|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Alleen jammer van Seth Green in de film, verwachtte constant dat ie in een weerwolf zou veranderen, hahaha. |
|
Da's een kutfilm! Probeer het dan met een betere Carlito's Way is echt een gruwelijk lamme routine-oefening. |
|
Snoodaard! Alles met Alessandro Pacino heerscht! Al is Carlito's Way niet zijn sterkste nee....maar hij ziet er wel uberhippie uit met zijn muts! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hehehe... ok, het is niet heel origineel, maar wel leuk uitgevoerd. .. Ik heb zomaar even een band gepakt... S-video pakt de videorecorder trouwens wel, maar dan krijg ik z/w beeld op mijn scherm... dus Z/W films kan ik wel opnemen op hoge kwaliteit (en als dvd-formaat, 1 MB / s ! , jammer alleen dat het toch al van VHS komt) [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 22-02-2004 22:58] |
|
Carlito's Way was echt lam. Vooral die hoofdrol, Carlito ja... van ome Al. Ik had die film geselecteerd vanwege Pacino, maar wat was deze rol vlak zeg. Totaal geen karakterontwikkeling, ook totaal geen verdieping in waarom hij degene geworden is die hij was... en als een willoos lam liet hij zich naar de slachting leiden. Neh, crapp. Overigens is mijn meest recente film ook al Finding Nemo . |
|
quote:Tja, zie mijn signature....volgens mij heb geen film vaker gezien dan die en the Godfather is natuurlijk het allerbeste maffiaepos allertijden Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
"Welcome to Sarajevo" nu op tv. Best eng aangezien een vriendin van mij daar vandaan komt Zenial |
|
Ben het volledig met dwaallicht eens; Carlito's way is een meukfilm ondanks Pacino. In Donnie Brasco speelt ie ook al een slappeling maar die film vind ik een stuk beter omdat die rol meer omvat en betere bijrollen hem tegenwicht geven. Laatst Insomnia weer eens gekeken met wederom Al Pacino; 2 up!!! Verder gekeken: Jackass the movie & X men 2; geinig maar niet voor herhaling vatbaar. quote: Waarom koop je geen dvd brander en brand je huurdvd's of ben je allemaal bootlegvideo's aan het digitaliseren? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-02-2004 4:28] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Na het zien van de voorstukjes lijkt me dat geen leuke film. Maar het zou kunnen dat het juist wel een leuke film is. Misschien dat ik hem een keer kijk als hij op tv komt. Gisteravond Rosemary's baby gezien. Het boek vond ik al erg goed en de film zag er ook goed uit. Lekker spannend. Hopenlijk gaan ze Rosemary's son ook verfilmen. Of is dit al gebeurd? the only pleasure is pain |
|
Filmpje ( 5,8 ) Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Gisteravond Cold Mountain gezien in de bios samen met m'n meis. Voor een Amerikaanse film sterke verhaallijn, ijzersterk acteerwerk van Nicole kidman en Jude Law. Veel symboliek en veel prachtige scenery. Echt aanrader voor mensen die van historische drama's houden Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Gangs of New York Ik vond hem erg mooi Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: erg vette film dat. Die dvd moet ik echt eens gaan kopen. Tja, ik heb een boon voor zulke "ongefatsoeneerde" (pseudo-)historische actieprenten met een sterk verhaal. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Dan is Cold mountain ook een aanrader voor je Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Denk ik ook ja, heb ik eindelijk nog eens een reden om naar de bioscoop te gaan. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hoe bedoel je 'voor een Amerikaanse film'? Misschien moet je eens wat vaker het filmhuis in... |
|
Hollow Man, was wel een geinige film. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
The Mexican ( een mooie 8 ) Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Bedoel het meeste spul wat uit hollywood komt... Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Tron Volgens mij komt ie deze week ook op tv maar ik heb hem bij iemand op de computer gezien Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik heb vannacht Kill Bill gekeken, het was wel een leuke film maar hij viel mij een beetje tegen. Er zitten ontzettend veel geniale scenes in maar als de film eenmaal is afgelopen heb je niet echt een voldaan gevoel, vooral doordat het deel 1 is en het vervolg nog moet komen. |
|
quote:Die was echt te triest voor woorden... leuk concept, belachelijk slecht uitgewerkt en super-Amerikaans I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
School of rock.. geweldig! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Eindelijk Donnie Darko gezien goede film, maar dat weten de meesten hier al In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |