|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: , jammer van de kwaliteit |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
quote:Heerschende drummer inderdaad. [Dit bericht is gewijzigd door Aeternitas op 13-09-2006 22:15] |
|
quote: Mmm nog nooit gezien |
|
Godver zeg, wat is die Derek Roddy toch een heerscher.. Check dit filmpje: http://www.bosticman.com/derek/Powers.wmv Triggers willen eerst niet meewerken -> Roddy pissig -> reageert zich af door het nummer (Powers that be) ongeveer 2x zo snel als normaal te spelen.. Hij kijkt ook best pissig Damn... **Editsloerie: Damn, dat stukje op 2:38 is toch ook wel retegaaf... [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 13-09-2006 23:34] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Die kick |
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=0FN6sOL3qyg&mode=related&search= Godver, wat een monster was Kai toch ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Mike Portnoy Neil Peart Dave Lombardo Nicko Mcbrain ! |
|
quote: IS |
|
quote: Die hebben gelijk |
|
Na wat ik gister heb gezien en gehoord: Vyl van KoK Frost van Satyricon Behoren tot de absolute top van de drummers in het black metalwereldje!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Frost in elk geval! |
|
Vyl van KoK inderdaad. Ziekelijk snel. Zag laatst zo'n filmpje van hem op een Jazz-festival. Meesterlijk ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ja neil peart is wel goed, maar wordt zwaar overschat imo. Drummers van de huidige generatie zijn toch wel beter te noemen imo. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ja dat snap ik Maar idd jammer dat ie weg is. De nieuwe rotten sound vind ook vrij saai |
|
quote: Weet je. Je moet echt die domme muil van je dichthouden over dingen waar je geen verstand van hebt, lambal. Godverdomme zeg. |
|
quote: *Geeft warme chocomel* Maar ben het stiekem wel met je eens jah, Neil heerscht!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
@Blastmaster Hoezo saai? Kai is een rete goede grindcore-drummer, maar ik vind niet dat hij in z'n 1'tje het hele geluid bepaalde. Die vervanger, Sami Latva, is zeker niet mis hoor. Volgens mij las ik ook ergens dat dat een leerling van Kai was/is. Dat zit dus wel snor lijkt mij [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 25-09-2006 17:29] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: + 1 Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Joah. Niet dat ik nieuwe school drummers slecht vind, helemaal niet. Maar bij veel bands/ drummers zeker in het extreme death hoekje lijkt het meer een snelheidswedstrijdje te zijn dan dat het echt om muzikaliteit draait. "Kijk ik kan blasten op 250 BPM dus ik pwn je eruit". |
|
Wederom + 1 Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ja dat hoor ik vaker, het is ook zoeken naar de krenten in de pap. Grooven op 250 bpm is pas knap. Weinig drummers die dat kunnen... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |