|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik hoor het liefst Igor Cavalera drummen, zeker op beneath the remains! "kakkn doe zèèr" |
|
quote: Mijn idool(igor cavalera dan hé)!!! Ook omdat hij percussie en drummen weet te combineren in een muziekstijl waar percussie niet de standaard is. |
|
En nog steeds richard christy (Death, burning inside) niet genoemd. beetje jammer maar ok. pietje sandoval viel mij live een beetje tegen op metalfest in hardenberg doe mij dan derek roddy of tony maar. NILE!!!!!!!!!! |
|
Randy Foxe Rob Reiner Robert Garven Ik, Wil Schuurman |
|
Koen gruntjes Van tormentor Or you children of today are Children of the Grave. |
|
quote: Hij is wel afwisselend maar niet half zo goed als Gene Hoglan bijv.; op Dynamo 98 deed hij veel van Gene's DB werk op de toms! quote: Pete vind ik toch beter dan DR & TL; die zijn wel snel maar veel rechtlijniger en dat maakt t een stuk saaier. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-05-2004 1:36] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: de combi van die 2 is echt ontzettend goed; Pete accentueert bijv superstrak al die friemelnootjes die Trey nogal eens achter z'n riffs plakt en doet dat behoorlijk afwisselend; welke band doet dat nog meer? Verder vind ik Trey sowieso de ziekste nummers schrijven; warse ritmes, gestoorde melodielijnen; veeeel melodieuzer dan de meeste laag-lager-laagst deathmetalbands en elke nummer heeft een eigen karakter ipv dat 't inwisselbaar wordt; tegenwoordig heeft Cannibal Corpse dat ook maar veel bands imo niet of nauwelijks. En welke gitarist speelt zulke bizarre hysterische solo's? Ik vind t een klasse apart en ben eerlijk gezegd verbaasd dat je 't anders ziet. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
back to drummers ken iemand beheaded uit malta die drummert is fokking fokking snel! |
|
richard christy vind ik over het algemeen beter dan gene Hoglan . Richard doet echt extreem zieke dingen, onmogelijke fills noem maar op. Gene Hoglan is daarentegen wat strakker, en hij heeft toegegeven dat progressieve metal (ala death) eigenlijk niet voor hem is bestemd. Daarom drumt hij tegenwoordig in een of andere industial band Over extreme snelheid gesproken, Bloody Gore!!!! Signature |
|
en die drummer van the berzerker dan!? héhé die van het damage done album van dark tranquillity, ben naam kwijt, heeft toch ook wel bijzondere ritmes in huis maar anders, MATTE MODIN!!!!!!!!! :p |
|
quote: Je vergeet er 1: Flo Mounier (cryptopsy) "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Leuk die snelheid, maar nul afwisseling. Toegegeven dat hij, wat hij doet, goed doet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
en inferno van behemoth :p |
|
quote: Tony Laureano is een beestige drummer, maar ik ben van mening dat hij soms net iets te snel speelt. Althans, sneller dan wat bij de muziek past, en dan krijg je zo'n rommelig, beetje 'naast het tempo'-effect (ik denk dan aan een aantal nummers op In Their Darkened Shrines). quote: Jaaa Vreemd dat ik in deze thread de namen van Frost, Junky Jon en Doc nog niet gelezen heb. Hellhammer en Dave Lombardo blijven overigens ook tot mijn favorieten behoren. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
RENO HILLIGSO KIILERICH van Panzerchrist. een van de snelste en meest getalenteerde drummers ter wereld naast die bongospelers in Namibië dan :p |
|
quote: Nee, hij vergeet er twee. |
|
de drummer van textures heerscht www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Stef Broks. Zeer zeker een superdrummer. Blijft er gelukkig heel nuchter onder, toffe kerel iig. Maar kennelijk wordt de beste drummer van Nederland nogal vergeten: Ed Warby (Ex-gorefest, nu sessie/studiodrummer) Die kerel heerst zo ontzettend hard... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ik wist niet dat die kerel van Nederland komt?! Zalige drummer inderdaad. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Rick colaluca (Watchtower). Absoluut meesterlijk. En Asgeir Mickelson (Spiral Architect & Borknagar) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik vind Hoglan dus stukken beter dan Christy; echt karakter hoe hij z'n accenten op de bekkens legt op Individual thought patterns & Symbolic. CHristy is wel creatief in z'n fills maar ik vind em minder solide dan Hoglan. Industrial band? Strapping young lad bedoel je of The almighty punchdrunk...die laatste is thrash. quote: Was dat niet de drummer van Defleshed die nu in een blackmetalband speelt? (Dark funeral of Marduk ben 't ff kwijt); die gast is ook erg goed idd! The iron and the maiden The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik ken heb alleen van zijn werk op de albums van Arjen 'Ayreon' Lucassen, ik wist niet dat hij ook bij Gorefest heeft gedrumt |
|
quote: De drummer met de allervetse groove! |
|
Robbe van Pyaemia/Disavowed. Verder heerst Kevin Talley über alles. Die heeft de groove, snelheid, ritmisch helemaal perfect. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |