|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wonderful Days... whoaa |
|
quote: almost famous is engels idd. |
|
quote:wel een beetje het zelfde soort effecten? of meer het jaren 80 knip en plak werk? beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: Ja wel met computer effecten, alleen het is een low budget film dus het is niet zo grandioos als de eerste "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik heb hem net ook gezien en ik moet zeggen dat ik het maar een mager verhaal vond. Veel te weinig diepgang. De special effects daarentegn waren zeer geslaagd. And that's what evil does: forcing us all down dark pathways we otherwise would not have trod. [Dara Rael] |
|
Salo, wat een gore film is dat! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Spreewald Gurken Ik durf het aan omdat er Goodbye voorstaat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dawn of the Dead Oh man wat een dikke vette heersch toch! Prachtig hoe ze in zo'n nieuwe film toch een jaren 80 hoeveelheid gore stoppen Door de rennende zombies had ie wel wat weg van 28 Days Later, maar dat maakt het wel nog extra spannend vondik Zenial |
|
The Pianist. |
|
quote: Als ik zo naar je usericon kijk lijkt het me dat Frustie een betere nick voor je was geweest. |
|
quote: Hahaha. |
|
The Italian Job, een leuke film! |
|
reservoir dogs... alweer... |
|
quote: Yep .. niet echt een vrolijk werkje.. Die film werd in Italiƫ zelf verboden en Pasolini (regisseur) is niet lang na het uitbrengen van de film vermoord (niet bekend door wie en waarom) |
|
Out Of The Ashes. Gaat over dr. Giselle Perl, een joodse gynaecologe die zich na WO II moet verantwoorden voor haar daden tijdens de oorlog. Ze wil namelijk weer aan de slag, maar is tijdens de oorlog de 'rechterhand' geweest van dr. Mengele in Auschwitz. D.m.v. een aantal (lange) flashbacks wordt duidelijk wat haar rol was. Mooie film! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Klinkt leuk. Gehuurd"? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nee, gekocht! Uit de 'Sales' bakken bij de Free Record Shop ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Vertel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Heb zojuist dawn of the dead gekeken, blijft geweldig!!!! Verder echte gore/splatter/zombie aanraders grtsz |
|
21 Grams sodefuckingju wat een depressieve film! Zenial |
|
quote: Over mensen die o.a. vfan pedofilie opgewonden raken. En poep-eters. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik heb ervan gehoord ja, hoe is die film? |
|
quote: Wel erg goed, gaat over een paar mensen en hoe hun leven verwoest wordt door een verkeersongeluk. Het is een engelstalige remake van "Amores Perros" trouwens, maar wel door dezelfde regisseur. Zenial |
|
hangman http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |