|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, als ik de rest ook nog moest opschrijven dan was ik nog wel even bezig geweest. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Oh, by all means! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Er zijn plenty drummers die vergelijkbare "skills" hebben als Flo. Een aantal zijn vrij bekend, maar er zijn er ook zat die niet zoveel (of geen) naamsbekendheid genieten. De nieuwe drummer van Nile komt bijvoorbeeld voor de meeste mensen min of meer uit het niets te voorschijn, maar is wel een beest van metaldrummer (heb ik me laten vertellen). Dit alles doet natuurlijk geen afbreuk aan Flo's kwaliteiten, maar het is niet echt niet zo dat hij de beste is of de enige die op dergelijk eenzame hoogte staat wat metaldrummen aangaat. quote: Niet om lullig te doen, Tucker, maar zoveel bekkens heeft ie niet (niet dat daar iets mis mee is, overigens). Touché, pussycat! |
|
quote: You, can't overpower me boy, don't even try! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
o ja vergeten: Inferno van Behemoth. Die kan er ook,heel erg veel, wat van. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: dat zijn dus de bekkenfabrikanten.zeg dat nog es.... |
|
quote: Als je hem hoort blasten op 'Serenity In Fire'praat je wel anders. Zo snel heb ik in ieder geval nog nooit gehoord. Trouwens ook superstrak; geen tikje verschil in het tempo op zo'n extreme snelheid... dat is gewoon verschrikkelijk knap. Jammer dat ie nou weg is bij de hyperblasters... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Snel en strak spelen is een stuk lastiger dan heel langzaam strak spelen. |
|
quote: is t niet net andersom?? |
|
quote: sjit, bedoel ik ook!! langzaam strak spelen is een stuk lastiger dan snel en strak spelen. |
|
|
|
quote: mee eensch |
|
|
|
jeetje mikkie, ik zet laatst Reign Forever World op, en kanker zeg, wat een drumwerk |
|
quote: voor degene die de twee filmpjes van die site willen downloaden... http://homepage.mac.com/tornoofo17/.Movies/song%20nine.mov http://homepage.mac.com/tornoofo17/.Movies/inquisition.mov In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: , enig idee waar hij in drumt? Ben wel benieuwd. |
|
quote: hoe die gast erbij zit, gewoon lekker rustig op die snelheid spelen! |
|
quote: Ja inderdaad |
|
quote: Een of andere band genaamd Warface... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja en strakke onderbroeken over hun panty's aan |
|
Mike terrana vind ik wel een woest vette drummer, ennuhm, geen idee hoe die heet maar die iced earth drummer die op horror show heeft gespeeld kon er ook wel wat van, dave lombardo natuurlijk, nicholas barker (ex-dimmu en cradle of filth) en er zijn vast nog wel duizend andere goeie metaldrummers, maar deze die slaan naar mijn mening wel leuke ritmes ja en niet metal dan kom ik op: de beste man die bij led zeppelin drumde, en tony royster jr. |
|
Bij de niet-metal drummers vind ik Ton Dijkman ook een heeeeele goeie.. Drummer van Marco Borsato! Wat hij drumt is vaak niet eens zo belachelijk ingewikkeld, maar die groove en feel die hij erin legt.. Super! Maargoed, ontopic! Metaldrummers dus.. Ik noem gewoon nog een keer Ed Warby en Martin Lopez (Opeth)! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik ben benieuwd welke metalalbums we kunnen scharen onder de noemer 'metronoomstrak' drumwerk. Ik nomineer: Serpents of the Light - Deicide (Asheims drumwerk vind ik nog altijd het bruutst) Human - Death (goddelijk drumwerk ) Domination(en wat erop volgt)- Morbid Angel(Kan mij nooit lang boeien) Dechristianize - Vital Remains (volgens Suzuki is er niet aan gesleuteld..) Welke volgen? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |