÖRÖGD, 7TH CIRCLE, etc). |
|
Het valt mij op dat het bijna alleen om snelheid gaat in de meeste posts, maar nooit een discussie over techniek, toepassingen van bepaalde stijlen.. je kan wel snel zijn, maar het gaat er om wat je in die snelheid doet... |
|
idd! Billy Cobham bv ook tyfussnel met zn roffels en swingt als n tit ([edit]o, metaldrummers ging het om Da's hij weer niet echt) Marco Minnemann auch Sein Reinert natuurlijk, maar die zal hier al wel 100x genoemd zijn I guess, maar die heeft dat ook perfect voor de bakker [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-11-2005 15:45] |
|
Rot op met drummers als Donati, Sucherman en Lang. Lars Ulrich is de beste!! |
|
in ieder geval is Ulrich 1 van de minst strakke. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |