|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ga woensdag naar de film , welke weet ik nog niet! Aanradertjes iemand? |
|
quote: Last Samurai? Volgens mij draaien er niet zo leuke films in de bios deze tijd...allemaal geen bioscoop bezoek waardig vind ik. Behalve Last Samurai dan. Gister Bad Boys II (wat een titel ) gezien. Best wel een leuke film, zeker die scene in het mortuarium. [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 22-02-2004 15:10] dood |
|
quote: Zeker! quote: Mij niet, ik vind hem echt geniaal! |
|
star one dvd best gaaf |
|
quote: BBII is een rukfilm "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Gisteren very bad things gezien. Dat is een vreemde film... Vond hem niet zo leuk, beetje overdreven. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Ik ben vrij snel afgehaakt Heb net SCHOOL OF ROCK gezien, en die heerschte enorm |
|
quote:Oja! Die was ik bijna vergeten , lijkt me wel interessant inderdaad! En BBII zuigt inderdaad een beetje...hard. |
|
school of Rock draait ook in de bios |
|
Gisteren League of extraordinarly men gezien, wel een amusante film specials zijn wel goed,verhaal wat minder en, de personages te dun uitgelicht maar voor de rest was het wel een leuke film. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: je weet dat het originele verhaal (stripboek) niet overeenkomt met de film? |
|
quote: Nee vertel SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: de stripwereld kotst deze film uit omdat het het verhaal slechter heeft gemaakt door bijvoorbeeld karakters te veranderen en zelf toe te voegen zodat de film " hollywood correct" zou zijn. Heb hem zelf niet gezien op voorstukjes na, maar 2 mensen hier in de woonkamer wel en die zijn niet erg positief zeg maar. Dat Sean Connery meedoet vind ik eigenlijk al genoeg zeggen. |
|
quote:Ja? LEUK! *belt naar de ticketservice* |
|
quote: Ik zou em niet kijken in de bios, t'is echt geen bios film. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Finding Nemo, grappig verhaaltje hoor. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ja lach maar, die kinderen in de film spelen beter gitaar, drums en bas dan 90% van dit forum. En daarnaast heerscht Jack Black onwijs de pan uit. |
|
De stripwereld heeft altijd wel iets te zeuren dat er iets niet correct is, dus dat zegt mij niet zoveel. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: tja als je gewend bent bij de hema te kopen moet je idd niet naar de bijenkorf gaan |
|
Dat een film niet 100% overeekomt met het origineel vind ik meestal niet storend en vaak zelfs juist positief aangezien ik dan ervan uitga dat de makers iets 'van zichzelf' ingestopt hebben. In dit geval weet ik het echter niet want ik heb zowel de film als de strips niet gezien. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: pff.. wat een onzin. Zo geweldig speelde ze niet, het was derhalve ERG simpele muziek. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat klopt idd ook. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: De film is gay, van de strips heb ik geen idee . |
|
quote: Hoeveel kinderen van 10 ken jij die het beter kunnen. Natuurlijk is het niet de meest moeilijke muziek ooit, maar moet je als je goed bent ook dan continue het beste spelen? AC/DC's formule was prima, en dat betekende niet dat angus ruk was. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |