|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jeeej twee filmtopics Zenial |
|
Net The Two Towers maar weer eens gekeken ( @ Zeem) |
|
Cold Mountain in de bios vorige week, en nog een aantal films gehuurd en op tv oa. The Mexican, Wrong Turn, Freddy vs. Jason en nog een aantal. Vooral Cold Mountain is een erg goeie film, je moet er van houden.. Beetje een romantisch drama maar er zitten ook grove stukjes tussen. Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Heb Cold mountain afgelopen zaterdag in de bios gezien. Viel me erg tegen. Niet mijn soort film. |
|
Gister Johny English gezien, lachen film! heeeele droge humor! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Voor de derde keer Waking Life. Intrigrerende film die de onderdruking van het individu aan de kaak stelt en wijst op alternatieven -- Dromen als bestemming. Dit, door middel van filosofie, natuurkunde en sociologie en de verbanden daar tussen. Hele dikke aanrader! |
|
quote: Zo'n poster wil ik ook nog een keer.. heb al eens het web lichtelijk afgestruind maar schrik nogal van de prijzen van een echte mooie en grote poster. (en die expo shit is inderdaad goedkope prul) |
|
quote: Die moet ik ook nog steeds kijken (staat al maanden op mijn HD ) .. animatiefilm toch? . Heeft iemand trouwens NAKED gezien, van Mike Leigh? erg gave film. |
|
quote: Die van mij is deze: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3706431991&category=20144 alleen heb ik niet die van 8 voet maar eentje van 3 voet. ik was volgens mij 50 USD kwijt KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Precies. prijzig. Lol, en dit is nog een reproductie, wat ben je dan wel niet kwijt voor een originele poster uit die tijd .. Jammer trouwens dat zelfs de laatste gerestaureerde dvd-versie nog altijd niet hetzelfde is als de versie die zo'n 60 jaar geleden in de bios draaide.. films werden toen nou eenmaal aan gort geknipt en geplakt.. .. |
|
quote: Ja, het is een geanimeerde film, maar wel met een realistisch uiterlijk -- Geen Bugs Bunny-achtige praktijken. Camera-perspectieven, geluid en het gedrag van de mensen -bestaande acteurs hebben model gestaan voor de hoofdkarakters- is allemaal naar werkelijkheid 'getekend'. Waarom de maker gekozen heeft voor animatie heeft met de sfeer te maken, die een bepaald aspect heeft bij het verhaal. Meer zeg ik niet. Tip: Kijk 'm als je fris van geest bent -- Er komt ont-zet-tend veel -en snel- op je af. |
|
Return of the king, !!!! dood |
|
quote: die heb ik gister ook nog gekeken wel aardig maar vond het boek stukken beter http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: ja, maar dan moet je lezen he NIW, ik heb gister nog is een keer The Quest for the Holy Grail gezien. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
LOTR The Fellowship Of The Ring ( 9!!! ) Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Vannacht naar the Straight Story gekeken In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Voor alle filmfanatici hier: Movie Alphabet Game Ga alleen niet hier de antwoorden zitten bespreken, dan is er niets aan en daar is dit topic eigenlijk ook niet voor I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Gisteravond Killing Zoe gezien, gave film! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Enemy at the gates, snipers heerschen ! ook al hou ik nie zo van de communisten toch was dit een leuke film [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 04-03-2004 13:45] |
|
Net hellraiser gezien... jeez wat een overrated kutfilm... niet eng... niet ranzig en vooral SLECHT acteerwerk omg |
|
mja, ik had er eerlijk gezegd ook meer van verwacht. Pinhead komt er nauwelijks in voor In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Ik hou niet van mannen, maar ik vond het toch een goede film... |
|
Saving Private Ryan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: quote: KETTERS!! HEIDENEN!!! Ga jullie schamen!! Nu!!! En net zo lang Hellraiser blijven kijken totdat je snapt hoe oneindig goed die film is!!!!! Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |