|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Vinnie Colaiuta heerst pas www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Mike Terrana wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
mike portnoy, terry bozzio en dave lombardo [Dit bericht is gewijzigd door vegtrash op 26-01-2005 15:50] If god can, then why can't I |
|
quote: mweaah. Stef broks verdient een notatie! |
|
Martin Maurais, ex-Kataklysm. Mischien niet zo groovend of technisch maar wel abnormaal snel ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Joey Jordison van Slipknot. Slipknot ja, daar luister IK toevallig wel naar ja. Ik ben een groot death-metalfan dus niemand kan zeggen dat ik gewoon zo'n nu-metal-skatertje ben. Joey hoort gewoon bij de betere metaldrummers, of je Slipknot nou poep vind of vet-hard-rossend.....ik vind het laatste en ik heb er poep aan wat iemand anders er van vindt [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 26-01-2005 21:00] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
leuk voor je www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Joey Jordison is het enige pluspunt aan slipknot. |
|
Slipknot is minder dan poep, het is vuile bagger an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Motivatie? |
|
Na het zien van het dvd gedeelte bij de digipack uitvoering van de nieuwe cd weet ik het echt zeker, Ariën van God Dethroned |
|
Kevin Talley op Destroy The Oppossition van Dying Fetus ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: ja, Lombardo op Slayer's Reign In Blood ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
en wat vind men van een thomas lang of een marco minneman? wuust robuust |
|
thomas lang is goed.. maar geef mij maar virgil donati www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Matte Modin , luister maar eens naar de under the blade cd van Defleshed ! :p |
|
Paul Bostaph! .. |
|
quote: Euhz... METAL drummers Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Gene Hoglan, Charlie Benante, Trym, Raymond Herrera, Greg Hall, Dave McClain.... tja zo kunnen we nog wel even doorgaan. |
|
bagchus |
|
quote: McClain? Best wel goed, maar om hier neer te zetten....? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: mja imo niet echt iemand die het noemen waard is, zo zijn er nog wel een gross van in de deathmetal wereld. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Aantal drummers van wiens spel ik echt kan genieten: Gene Hoglan, Jason Rullo, Mike Portnoy |
|
Ik vind die erik sayenga eigenlijk helemaal niet zo goed. Ik heb hem 2 keer live gezien en hij speeld kaskrakers als kill your mother rape your dog langzamer als op CD en verder speelt ie ook niet honderd procent strak. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |