|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmm..ik vind "Domination", "Gateways" en "Heretic" geweldige platen..blessed are the sick en altars of madness kunnen me minder boeien Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Vreemd, eerdere albums vind ik juist echt TOP. Altars, blessed, covenant en domination in mindere maten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:LOL, ik erg weinig, vandaar, Cryptopsy vind ik op z'n tijd ook nog wel aardig, net als Iniquity (Grunt Karaoke! ) |
|
quote: Naja..luister zelf veel naar veel naar bands als Suffocation, Dying Fetus, Nile, Behemoth, Morbid Angel, Pessimist, Monstrosity en Cannibal corpse Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Ik dus ook. Vandaar "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Enfin..er zijn dus genoeg andere goede deathmetalbands met een goede drummer Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
He borgia 2!Ik weet weer wie je bent.Jij bent toch van een of ander radio programma?En je was toch met roy (bultman) mee? |
|
quote: Yeah inderdaad ja..dat ben ik Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
...gaan we hier verder? mooi! dan zeg ik Michiel en Joris (@ blastmaster: heb je al iets kunnen regelen voor woensdag?) Bruce Banner |
|
quote: Ah well..Ray is de naam Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Ik wil nog even Gene Hoglan en Paul Bostaph nomineren. |
|
quote: Ik vind ook dat Piet Sandaal geen intressante ritmes speelt Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
sandaal? |
|
quote:okideladokeli |
|
Oud Vuil. |
|
Oud Vuil. |
|
hehehe doet ie leuk No meat is sweater |
|
quote: Moah. Het klinkt allemaal wel aardig, live ook wel. Maar echt bijzonder goed, neen, dat vind ik het ook weer niet. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Death metal drummers moeten onderstaande link maar eens bekijken. Chad van Brodequin laat zien wat SNELHEID is. http://www.cptkilldrums.com/movies/cpt_brodequin.wmv Kan me niet voorstellen dat hij dit een uur volhoudt if you don't like the topic don't reply.. just let it die |
|
quote: Inderdaad! Die doet tenminste nog es wat speciaals met z'n drumcapaciteiten! Ik ben het helemaal met je eens. Er zijn mensen die maar niet willen geloven dat Moonspell op CD een 'echte' drummer gebruikt |
|
Een rijtje in mijn optiek goede metaldrummers: Gene Hoglan (Dark Angel, Death, SYL) Pete Sandoval (Morbid Angel, Terrorizer) Matte Modin (Defleshed, Dark Funeral) Doc (Vader) Per Möller Jensen (The Haunted, Invocator) Jon Longstreth (Origin, Skinless, Exhumed) Anders Jacobsson (Nasum) Tomas Haake (Meshuggah) Rikard Wermén (Deranged) Brann Dailor (Today Is The Day, Mastodon) Dennis The Menace (Macabre) Derek Roddy (Hate Eternal) Tim Yeung (Hate Eternal, Agiel, Decrepit Birth) Tony Laureano (Nile, Angelcorpse, Internecine) Frost (Satyricon) Junky Jon (Gorerotted) Dirk Verbeuren (Scarve, Soilwork) En nationaal: Roel Sanders (Inhume, God Dethroned) Ariën Van Weesenbeek (God Dethroned) Toep Duin (Consolation, Putrefied, Cardinal) Seth v/d Loo (Severe Torture) Sjoerd Visch (Altar, Monolith) [Dit bericht is gewijzigd door Kadaver op 25-03-2004 9:09] Rotting away is better than being gay |
|
Friso van Wijck (Polluted Inheritance) Terwijl hij de meest technische en snelle dingen drumt kijkt hij alsof hij de krant leest met een kop koffie erbij. |
|
quote: Derek Roddy wel eens te keer zien gaan? Rotting away is better than being gay |
|
quote: Nah, als je groove wil horen moet je bij Steve Gadd en Bernard Purdie wezen... www.drummerworld.com/drummersolo.htm voor de freaks onder ons trouwens. Van sommigen (Gadd, Bozzio) kunnen de meeste metaldrummers nog wat leren! Rotting away is better than being gay |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |