|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb Jezus eergisteren ook dood zien gaan. De film is zeker goed gemaakt, maar ik vind het jammer dat Gibson zich zo doodstaart op hoe Jezus geleden heeft. Zoveel geweld in een film, op een gegeven moment verliest het echt zijn waarde, bij mij althans. En hij is niet helemaal waarheidsgetrouw, ook jammer. Ik vond de duivel trouwens wel erg cool MuayThaigerrr!! |
|
quote: vond 21 grams wel veel sterker geacteerd dan memento Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: Op welk onderdeel klopt het niet dan? |
|
quote: Ik heb hem nog niet gezien maar ik vermoed dat hij de Hollywoodversie van Jezus' leven heeft gemaakt, zoals met Braveheart, kloppen ook legio zaken niet in. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Bufallo 66 Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: De film schijnt in iedergeval verschillende bijbelboeken tegelijkertijd te gebruiken. Deze boeken bevatten historische info die niet compatibel is, historisch gezien geld dit voor de film dus ook. (heb de film btw niet gezien heb dus ook geen voorbeelden) Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: waar ergens staat er geschreven dat er een mede gekruisigde zn oog uitgepikt wordt door een kraai? En die lans gaat links door jzeus heen;niet rechts Sinds wanneer is Jezus de uitvinder van tafel en stoel? Enz... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Oeps, beter opletten, had niet gezien dat er wat gevraagd werd. Maar wat bovengenoemd is inderdaad, en verder is er mijns insziens flink wat overdreven hetgeen echt afbreuk doet aan de film. MuayThaigerrr!! |
|
hihi;ik heb makkelijk praten,zat met een kenner naast me. Student godsdienstwetenschappen dus.heel de film door commentaar.Klopte nog meer dingen niet,maar eigenlijk is het technisch gezien best een meesterwerk Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
als ze tegenwoordig voor elke martelaar een boek schrijven waar ze 2000 jaar later nog over zeiken dan zou de grootste bibliotheek op Palesteins gebied staan.... Een kleine snol zit zo vol. |
|
cinematografisch gezien vind ik het ook maar een barre kutfilm. Gay gebruik van flashbacks, aaargh. ik heb ook net TPOTC gezien, om maar in LOTRTROTK-afkorting-sferen te blijven |
|
@SkinPeeler [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 14-04-2004 20:45] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
vanmiddag donnie darko nog maar eens een keer gekeken Donnie: why do you wear that stupid rabbit suit Frank: why do you wear that stupid man suit In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
Harry Potter II staat nu op. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Vannacht gezien: Kill Bill Vol.1 Letterlijk ongelooflijk maar WAT een spannende film! Heers! |
|
quote: Die film heerscht!!! Heb hem ooit eens van een vriendin gekregen en een paar dagen geleden gezien! Super! "What kind of a name is Donnie Darko?! Sounds like a superhero" " What makes you think I am not?!" [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 15-04-2004 15:39] |
|
quote: binnenkort komt deel 2 uit , kijken dus |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 15-04-2004 15:39] |
|
quote:het zijn desalniettemin heersch films We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain Zeker een heel erg leuke film, mooi gefilmd, mooi kleurgebruik, en die Amelie is een lekker mokkel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Pirates of the Carribean Jackass the movie Reckoning day [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-04-2004 2:17] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Bedazzled ( 7,5 ) Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Baise Moi. Best wel gewelddadig... heh |
|
net half baked gezien best grappige film over paar stoners http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |