|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vind Martin Lopez (Opeth) ook nog steeds een topdrummer.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Clive Burr Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Is Stef Broks [Textures] al genoemd? |
|
niet vaak genoeg www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: JA helemaal mee eens maar ik vind z'n grunts enz beter [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 24-01-2005 11:15] |
|
quote: Als je het over de cd versie hebt moet ik je teleurstellen. Op de eerste SYL cd wordt er gebruik gemaakt van meerdere drummers. Op In the Rainy Season speelt ene Adrian White de drums. Verder-: William van InrI Toep Sjoerd Visch [Dit bericht is gewijzigd door TWC op 24-01-2005 11:13] |
|
kijk en luister maar eens naar those who about to rock dan verander je wel van mening. GENE IS THE MAN |
|
Flo Mounier van Cryptopsy Ik ben er van overtuigd dat hij al meerdere malen genoemd is, maar bij deze nogmaals . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Een kenner! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: ja idd, die grunts en die mameli screams zijn nog veeel uberder!! kun je dus nagaan HOE vet!!! en dat zit in de havenblasters.... we mogen ons maar gelukkig prijzen met zo'n immens percussie en vocaal talent, masterblaster!!! maarja, de vraag is... of nederland al klaar is voor onze muzikale Havenblaster blitzkrieg!! [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 24-01-2005 15:18] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
|
|
Ik weet niet of hij al genoemd is, maar frost, van o.a styricon en 1349 kan er ook wat van, en inderdaad thomas haake ja..... |
|
ohja, wat dacht je van danny carey van tool.. |
|
Jorg Michael - Stratovarius (o.a.) http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Wicked Crickett en C nunenmacher, beide Crowbar Dikke vette heersch! |
|
Gene "the Machine""hoglan BEUKEN! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Mike Mangini . Hij is o.a. te horen op het nieuwste schijfje van Annihilator, wat een pracht album is . Op de Video Enhanced Track op het album is ook een Drum Recording filmpje te zien, echt heerschend om hem bezig te zien . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
virgil donati www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ja, die Opethdrummer is errug goed. En scotttraviscliveburrnickomcbrainsnowyshawmickeydeekimruzzdavelombardopaulbostaphpetesandovalflomournierderekroddygenehoglandieannihilatordrummertoepduinnickeandersson is ook wel goed. |
|
zijn er slechte metal drummers? o wacht lars ulrich |
|
Proscriptor McGovern |
|
quote: Ja, die zijn ok. |
|
ik weet niet of ze allemaal al genoemd zijn maar ja boeie pete sandoval - morbid angel inferno - behemoth sjoerd visch - TMDC nick barker raymond herrera - fear factory |
|
Erik Sayenga, de nieuwe drummer van Dying Fetus, kan ook heel aardig mee-rossen met de Roddy achtige types op deze aardkloof ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |