|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
School of rock dus "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Microcosmos Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Toch weer gevonden dus I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ohw,ja,lag onder éowyn haar doos met eten [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 20-02-2004 23:50] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Gister Breaking The Waves niet echt grappig maar wel een goeie film Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Als ie grappig was dan was het een comedy ; dit valt onder drama en ik ben het met je eens dat het een goeie film is (geen tearjerk drama maar subtieler) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
pas een DVD gezien van de nieuwste film met Kevin Kostner. een western ik vond de film te gek. off-topic: Mutilator, ik neem snel contact met je op, had het effe druk op het werk. ik heb een demo van een onuitgebrachte blind illusion lpee binnen gekregen. lijkt me wel iets voor jou! |
|
quote: Kevin Kotsner? Brrr... quote: Cool! Dat moet dan The medicine show zijn en die zoek ik idd; heb trouwens wel hun 3 andere demo's [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-02-2004 0:49] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hellraiser: |
|
Net "Once upon a Time in Mexico" gezien, het vervolg op "Desperado". Zwak... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: hoe was die? http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
A Nightmare On Elmstreet I Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
de nieuwe Peter Pan. ik vond hem v r e s e l i j k. dood |
|
quote: Tja, dat kon je verwachten natuurlijk. Ga maar gauw je verdriet wegdrinken... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Niet onaardig, maar ik zou er nooit voor naar de bios gaan. T'is wel ERG voorspelbaar. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hehe met de familie wezen kijken. Ik heb hem niet afgekeken hoor na een uur was ik al weer boven hehe. :D Net weer Dawn of the dead gekeken! [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 21-02-2004 15:07] dood |
|
quote: Was op tv Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik heb gisteren School of Rock gezien en vond hem erg leuk! Echt een aanrader! |
|
Jackie Brown gekeken SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Vandaag: Battle of the Bulge! |
|
quote: Errug gaaf! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
School of Rock: John Q: Ook wel |
|
quote: Vertel vertel vertel ... mijn vriendin wilde hem zien, de vraag is: wil ik mee? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: ja! Ik vond hem echt reuze grappig. |
|
quote: Vond ik ook wel... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |