|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gister de film The Life Of David Gale gezien, goeie film met verrassend einde. Iemand hier die 'm ook gezien heeft ?? |
|
The Dreamers: Bizar, maar wel goed Ju-On (The Grudge): Ik snap weeral weinig van het verhaal, maar dat is meestal zo met die japanse horrors. |
|
hhehehe, dan maar wachten totdat ze daar in Hollywood besluiten om d'r een re make van te maken. |
|
Nee, laat maar... ik vind het best wel leuk zo... |
|
nog meer japanse horror die je kan "aanbevelen " ? Ken er zelf eigenlijk maar vrij weinig van. |
|
Ringu en Ring 0, Ju on, Kakashii en 'The Eye' zijn allemaal heel goed. A Chinese Ghost Story is ook goed, maar dan wel chinees. The Eye overigens ook, denk ik. |
|
quote: Het concept is wel leuk maar de film heeft gefaald. Lamme one-liners, geile domme tieners, zielige acteerprestatie's. (van de tieners) Gister Identity gezien, het was wel leuk niet zo boeiend als mij vertelt werd.. [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 29-02-2004 10:25] dood |
|
Zombie 3 en Traces Of Death II. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 29-02-2004 17:01] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Jason x. Wat een bagger. |
|
Over japanse horror gesproken... gisteren heb ik Dark Water gezien, van Hideo Nakata, regisseur van 'Ringu'. In NL alleen in Leiden en A'dam te bekijken, ik had gehoopt op iets vreselijk engs, vond het wat tegenvallen. Goede (enge) ideeën maar de uitvoering vond ik erg matig. |
|
Ik vind zowiezo in japanse films de uitvoering nogal matig (vooral dan de 'schrikeffecten') maar dat draagt juist toe tot de charme van die filmen, vind ik... |
|
quote: alsof er een inhoud in een Freddy film moet zitten????? |
|
quote: Probleem met Japanse films is dat men ze vaak omwille van hun 'cult' gehalte al gauw als goed bestempelt terwijl ik denk dat de percentages echt goede films daar niet hoger dan in Europa of Amerika zijn.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: The Eye en Ringu zijn toch Japanse versies van The Ring? Of heb ik dat nou zo verkeerd? Subtiel kamerolifantje |
|
Yay! Vanavond No Man's Land kijken It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: 'Ringu' is in ieder geval vette cult naar het schijnt (heb hem niet gezien) en de kranten hadden ook de mond vol van 'Dark Water' -- termen als 'onvervalste nagelbijter' e.d. ik snap dat niet helemaal. Tja, er zaten idd enge scènes in en de soundtrack was goed, maar de film liep met horten en stoten, acteren was matig en overdone en het verhaal had weinig om het lijf. Ook vond ik hem niet echt 'mysterieus'. Cult hè. Ze zijn trouwens al bezig aan de Hollywood-remake met Jennifer Connelly in de hoofdrol. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 29-02-2004 17:38] |
|
quote: Argh, The Ring is een remake van Ringu. |
|
Dat had ik ondertussen al door ja. Maar bedankt he! Oke, en The Eye wordt waarschijnlijk ook een remake van gemaakt. Met Tom Cruise. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 29-02-2004 17:40] Subtiel kamerolifantje |
|
Ik ga zo The Demon Slayyooorrrrr kijken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Pirates of the Caribean eindelijk gezien, wel leuke film, maar verder nie veel bijzonders |
|
battle royale wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Zeer Zekers. |
|
quote: Jaaa! Heerschfilm! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik ga vanavond deel 2 kijken Deel 1 is echt geweldig, deel 2 schijnt heel erg tegen te vallen, maar toch. Toch maar ff kijken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |