|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gisteren Pearl Harbor gekeken... wat een film! Horns raised and filled...! |
|
quote: Ah, jammer dat ik die dan heb gemist. Ik vond het ontzettend interessant om te zien hoe het kind op 13-jarige leeftijd nog moest leren praten en onder welke angsten het gebukt ging, hoe ze reageerde op bepaalde mensen etc. En ik geloofde inderdaad ook best dat dit soort dingen in 't echte leven wel gebeuren, er lopen een boel gestoorde mensen rond. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja triest hoor.. Wel goed dat ze er een docu/Film van maken... Komt de rest van de wereld het tenminste ook een beetje te weten "Sehnsucht" |
|
Kill Bill 2, toch wel minder dan deel 1 moet ik zeggen, af en toe erg langdradig... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: FF iets anders dr was vandaag een nederlands meisje van 12 jaar op 3fm Ze heeft een iq van 156 en is 1.5 kop groter dan haar leeftijdsgenootjes Ook een film waard "Sehnsucht" |
|
"C'est arrivé pres de chez vous" Natural born killers op zijn Belgisch, maar dan veel zieker en geestiger I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Die is supergrappig Wist je trouwens dat ze in Cannes prijzen hebben weggekaapt en in België de politie aan hun deur gekregen hebben? Ze moesten kunnen bewijzen dat iedereen die in die film vermoord werd nog leefde. Het was nl. het eindwerk van enkele studenten aan één of ander Belgisch filmconservatorium waar ze buiten gekegeld werden nadat ze die film hadden laten zien. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Zaadfilm |
|
quote: Leuk altijd die goed beargumenteerde reacties. Vandaag Ferris Bueler's Day off, redelijk voor de tijd waarin het geschoten is. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Gister keizer Kuzco O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
Gister de Redux versie van Apocalypse Now weer eens in de dvd-speler gedrukt. Blijft prettig. Strax ga ik een slechte b-film kijken. The nest, Protector of Raw Deal. B-actie heerscht. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Die redux duurt zo fucking lang, moet em nog steeds een keer zien. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik vond de lengte totaal niet storend eigenlijk. Heb alleen een beetje mijn twijfels over de toegevoegde waarde van de extra scene in die franse plantage, maar het kan zijn dat ik het diepere punt mis ofzo. Life doesn't get much better than this! |
|
A man called hero Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: hahaha heerschende 80s highschool film. Legendarisch voor het genre Zenial |
|
Net Freaky Friday gezien, wel geinig. Ja. |
|
net johnny english en cabin fever gezien http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Hij is wel aardig ja, maar echt goeie comedy will ik het niet noemen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Heerlijk he! Kill Bill 2 gaan kijken gisteren.. Was 'een beetje' teleurstellend, zowel qua verhaal als qua gebrek aan geweld. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Wel weer veel leuke Tarantino dialogen Zenial |
|
Ik vond de anti-climax alleszins wel leuk. |
|
quote: Hey je sluimert nog rond hier Ik hoorde trouwens soortgelijke verhalen over Kill Bill 2; slome film en ook nog es 3 uur lang Zelf gekeken; Last house on the left; wat een sof [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-04-2004 1:12] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
alien, We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
over enkele ogenblikken nightmare on elm street 5 vanmiddag aangeschaft We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |