|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ach, als die van jou beter klinkt als dat baggerding waar Lars Ulrich tegenwoordig zo nodig op moet slaan is het mij die 5000 wel waard (Als ik t zou hebben...) Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
Het is denk ik ook maar hoe je hem afstelt en hoe je het opneemt/effecten erover heen gooit wil je zo'n geluid als Sars(haha! woordgrap!) Ullrich krijgen. |
|
quote: Wat voor zieke effecten zijn dat dan wel ooit? (erg grappig hoor *geeft schouderklopje* ) Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
Hij scheen zen snarenmatje van de snare af te hebben gehaald had ik gelezen ofzo. De dwaas. |
|
Idioot. Klinkt voor geen meter, ik snap niet dat die figuren dat zelf niet horen! heavy metal is the law |
|
Zelf weten..... meer zeg ik niet.... Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
Ik vind Nick Menza (ex-megadeth, Marty Friedman en Menza) een puike drummer! |
|
quote:als je deze partijen zo van papier speelt kan je wel wat.los daarvan heeft hij zeker wel feel en groove! |
|
Ach ja... Wat is er trouwens aan de hand als er kwijl uit breide mondhoeken van een drummer komt? Dan is het podium waterpas... |
|
en anders zit hij scheef |
|
Ik nomineer Joris. Oh ja, en de Toxocara-drummer, die ene. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 18-12-2005 21:48] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
nee die is kut |
|
quote: en anders ik wel quote: nah, dan vind ik die van Prostitute Disfigurement beter Bruce Banner |
|
neh die is nog kutter |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 18-12-2005 22:43] |
|
OF niemand heeft in mijn vorige post de link aangeklikt OF niemand kan mijn humor waarderen. Aangezien ik een waanzinnig gevoel voor humor heb is dat laatste niet van toepassing. Dus nogmaals: [KLIK AAN:] www.omewillem.nl ...en aanschouw de ultieme meester! [Dit bericht is gewijzigd door expulsion op 19-12-2005 17:42] |
|
Misschien kun jij mijn humor wel weer niet waarderen??? |
|
quote: Hahaha, Hannes is imho één van de meest getalenteerde jonge metaaldrummers die onze aardkloot op dit moment rijk is. Er zijn ook maar weinig drummers die bijv. The Black Page van Zappa kunnen spelen, en dat is ook "maar" van papier. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 20-12-2005 0:58] |
|
Wat vinden wij trouwens van Tony Laureano? (Zal vast wel eens genoemd zijn hier, maar ik heb geen zin om 25 pagina's door te bladeren.... ) Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dat bedoelen wij dus! Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart... |
|
quote: |
|
Nogmaals Matte Modin; Godverdomme wat een beest op de laatste 2 Dark Funerals Hulde......... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Robbey Smyth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |