IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ik heb net deze film gezien (deel 6) Vorige pagina | Volgende pagina
nekro
Usericon van nekro
Posted 22-02-2004 22:42 by nekro Profiel van nekro

Alleen jammer van Seth Green in de film, verwachtte constant dat ie in een weerwolf zou veranderen, hahaha.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-02-2004 22:53 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Heb net mijn video & tv aangesloten op pc, maar helaas zijn video en tv te ouderwets voor S-video ... scheelt veel in qualiteit.. ben nu Carlito's Way aan het opnemen op mijn pc (van VHS) .. eens kijken wat voor kwaliteit dat oplevert...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-02-2004 22:54 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Da's een kutfilm! Probeer het dan met een betere Carlito's Way is echt een gruwelijk lamme routine-oefening.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-02-2004 22:57 by Chelman Profiel van Chelman

Snoodaard! Alles met Alessandro Pacino heerscht! Al is Carlito's Way niet zijn sterkste nee....maar hij ziet er wel uberhippie uit met zijn muts!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-02-2004 22:57 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 22 februari 2004 22:54 schreef Dwaallicht het volgende:
Da's een kutfilm! Probeer het dan met een betere Carlito's Way is echt een gruwelijk lamme routine-oefening.


Hehehe... ok, het is niet heel origineel, maar wel leuk uitgevoerd. ..

Ik heb zomaar even een band gepakt... S-video pakt de videorecorder trouwens wel, maar dan krijg ik z/w beeld op mijn scherm... dus Z/W films kan ik wel opnemen op hoge kwaliteit (en als dvd-formaat, 1 MB / s ! , jammer alleen dat het toch al van VHS komt)

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 22-02-2004 22:58]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-02-2004 22:58 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Carlito's Way was echt lam. Vooral die hoofdrol, Carlito ja... van ome Al. Ik had die film geselecteerd vanwege Pacino, maar wat was deze rol vlak zeg. Totaal geen karakterontwikkeling, ook totaal geen verdieping in waarom hij degene geworden is die hij was... en als een willoos lam liet hij zich naar de slachting leiden. Neh, crapp.


Overigens is mijn meest recente film ook al Finding Nemo .


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 22-02-2004 23:14 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 22 februari 2004 21:38 schreef nekro het volgende:
Vandaag maar weer eens een oudje gekeken, Scarface !! Blijft een wereldfilm. Nog meer liefhebbers van maffia / misdaadfilms hier ?? Zoja wat zijn de favorieten ???
Tja, zie mijn signature....volgens mij heb geen film vaker gezien dan die en the Godfather is natuurlijk het allerbeste maffiaepos allertijden


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 22-02-2004 23:57 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

"Welcome to Sarajevo" nu op tv. Best eng aangezien een vriendin van mij daar vandaan komt


Zenial


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-02-2004 4:19 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ben het volledig met dwaallicht eens; Carlito's way is een meukfilm ondanks Pacino. In Donnie Brasco speelt ie ook al een slappeling maar die film vind ik een stuk beter omdat die rol meer omvat en betere bijrollen hem tegenwicht geven.

Laatst Insomnia weer eens gekeken met wederom Al Pacino; 2 up!!!

Verder gekeken: Jackass the movie & X men 2; geinig maar niet voor herhaling vatbaar.

quote:
Op 22 februari 2004 22:57 schreef Valorian het volgende:
Hehehe... ok, het is niet heel origineel, maar wel leuk uitgevoerd. ..

Ik heb zomaar even een band gepakt... S-video pakt de videorecorder trouwens wel, maar dan krijg ik z/w beeld op mijn scherm... dus Z/W films kan ik wel opnemen op hoge kwaliteit (en als dvd-formaat, 1 MB / s ! , jammer alleen dat het toch al van VHS komt)


Waarom koop je geen dvd brander en brand je huurdvd's of ben je allemaal bootlegvideo's aan het digitaliseren?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-02-2004 4:28]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 23-02-2004 8:16 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 22 februari 2004 4:46 schreef Vinay het volgende:
ik heb Minoes gezien ( huur dvd ) was best een goede kinderfilm , zijn veel films uitgekomen die ik nog wil zien ( los van god etc )


Na het zien van de voorstukjes lijkt me dat geen leuke film. Maar het zou kunnen dat het juist wel een leuke film is. Misschien dat ik hem een keer kijk als hij op tv komt.

Gisteravond Rosemary's baby gezien. Het boek vond ik al erg goed en de film zag er ook goed uit. Lekker spannend.
Hopenlijk gaan ze Rosemary's son ook verfilmen. Of is dit al gebeurd?


the only pleasure is pain


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 23-02-2004 11:08 by goblinjester Profiel van goblinjester

Filmpje ( 5,8 )


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 23-02-2004 11:19 by Borgia Profiel van Borgia

Gisteravond Cold Mountain gezien in de bios samen met m'n meis. Voor een Amerikaanse film sterke verhaallijn, ijzersterk acteerwerk van Nicole kidman en Jude Law. Veel symboliek en veel prachtige scenery. Echt aanrader voor mensen die van historische drama's houden


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 23-02-2004 11:21 by Vampie Profiel van Vampie

Gangs of New York

Ik vond hem erg mooi



Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 23-02-2004 11:29 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 23 februari 2004 11:21 schreef Vampie het volgende:
Gangs of New York

Ik vond hem erg mooi




erg vette film dat. Die dvd moet ik echt eens gaan kopen.

Tja, ik heb een boon voor zulke "ongefatsoeneerde" (pseudo-)historische actieprenten met een sterk verhaal.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 23-02-2004 11:30 by Borgia Profiel van Borgia

quote:
Op 23 februari 2004 11:29 schreef Gunman het volgende:
erg vette film dat. Die dvd moet ik echt eens gaan kopen.

Tja, ik heb een boon voor zulke "ongefatsoeneerde" (pseudo-)historische actieprenten met een sterk verhaal.


Dan is Cold mountain ook een aanrader voor je


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 23-02-2004 11:39 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 23 februari 2004 11:30 schreef Borgia II het volgende:
Dan is Cold mountain ook een aanrader voor je


Denk ik ook ja, heb ik eindelijk nog eens een reden om naar de bioscoop te gaan.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-02-2004 18:09 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 23 februari 2004 11:19 schreef Borgia II het volgende:
Voor een Amerikaanse film sterke verhaallijn, ijzersterk acteerwerk van Nicole kidman en Jude Law.

Hoe bedoel je 'voor een Amerikaanse film'? Misschien moet je eens wat vaker het filmhuis in...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 23-02-2004 20:35 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Hollow Man, was wel een geinige film.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 23-02-2004 22:56 by goblinjester Profiel van goblinjester

The Mexican ( een mooie 8 )


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 23-02-2004 23:08 by Borgia Profiel van Borgia

quote:
Op 23 februari 2004 18:09 schreef Dwaallicht het volgende:
Hoe bedoel je 'voor een Amerikaanse film'? Misschien moet je eens wat vaker het filmhuis in...


Bedoel het meeste spul wat uit hollywood komt...


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 23-02-2004 23:48 by BARABAS Profiel van BARABAS

Tron Volgens mij komt ie deze week ook op tv maar ik heb hem bij iemand op de computer gezien


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-02-2004 12:31 by Schaep Profiel van Schaep

Ik heb vannacht Kill Bill gekeken, het was wel een leuke film maar hij viel mij een beetje tegen. Er zitten ontzettend veel geniale scenes in maar als de film eenmaal is afgelopen heb je niet echt een voldaan gevoel, vooral doordat het deel 1 is en het vervolg nog moet komen.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 25-02-2004 12:40 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 23 februari 2004 20:35 schreef Leviathanica het volgende:
Hollow Man, was wel een geinige film.
Die was echt te triest voor woorden... leuk concept, belachelijk slecht uitgewerkt en super-Amerikaans


I'm not being rude. You're just insignificant.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 25-02-2004 12:49 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

School of rock.. geweldig!



X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 25-02-2004 14:25 by X-Act Profiel van X-Act

Eindelijk Donnie Darko gezien
goede film, maar dat weten de meesten hier al


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen