|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tering die derrek roddy heeft wel een gave techniek man!voetjes heen en weer.... |
|
Ik moet ook nog even kwijt dat Tim'Herb'Alexander een meesterlijke groove heeft, welliswaar geen metaldrummer, maar toch zeker Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:"een van de betere" is beter gezegd. Maar hij heerst wel enorm! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hmm..zou graag een langs willen breken voor Peter Wildoer van Darkane..die gast laat ook de meest bizarre drumroffels horen op Darkane cd's Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Peter Wildoer is zeker een hele goede drummer. Wat vinden we van Raymond Herrera? |
|
Matig Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
jort visser drummer methusalem |
|
Momenteel zeg ik volmondig: de drummer van Moonspell op The Antidote. Luister alleen maar "From lowering Skies", en geef je mening. |
|
kut muziek Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
sterf |
|
dan zal ik vast wel eens doen ja Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Vind Vinnie Paul ook een geweldige drummer..strak, groove, tilt de muziek echt naar een hoger niveau..wat een houthakker Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Pete Sandoval, 11 slagen per seconde met 1 hand... goeie techniek... gewoon de bruute drummer... Het is altijd weer genieten, met Metal, Bier en Tieten |
|
Als ie dan ook nog eens zijn sound wat beter leert af te stellen wordt ie nog beter Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Misschien zou de geluidstechnicus es wat beter leren omgaan met de knopjes.. Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Ik bedoel in de eerste instantie het geluid op de c.d's....en inderdaad..live klinkt het nog beroerder met al die triggershit( vooal de bassdrumms, die klinken gewoon als tombs) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Misschien een geval dat het gitaarwerk van Trey Azagthoth veel meer op voorgrond staan en dat het drumwerk veel meer een ondersteundende rol hebben en daarom dieper in de mix staan? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Nee, het gaat puur om de drumsound Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
pete sandovals geluid is idd wel erg kut!Maar dat doen ze volgens mij juist bewust om de gitaar en de drums superduidelijk te laten horen... |
|
quote: uh right, je hebt het over Morbid Angel hier. De band waar continu een DB te horen is. Vergeet dat dus maar "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hmm...continue rollende bassdrums is iets wat ontzettend veel deathmetalbands hebben en het is een onderdeel van de sound van veel bands. Wat Morbid Angel echt apart zet van de rest is het gitaarspel van Trey en de songwriting Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Het kan aan mij liggen, maar ik vind die Trey helemaal niks speciaals? En behalve erg snel vind ik die drummer weinig aan. Behalve de extreme snelheden doet hij verder geen interessante dingen naar mijn mening. |
|
quote: Mwah, dat vind ik dus niet. Morbid Angel is allang niet meer de leidende factor in deathmetal. Hun laatste platen zijn ook niet echt super te noemen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Gateways to Annihilation vond ik toch een topper in z'n genre! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |