|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nou en. CC heerscht. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote:ja,ze hebben alleen een KUT drummer! |
|
quote:Ja dat zeg ik.op cd is het wel ok maar live is het bagger |
|
kun jij hem niet vervangen dan katabl.? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Over wie hebben we het, Cannibal Corpse of die band zonder drummer [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 05-02-2004 23:06] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
euh.. Callenish Circle.. die band zonder drummer dus www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
toep! Striem'n op de pokkel 1227 |
|
quote: Tsja, wel leuk dat de afkorting CC gebruikt wordt, maar met minimaal 3 bands die tot CC afgekort kunnen worden, is dat een klein beetje onduidelijk... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Met cc wordt toch meestal Cannibalistische Lijk bedoeld? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Meestal wel, maar nu dus ff niet. Nu ging het over Callenish Circle. Quizvraag: Wat is nog een band die tot CC afgekort kan worden? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
corvus corax cephallic carnage [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 05-02-2004 23:29] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Damn... die had je ook nog... Ik dacht zelf aan Cephalic Carnage... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: zie edit KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Cromm Cruach ofzo Cryptic Carnage Corpus Christii Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik vind ook Cimmu Corgir gaaf KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote:Nee.Je moet wel lezen.Het gaat hier om CANNIBAL CORPSE!Niet om callenish circle.ik dacht toch echt dat butchered at birth van cannibal was en niet van callenish circle. |
|
quote: Alsof hij nog geen invalwerk te doen heeft, zeg. Touché, pussycat! |
|
Oh, excuus www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Touché, pussycat! |
|
Eindelijk Mastodon een keer gehoord en moet zeggen dat die gast inderdaad de pan uit drumt Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Leen m'n DVD-tje maar 's dan kun je het met eigen ogen zien Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
tomas haake van meshuggah is echt veruit de alles beste metal drummer |
|
oja? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |